Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk BerichtenKlopt, maar komt denk ik nog altijd lager uit dan de Fiat 124 abarth moet kosten en het karakter van de 1.5 zou behouden blijven.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBijzonder die kaartjes die in de wagen geplaatst zijn, is dit uitleg over de wagen ?
Op foto's vond ik 'm ook niet zo mooi maar irl was het toch wel verrassend knap, zeker in dat kleurtje. Foto's zijn helaas niet goed, snelle gsm pics
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenDas ook de eerste keer da ik da zie, die heeft de Recaro zetels ook zeker? En manueel, want de RF kan je ook in automaat krijgen.
Mijn voorkeur gaat toch nog altijd naar de soft top, bij deze vind ik het gedeelte achter de hoofdsteunen er teveel aan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Nee, zoiets koop je beter in cabriolet. Zo'n constructie geeft veel meer windwervelingen in de cabine. Een cabrio met windscherm kan je al vanaf 15 graden comfortabel rijden..
Edit... je was me net voor lol...
Is wel mooi, maar zou het persoonlijk nooit kopen omwille de reden hierboven
Op de pook veilig en comfortabel... bizar hee. Duidelijk andere verkoopstechnieken dan wij gewend zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenOp de pook veilig en comfortabel... bizar hee. Duidelijk andere verkoopstechnieken dan wij gewend zijn.
Had ik geweten dat het jou zo interesseerde had ik er beter op gelet toen ik erin zat en wat foto's dichterbij gemaakt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De kleine lettertjes eronder kan ik nu niet meer lezen uiteraard. Op de tellerklok staat iets van 'standaard en spaarzaam'.
Had ik geweten dat het jou zo interesseerde had ik er beter op gelet toen ik erin zat en wat foto's dichterbij gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Interesseren ja, in feite wel ... Is iets wat ik nog nooit zag bij nieuwe auto's.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
De kleine lettertjes eronder kan ik nu niet meer lezen uiteraard. Op de tellerklok staat iets van 'standaard en spaarzaam'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Alé hup! Nog wa foto's gaan maken!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zo een RF zou ik nog wel zien zitten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenOok nog een paar keer ingekropen op't autosalon, da pookske alleen al voelt machtig en geeft goesting om der mee te gaan rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Die versnellingspook is gewoon , echt een plezier om mee te schakelen. Je zitpositie zorgt er ook voor dat de pook mooi in de hand valt en je je arm gewoon kunt laten rusten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZo een RF zou ik nog wel zien zitten.
Al moet ik natuurlijl ook zien dat het doenbaar is met mijn rug.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAls ik de plaats niet geregeld nodig had, ik zou de megane nog durven inruilen voor zo een RF.
Al moet ik natuurlijl ook zien dat het doenbaar is met mijn rug.
Comment
-
Tja, de stoelen van de megane zitten buiten verwachting zalig voor mijne rug.
De auto is zelfs de enige plaats waar ik langer dan 10 minuten kan zitten zonder last van mijne rug te krijgen.
(Ik zit wel met een dubbele hernia en drie afgesleten tussenwervels)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment