Phate , zal het hier zetten als alles achter de rug is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenVoordeel van de NA en NB is wel dat die een hardtop hebben. Staat er binnen 5 minuten op met 2 personen en is er ook direct af op zo'n prachtige winterse dag.
Vind ik wel een beetje spijtig dat men dat niet bij de ND heeft voorzien. Voor een wagen die buiten staat is dat toch beter voor de levensduur van de kap.
Comment
-
@Leoncupra: ieder zijn gedacht man, maar ik vind ook dat je het een beetje te veel laat afhangen van een verkoper hoor.
Je koopt de auto, je trouwt niet met de verkoper he. Raadpleeg desnoods eens een andere Mazda-dealer!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
timothy , "probleem" is dat ik enkel een witte wil en dat de wagen van de dealer idd wel een zeer mooi exemplaar is die goed geprijsd staat. Geen krasje, geen velg die beschadigd is, zeer goed onderhouden. Is ook een dealer die op 4km van mijn deur is. Heb al ondervonden hoe vervelend het is om een dealer te hebben die een stuk verder zitten. Redelijk vervelend wanneer je met een probleem zit.
het vervelende is ook gewoon dat mijn RS meer waard is dan de MX5, dus geen enkele dealer is happig op dergelijke deal.
Ik ga nu gewoon een oplossing zoeken voor mijn eigen wagen. Heb nu mailtje gestuurd naar een nederlandse handelaar die ik doorgekregen heb via Hans. Als ik mijn beoogde overnameprijs krijg, zal naar alle waarschijnlijkheid toch nog de wittr MX5 worden. Krijg ik min of meer hetzelfde bod als reeds doorgekregen, zal er thuis nog deftig gediscussieerd worden en is de kans groot dat het niet door gaat. Maar dan ga ik op het gemak gewoon verder autoscoot in het oog houden. Ooit komt er dan nog wel een mooie deal voorbij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenHet verschil handelaar-particulier verkoopprijs zal in dit geval toch niet meer dan 1000euro bedragen. Daarvoor heb ik geen zin in zever.
Toen ik die van mij verkocht antwoordde ik enkel op serieuze reacties, je bent niet verplicht van iemand zot met de wagen te laten rijden trouwens en ik zou nooit iemand alleen met de wagen laten vertrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Als er al een verschil zit op een wagen dat volgens de garage maar 3000€ meer waard is van 2000€ dan zal er op zo een veel duurdere wagen een nog groter verschil zitten wsl, tenzij je een wagen koopt bij het merk of garage vanwaar de wagen komt alhoewel ik zelf daar ook ni echt meer kreeg eigenlijk. Veel succes met de verkoop! Als de wagen u echt aanstaat zou ik toch ni twijfelen, 2de hands wagens zonder krassen en bulten zijn moeilijk te vinden.
Toen ik die van mij verkocht antwoordde ik enkel op serieuze reacties, je bent niet verplicht van iemand zot met de wagen te laten rijden trouwens en ik zou nooit iemand alleen met de wagen laten vertrekken.
Morgen ga ik eens zien wat ik krijg van een belgische dealer dealer. Maar mijn vermoeden zal bevestigd worden.
Als alles achter de rug is , zal ik wel met de bedragen tevoorschijn komen maar wil het nu niet riskeren dat 1 van de partijen zou meelezen
Comment
-
Donderdag de testrit gepland met de MX5, thuis ook alles geregeld(alhoewel ze haar twijfels heeft of ik de MX5 niet na 6 maand beu zou zijn), overname niet verder geraakt dan wat ik reeds gekregen had (moest ik de RS nieuw aangekocht hebben, bleef ik ermee rijden, te hoge afschrijving, nu is de afschrijving "beperkt") dus bevalt de testrit donderdag ......
vraagje naar de ND-rijders, wat betalen jullie ongeveer voor jullie omniumverzekering? Vind mijn offerte nogal redelijk hoog in vergelijking met de RS. Had gekocht dat een omnium stukje goedkoper zou zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk BerichtenDonderdag de testrit gepland met de MX5, thuis ook alles geregeld(alhoewel ze haar twijfels heeft of ik de MX5 niet na 6 maand beu zou zijn), overname niet verder geraakt dan wat ik reeds gekregen had (moest ik de RS nieuw aangekocht hebben, bleef ik ermee rijden, te hoge afschrijving, nu is de afschrijving "beperkt") dus bevalt de testrit donderdag ......
vraagje naar de ND-rijders, wat betalen jullie ongeveer voor jullie omniumverzekering? Vind mijn offerte nogal redelijk hoog in vergelijking met de RS. Had gekocht dat een omnium stukje goedkoper zou zijn.
Net op onderhoud geweest me die van mij.
Ze smijten der daar mee. :-)
Comment
-
, 1100euro full omnium
Gixxer , zie de gevel, stamaco Dendermonde.
en spijtig genoeg gaat het voor mij (voorlopig) het verhaal niet door. Wagen is gisteren verkocht aan andere persoon. Vriendin die naar de zee wou en eigenlijk was de beslissing al gevallen
Nieuw ga ik niet kopen, was ook de bedoeling niet. En op dit moment niet echt interessante wagens. Of al wat kilometers of al wat leeftijd ofwel jonge met weinig km maar tegen quasi nieuwprijs.
Comment
-
Op leeftijd is niet zo erg, het volstaat eentje te vinden die gerespecteerd werd. Het materiaal is sterk, er rijden er nog veel van de eerste reeksen.
Je gaat evenveel plezier hebben met een niet-nieuwe, en voor een fractie van de prijs. Bovendien moet dan de RS niet weg, het zou zonde zijn deze kado te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEn waar is dat?
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten, 1100euro full omnium
en spijtig genoeg gaat het voor mij (voorlopig) het verhaal niet door. Wagen is gisteren verkocht aan andere persoon. Vriendin die naar de zee wou en eigenlijk was de beslissing al gevallen
Nieuw ga ik niet kopen, was ook de bedoeling niet. En op dit moment niet echt interessante wagens. Of al wat kilometers of al wat leeftijd ofwel jonge met weinig km maar tegen quasi nieuwprijs.
Comment
-
Ook een mooie kleur.
Maar doe mij toch maar een rode of een witte.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenOp leeftijd is niet zo erg, het volstaat eentje te vinden die gerespecteerd werd. Het materiaal is sterk, er rijden er nog veel van de eerste reeksen.
Je gaat evenveel plezier hebben met een niet-nieuwe, en voor een fractie van de prijs. Bovendien moet dan de RS niet weg, het zou zonde zijn deze kado te doen.
tja de RS moet idd niet weg voor een appel en een ei maar moet toch laatste binnen 2 maand iets definitief doen. Heb deze winter winterbanden+velgen, al snel een kost van 1300euro. Dus als die aangeschaft worden is het om nog een paar jaar door te rijden.
Comment
-
, het was mijn madam die pas gisteren zei "ok,doe maar" en ze wist vrijdag maar van mijn plannen. Dus eigenlijk "snel" beslist maar blijkbaar niet snel genoeg.
heb op autoscoot een soul red 2.0 zien staan met 5000km uit Ronse. Toevallig iemand van hier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten, 1100euro full omnium
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
€ 1200 full omnium incl. rechtsbijstand. 1100 is niet zo slecht dan?
heel het verhaal van de MX5 kan nog een leuke twist krijgen. Deze avond belde de persoon van de soul red MX5. 2.0, 5000km, 2jaar, enkel buiten gehaald voor toerritjes in de streeks, vraagprijs 23500euro. Beetje discussieren, argumenten aanhalen en uiteindelijk was zijn absolute min.verkoopprijs 20.000euro (hetgeen ik eigenlijk ongeveer wil geven voor een MX5 in het algemeen). Nu zo snel mogelijk de gegevens van de handelaar aangereikt door de dealer bemachtigen, de MX5 eens gaan bekijken en hopelijk heeft dit nog een positief gevolg
Comment
Comment