Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mij de instap versie en dan zelf personaliseren qua ophanging!
wil direct tekenen want dit wordt de eerste wagen die ik nieuw wil kopen.
alles is af, en terug naar de roots. Licht, speels en geen 2.2 liter die veel te veel kost in taks en verzekering.
dit soort wagen, die meestal zal gebruikt worden voor 2de wagen, hoeft mijns inziens geen 2l. Zou zelf te lomp rijden met de 2 liter heb ik horen waaien...
maar om alles samen te vatten, ik ben super fan van deze nd!
Voor mij de instap versie en dan zelf personaliseren qua ophanging!
wil direct tekenen want dit wordt de eerste wagen die ik nieuw wil kopen.
alles is af, en terug naar de roots. Licht, speels en geen 2.2 liter die veel te veel kost in taks en verzekering.
dit soort wagen, die meestal zal gebruikt worden voor 2de wagen, hoeft mijns inziens geen 2l. Zou zelf te lomp rijden met de 2 liter heb ik horen waaien...
maar om alles samen te vatten, ik ben super fan van deze nd!
1.5 zal voldoende zijn, 2.0 leuker. 2.2 heeft nooit in een MX-5 gezeten, en de taks tov een 2.0 is nu ook niet zoveel groter. En de windrichting komt ook van de verkeerde kant.
Hmmmm, ik weet niet of die introductiedatum wel ZO slecht is. Normale levertijd bij mazda is zo'n 6 maanden. Dus in september bestellen is in maart de auto gaan afhalen.
Gezien zulke levertijden, dan wacht ik er liever de ganse winter op, dan deze nu, in april te moeten bestellen en hem pas NA de zomer te krijgen.
Comment