Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en gelukkig (eindelijk!) ook eens nieuwe motoren, de 'oude' MX-5 bleven ze maar face-liften met steeds dezelfde hopeloos verouderde 1.8 en 2.0
leve de SkyActiv!
Op de achterlichten na vind ik hem zéér geslaagd langs de buitenkant. Erg mooie lijnen.
In de categorie 'jammer' zit voor mij die antenne, en in de categorie 'daarvoor zou ik hem laten staan' - helaas- de twee verschillende ventilatieopeningen in het midden van het dashboard. Ik vind dat erg raar - om niet te zeggen lelijk - staan op een verder erg sober, mooi en modern vormgegeven dashboard. Precies of ze wilden niet kiezen tussen retro (rond) en strak (de horizontale sleuven)
Ik ben benieuwd naar de leesbaarheid van dat schermpje er net boven met het dak open icm een goeie mep zon.
Eens zien wat ze er bij de Fiat-groep van gaan maken (als ze tenminste beslist hebben bij welk merk hij gaat uitkomen, haha)
Je ziet er toch ook in dat hij aanvankelijk ook gepland stond als opvolger voor de Alfa Spider. Zeker achteraan.
Buiten dat toch weer een mooie funcar voor waarschijnlijk een eerlijke prijs.
Wat een superlook ! Was in 1989 al super om mee te rijden ! Al degenen met geen kinderen, weten niet wat ze missen als ze een ordinair dieseltje rijden tov zon superleuk speelding ! Ik spaar alvast voor zon weekend speelding !
Comment