Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 2024 Mazda MX5 update 1.5 vs 2.0 l REVIEW - best fun car for that price?
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De betaalbare sportwagen is op sterven na dood, maar Mazda is op een queeste om de fakkel hoog te houden. De vierde generatie MX-5 viert dit jaar zijn tiende verjaardag en een update moet de MX-5 ND3 kakelvers houden. Is dit écht de laatste der Mohikanen?
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• The 2024 Mazda MX-5 Miata Makes for an Even Better Benchmark

https://www.motor1.com/reviews/72529...ta-nd3-review/

Comment

• Denk dat de MX-5 een stille dood gaat sterven in Europa na het verdwijnen van de 2.0L versie. Fuck Euro7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Denk dat de MX-5 een stille dood gaat sterven in Europa na het verdwijnen van de 2.0L versie. Fuck Euro7.
                Zo'n slechte of belabberde motor is die 1,5l toch ook niet?
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Zeker niet, maar kijk eens naar de prijs van een MX-5 tegenwoordig. In 2019 had ge de speciale anniversary editie met 2.0L motor en quasi full option voor 31990€. Ongeveer dezelfde prijs als voor een basis 1.5 nu. Ben ff zijn naam vergeten maar er is een lid die jaren terug een nieuwe MX-5 2.0 met het sportpakket kocht voor 23800€. Prijzen zijn zottekes geworden, ook voor de MX-5.

Comment

• In december 2015 was de catalogusprijs voor de 2.0 Skycruise 28.500€. Ik kan er een paar honderd euro naast zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Zeker niet, maar kijk eens naar de prijs van een MX-5 tegenwoordig. In 2019 had ge de speciale anniversary editie met 2.0L motor en quasi full option voor 31990€. Ongeveer dezelfde prijs als voor een basis 1.5 nu. Ben ff zijn naam vergeten maar er is een lid die jaren terug een nieuwe MX-5 2.0 met het sportpakket kocht voor 23800€. Prijzen zijn zottekes geworden, ook voor de MX-5.
                      160 Edition voor 23900 nieuw. Moet wel zeggen dat ik die drie weken geleden heb weggedaan met minimale waardevermindering. Veel plezier mee gehad, maar het was tijd voor iets anders.

De 2.0 is niet meer verkrijgbaar in Europa m.u.v. stockmodellen en dit model moet nog mee tot 2030. Pas dan komt de zogenaamde elektrische versie.

Comment

• Dan Prosser drives one example of all four generations of the Mazda MX-5 and decides which one is the best of the lot. The MX-5 (or Miata in North America an...

Comment

Working...
                        X