Ik snap ni da mensen zoiets kopen en al na een jaar terug wegdoen eigenlijk, wa zou de reden zijn?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZiet ge enorm veel met cabrio's, coupés en sportieve hatchbacks. Ze willen dat een keer hebben, kopen dat en na een jaar zijn ze het beu. (of kunnen het niet meer betalen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, een auto kopen is bijna altijd een groot financieël verlies. Dan kunt ge maar beter uw geld in een auto steken die u een vorm van plezier of ontspanning geeft. Daarom zijn MX-5 rijders intelligente mensen.
Comment
-
Zo wil ik hem
BBR GTI has liberated more power from the recently updated ND Mazda MX-5 without resorting to forced induction, and the results are predictably pleasingSeat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk snap ni da mensen zoiets kopen en al na een jaar terug wegdoen eigenlijk, wa zou de reden zijn?
Nu, in het geval van de MX5 is de onderbroek zo leuk dat we hem nog altijd hebben na 3 volle jaren...enkel de Fiesta ST heeft m dat voorgedaan...blijvertjeWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk snap ni da mensen zoiets kopen en al na een jaar terug wegdoen eigenlijk, wa zou de reden zijn?
Mss ook vergist in de kleur en direct in een andere kleur besteld Brad Pitt heeft dat ooit met zijne G AMG gedaan. Verkeerde kleur en dan maar direct in een andere kleur besteld en de oude aan zijn vrouwke gegeven. Toen nog Aniston
Comment
-
Deze mooie MX-5 wou ik jullie niet onthouden
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenDeze mooie MX-5 wou ik jullie niet onthouden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Wat is daar mooi aan ?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenJa zie zoiets van x 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
Comment