Er is zelfs sprake dat het Mazda-rood, ondertussen gretig overgenomen door andere merken, zou verdwijnen en ze een soort oranje op de markt zouden brengen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenEr is zelfs sprake dat het Mazda-rood, ondertussen gretig overgenomen door andere merken, zou verdwijnen en ze een soort oranje op de markt zouden brengen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat was een 1 april grap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
Grap? En wat is daar grappig aan?
Punt is dat veel cliënteel onverwacht al liet weten om dat kleur wel in productie te nemen maar daar is geen sprake van.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Edit, die iemand is dus dezelfde.
Comment
-
Het gaat er toch naartoe hé net zoals bij de Fords.
Mochten ze nu zeggen dag het op het nieuwe Hyundai front gelijkt dan geef ik je gelijk.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Vandaag gespot in Gent
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVandaag gespot in Gent
Comment
-
Stond al is te koop op Facebook voor 19000€ en staat nu op autoscout voor 23000€.
Allemaal dieje zijn fout trouwens dat ik uiteindelijk die uitlaat en spoiler ook geïnstalleerd heb, was nu ook wel een vré schoon ronkske toen deze aan mijn
deur is passeerde, nog een 2de keer gezien in Aalst en nadien nooit meer. De vorige eigenaar heeft zich een Supra gekocht.
Vind uw tweedehands Mazda MX-5 in Chatelet: Cabriolet | € 22.999,- | 53.000 km | 10/2017 | Benzine - Op de grootste online automarkt, Europawijd.
Comment
-
nieuwe wagens zitten met achterstand, dus de prijzen van tweedehands stijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtennieuwe wagens zitten met achterstand, dus de prijzen van tweedehands stijgenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment