Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
-
-
-
De Mx5 is echt iets wat me enorm aanspreekt. Geen zever, licht en mooi in de echte Lotus traditie.
Hier hoeft geen dikke motor in om.toch rijplezier te hebben.
Het steekt hier echt niet op dat laatste tiende van een seconde. Iedere keer een smile als ik zoietzs zie.
Slk mag je houden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zien die ontwerpers dan nie dat die wielkasten veel te groot zijn voor die wielen?
Das echt ne serieuze afknapper.
Voor de rest is t gewaagder als de vorige mx-5en.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenZien die ontwerpers dan nie dat die wielkasten veel te groot zijn voor die wielen?
Das echt ne serieuze afknapper.
Voor de rest is t gewaagder als de vorige mx-5en.
Daarom dat hij gewoon nog stukken lekkerder is in de top spec met 17'ers. Njam!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIn die MX5 heb je geen zware motor nodig om plezier te hebben...
ik zie trouwens dat prijzen vh huidige model nog makkelijk 30dznd kunnen gaan...?
wil dan al niet weten hoeveel het nieuwe model zal gaan... toch wat veel geld voor zo'n 'funkarretje'...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk BerichtenDat kan misschien wel zijn, maar toch hoef ik geen auto van pakweg 110pk...
ik zie trouwens dat prijzen vh huidige model nog makkelijk 30dznd kunnen gaan...?
wil dan al niet weten hoeveel het nieuwe model zal gaan... toch wat veel geld voor zo'n 'funkarretje'...
Mits wat onderhandelen kan daar nog wel een paar duizend vanaf. Dat is toch lang niet 30000 euro.
En op autoscout vind je nieuwe stockmodellen (wel met de 1. die onder de 25000 duiken.
Een van de kernwaarden van de MX-5 blijft betaalbaar rijplezier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snapcount Bekijk BerichtenOp de site van Mazda stel je zo een huidig model MX-5 met de 2 liter 160pk motor en softtop samen voor 27000 alles erop en eraan.
Mits wat onderhandelen kan daar nog wel een paar duizend vanaf. Dat is toch lang niet 30000 euro.
En op autoscout vind je nieuwe stockmodellen (wel met de 1. die onder de 25000 duiken.
Een van de kernwaarden van de MX-5 blijft betaalbaar rijplezier.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment