Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Er zit een grote kans in dat die beter is, sterkere en betere motoren en minder gewicht. Kan alleen maar beter zijn
Klinkt goed! Heb het wel voornamelijk over de betrouwbaarheid (al zit dat met Mazda wel goed). Ken iemand die toch al een MX-5 25 jaar heeft en nog steeds er tevreden over is
Knappe wagen!
Het is niet moeilijk om een fantastisch dure supercar te bouwen. Maar iets dat betaalbaar moet zijn in aankoop en onderhoud, sportief maar voldoende bruikbaar, een massaproduct maar daarbij ook nog mooi... niet makkelijk.
Mazda heeft de filosofie van de originele Triumph Spitfire heel goed begrepen.
King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Enige speculatie over de motoren ?
7,5 kg per pk zou leuk zijn...
Er zou sprake zijn van een geblazen 1.5 met rond de 130pk, een ongeblazen 2.0 met 165pk en er was zelfs sprake van een diesel al kan ik me dat niet voorstellen in de nieuwe mx-5.
Ipv die geblazen 1.5 zal het wsl toch een dichtgeknepen 2.0 worden met 120pk.
Er zou sprake zijn van een geblazen 1.5 met rond de 130pk, een ongeblazen 2.0 met 165pk en er was zelfs sprake van een diesel al kan ik me dat niet voorstellen in de nieuwe mx-5.
diesel MX-5?! Waar hebt ge dat gelezen? in de Story?
diesel MX-5?! Waar hebt ge dat gelezen? in de Story?
s gegoogeld, staat blijkbaar ook iets van in AutoExpress!
Rumors have also been circulating that Mazda is considering fitting the MX-5 with a diesel engine for the first time, but as yet nothing has been confirmed.
aloewel ik nooit een mx5 zou kopen en de wagen toch erg apprecier, ik heb no prob met een diesel, zelfs niet in een mx5, of het nou waar gaat zijn of niet
automaat, kompressor - meer koppel, cc, goeie airco, ook 50/50 gewichtsverdeling, comfortabel, veel breder (ook al zit ik smal met 2 in de smart), becker, goeie wissers, kan perfectbuitenstaan, rechtuitstabiliteit ...
Comment