Oorspronkelijk geplaatst door AdriH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDaar geloof ik niet meer in. Daar is bij vorige generaties zoveel over gesproken geweest en uiteindelijk draaide het op niets uit. Paar jaar terug was er iemand die bij Mazda USA werkte die bij hoog en laag op miatanet.com beweerde dat er een turboversie kwam. Dus niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenHeb de wagen in parijs gezien en ziet er pietluttig uit, van deze verkopen ze zeker het minst aantal stuks, de amerikaanse markt wil geen pietluttige autos meer en europa wil design , beide body en design mist deze hoe goed hij ook zal rijden ! En voorstelling in 2014 en lancering in aug 2015, kom aan !!
Mini Cooper 2002
GT86
Fiat 500
verkochten alle3 goed, ook in de VS
vraag voor sportwagens verkleint wel elk jaar, daarom durf ik niet te stellen dat de ND beter zal verkopen dan de NC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk BerichtenHeb de wagen in parijs gezien en ziet er pietluttig uit, van deze verkopen ze zeker het minst aantal stuks, de amerikaanse markt wil geen pietluttige autos meer en europa wil design , beide body en design mist deze hoe goed hij ook zal rijden ! En voorstelling in 2014 en lancering in aug 2015, kom aan !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk BerichtenAls tweede wagen ziet de nieuwe MX5 er ideaal uit. Mooi, betrouwbaar, sportief genoeg en betaalbaar. Mazda is goed bezig.
Comment
-
Kunt ge voor mij de winnende euromillions getallen geven, a.u.b.?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEcht een tegenvaller deze auto, mooi is hij al helemaal niet, hij is gewoon ronduit lelijk, ik had er zoveel meer van verwacht.
Comment
-
K vind het wel een leuk autootje....maar in tegenstelling tot 99% van mx5 eigenaren heb ik er niet zo een goede herinneringen aan de mx5 die ik vorig jaar kocht ...en 3 weken later met kapotte motor weer verkocht
maar toch....het zal zeker leuk rijdenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEcht een tegenvaller deze auto, mooi is hij al helemaal niet, hij is gewoon ronduit lelijk, ik had er zoveel meer van verwacht.
Zoals een TT dus .Last edited by Niko80; 15/02/2015, 21:29.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
**UPDATE: We hebben meer informatie over de upgrades** Omdat klanten het willen - en omdat merken er een hoop geld mee kunnen verdienen - zal Mazda een hoop accessoires creëren voor de nieuwe MX-5. Gelukkig geen absurde stickers of gekleurde spiegelkapjes, maar daadwerkelijk sportieve upgrades. Die zullen getoond worden op een MX-5 concept tijdens het autosalon van Chicago.
Comment
-
Bij een gewaagd design heb je altijd wel dat er veel voor- en tegenstanders zijn. Ik moest er even aan wennen, maar vind m nu wel erg geslaagd qua uiterlijk.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenPas in augustus te bekijken en rijden bij de dealer?
duurste uitvoering (sport, 2.0 liter, incl lsd, bilstein, gps, ....) komt op €29.9902016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenwaar is je bron ?
SkyMove 1.5 131pk €22.490 manuele airco + 4 luidsprekers + LED koplampen
SkyDrive 1.5 131pk €23.490 bluetooth + LED dagrijlichten + HMI commander 7" scherm + cruise + lederen pook + 6 luidsprekers
SkyCruise 1.5 131pk €25.990 licht/regensensor + gps + parkeersensoren + 9 luidsprekers bose + zetelverwarming + lederen zetels + auto airco + rijstrookassistent
Sport 2.0 160pk €29.990 17" velgen + dodehoeksensor + sportophanging + recaro + actieve bochtverlichting +LSD
metallic €500
metallic Soul Red €650
1.5: ik dacht 134gr co2 8,3"-->100
2.0: ik dacht 156gr co2 7,3"--> 100Last edited by s2000jan; 14/04/2015, 14:57.2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III
Comment
Comment