Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er is zelfs sprake dat het Mazda-rood, ondertussen gretig overgenomen door andere merken, zou verdwijnen en ze een soort oranje op de markt zouden brengen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
      Er is zelfs sprake dat het Mazda-rood, ondertussen gretig overgenomen door andere merken, zou verdwijnen en ze een soort oranje op de markt zouden brengen.

Dat was een 1 april grap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• er is een subsituut voor Cubic Inches, dat heeft deze Amerikaan ook door

New project cars starts now! I bought one of my absolute favorite cars for under $20k. Sponsored by eBay Motors, download the app here! - https://ebayvehicle...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Dat was een 1 april grap

Grap? En wat is daar grappig aan?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

Grap? En wat is daar grappig aan?
            Ja was een grap, vraag het aan Mazda waarom. Ik heb ze niet gemaakt he.

Punt is dat veel cliënteel onverwacht al liet weten om dat kleur wel in productie te nemen maar daar is geen sprake van.

Comment

• 2020 Mazda MX-5 RF Edition100 SKYACTIV-G 2.0 - Test

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• The Miata Is a Better Sports Car Than the S2000

:-)

Comment

• Het is vast fout dat ik dit mooi vind

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                    Het is vast fout dat ik dit mooi vind

https://gocar.be/nl/autonieuws/tunin...ly_nl_20201203
                    Op Instagram volg ik iemand die deze front heeft, waarom? Geen idee want zelf vind ik het meer op een stofzuiger lijken. Ik zie daar totaal geen Aston Martin in ook niet.

Edit, die iemand is dus dezelfde.
                    Last edited by ; 03/12/2020, 22:22.

Comment

• Het gaat er toch naartoe hé net zoals bij de Fords.
                      Mochten ze nu zeggen dag het op het nieuwe Hyundai front gelijkt dan geef ik je gelijk.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• En het is niet voor niets dat Aston Martin nu zelf een andere grill aanbiedt want de nieuwe Vantage verkoopt niet al te best. Al zal dat ook wat te maken hebben met de nieuwe prijsstelling van de wagen.

Comment

• Ik vind die grille wel iets hebben, moet er wel voor verlaagd zijn. Maar gaat die in België geplaatst mogen worden, want de LED dagrijlichten lijken weg te zijn.

Comment

• Precies de bek van ne makreel
                            Het is ook helemaal niet functioneel, het is niet dat er daar een dikke V12 onderzit die een pak lucht nodig heeft om gekoeld te worden.
                            Die bobbels vanachter lijken mij dan toffer, maar dan weer niet praktisch.

Comment

• Vandaag gespot in Gent

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                Vandaag gespot in Gent

Die zie je veel in de streek he.

Comment

• Stond al is te koop op Facebook voor 19000€ en staat nu op autoscout voor 23000€.

Allemaal dieje zijn fout trouwens dat ik uiteindelijk die uitlaat en spoiler ook geïnstalleerd heb, was nu ook wel een vré schoon ronkske toen deze aan mijn
                                  deur is passeerde, nog een 2de keer gezien in Aalst en nadien nooit meer. De vorige eigenaar heeft zich een Supra gekocht.

Vind uw tweedehands Mazda MX-5 in Chatelet: Cabriolet | € 22.999,- | 53.000 km | 10/2017 | Benzine - Op de grootste online automarkt, Europawijd.
                                  Last edited by ; 30/07/2021, 06:20.

Comment

• Prijzen zijn precies aan het stijgen...

Maar komaan... 23K voor een 2017 model? Da's er toch een beetje over, niet?
                                    Ik kocht mijn 2019 voor minder... VORIG jaar.

Comment

• nieuwe wagens zitten met achterstand, dus de prijzen van tweedehands stijgen
                                      www.peugeotforum.be

Comment

• Plezierauto's houden hun waarde nog beter, of stijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          nieuwe wagens zitten met achterstand, dus de prijzen van tweedehands stijgen
                                          En het gaat nog erger worden op de tweedehandsmarkt met al die mensen die een nieuwe auto zoeken.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X