Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Da klinkt als een leuk pakket recaro bilstein lsd 160pk op 1000kg... En da voor nog geen 30k (incl. korting)
    Wa koop je daarvoor een kale 116d???

Comment

• Voor mij de instap versie en dan zelf personaliseren qua ophanging!
      wil direct tekenen want dit wordt de eerste wagen die ik nieuw wil kopen.

alles is af, en terug naar de roots. Licht, speels en geen 2.2 liter die veel te veel kost in taks en verzekering.
      dit soort wagen, die meestal zal gebruikt worden voor 2de wagen, hoeft mijns inziens geen 2l. Zou zelf te lomp rijden met de 2 liter heb ik horen waaien...

maar om alles samen te vatten, ik ben super fan van deze nd!

Comment

• Nog wat:

1.5 is 139 gr co2 131pk@7000/150Nm@4800
        2.0 is 154 gr co2 160pk@6000/200Nm@4600

beiden hebben i-STOP
        2.0 heeft ook nog e-LOOP (remenergierecuperatiesysteem .... dat scoort goed in Scrabble )
        2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
        2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichten
          Voor mij de instap versie en dan zelf personaliseren qua ophanging!
          wil direct tekenen want dit wordt de eerste wagen die ik nieuw wil kopen.

alles is af, en terug naar de roots. Licht, speels en geen 2.2 liter die veel te veel kost in taks en verzekering.
          dit soort wagen, die meestal zal gebruikt worden voor 2de wagen, hoeft mijns inziens geen 2l. Zou zelf te lomp rijden met de 2 liter heb ik horen waaien...

maar om alles samen te vatten, ik ben super fan van deze nd!
          1.5 zal voldoende zijn, 2.0 leuker. 2.2 heeft nooit in een MX-5 gezeten, en de taks tov een 2.0 is nu ook niet zoveel groter. En de windrichting komt ook van de verkeerde kant.

Comment

• De 1.5 maar met de sportophanging en recaro's. Meer moet dat niet zijn voor mij. Jammer dat we tot na de zomer moeten wachten, Mazda.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Kan ook perfect als daily dienen. Als ge single zijt tenminste of als koppel geen kinderen wilt.
              of als de kinderen het huis uit zijn

Comment

• Heeft z'n eerste award al binnen.

Comment

• Introductiedatum is idd slecht gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Introductiedatum is idd slecht gekozen.

Is zoals in 1999 met de Honda S2000 ... die was ook maar beschikbaar NA de zomer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      De 1.5 maar met de sportophanging en recaro's. Meer moet dat niet zijn voor mij. Jammer dat we tot na de zomer moeten wachten, Mazda.
                      Dat lijkt mij een combinatie die niet mogelijk is .... maar zou inderdaad wel een goede combinatie zijn!

Comment

• Alé we weten weer wat kopen hé. 2.0 Sport al was het voor de Recaro's alleen al.
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          Alé we weten weer wat kopen hé. 2.0 Sport al was het voor de Recaro's alleen al.
                          Inruilen op die van u he Niko ! Das nog minder opleg dan bij mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                            één van de dealers

SkyMove 1.5 131pk €22.490 manuele airco + 4 luidsprekers + LED koplampen
                            SkyDrive 1.5 131pk €23.490 bluetooth + LED dagrijlichten + HMI commander 7" scherm + cruise + lederen pook + 6 luidsprekers
                            SkyCruise 1.5 131pk €25.990 licht/regensensor + gps + parkeersensoren + 9 luidsprekers bose + zetelverwarming + lederen zetels + auto airco + rijstrookassistent
                            Sport 2.0 160pk €29.990 17" velgen + dodehoeksensor + sportophanging + recaro + actieve bochtverlichting +LSD

metallic €500
                            metallic Soul Red €650

1.5: ik dacht 134gr co2 8,3"-->100
                            2.0: ik dacht 156gr co2 7,3"--> 100
                            voor mij de 1.5 met Recaro's en lederen stuurke! en zonder airco

of gaat dat niet, zonder airco?

wel veel verschil in prijs tussen de 1.5 en de 2.0?

Comment

• Airco zit er volgens mij altijd in.

Comment

Is zoals in 1999 met de Honda S2000 ... die was ook maar beschikbaar NA de zomer
                                DUS wachten to volgend jaar om te bestellen. Beetje zot om een wagen te bestellen die direct in winterstorage moet. Jammer MAZDA

Ik hoop dat de 2.0 niet te zwaar wordt met al die foefjes. Anders lijkt een 1.5 me een slimmere keuze
                                Last edited by ; 17/04/2015, 23:48.

Comment

DUS wachten to volgend jaar om te bestellen. Beetje zot om een wagen te bestellen die direct in winterstorage moet. Jammer MAZDA

Ik hoop dat de 2.0 niet te zwaar wordt met al die foefjes. Anders lijkt een 1.5 me een slimmere keuze
                                  Dat zal niet, en die 2.0'en hangen zeer goed aan het gas. Als ik de mijn huidige inwissel is het zowieso voor een 2.0

Comment

Inruilen op die van u he Niko ! Das nog minder opleg dan bij mij
                                    Ze gaan mij hier thuis graag zien komen. In de week vroeg ze zelf , of ik nu geen spijt had dat ik niet op het nieuw model gewacht heb.

Comment

• Hmmmm, ik weet niet of die introductiedatum wel ZO slecht is. Normale levertijd bij mazda is zo'n 6 maanden. Dus in september bestellen is in maart de auto gaan afhalen.

Gezien zulke levertijden, dan wacht ik er liever de ganse winter op, dan deze nu, in april te moeten bestellen en hem pas NA de zomer te krijgen.

Comment

• Daar had ik nog niet bij stilgestaan. Dat is inderdaad perfect dan

Comment

De gewichten heb ik nog niet gevonden ....

Die <1000kg zal wel voor de kale 1.5 zijn

Comment

Working...
                                          X