Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• As the purest mass-market car in decades, this MX-5 is a chance for customers to reward that purity. Were this car half as good as it is, it would be good enough—but instead, it's truly great.

Comment

• Toch een 2.0L voor Europa. Gelukkig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Toch een 2.0L voor Europa. Gelukkig.
        Ik ''wist'' dat al van in het begin, konden ze gewoon niet maken.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Koppel van 200Nm in een wagen van om en bij de 1000kg. Kan wel eens plezant rijden zijn.
          Last edited by ; 30/01/2015, 21:16.

Comment

• Ik begin er goesting in te krijgen Het feit dat hij al rijdt en getest wordt is toch een goed teken dat het voor dit jaar is, hoop ik.
            EDIT : augustus 2015
            Last edited by ; 30/01/2015, 21:14.

Comment

• Deze blijft toch ook in men hoofd rondspoken
              Spijtig dat de samenwerking tss Alfa en Mazda niet is doorgegaan, was benieuwd wat Alfa er van zou maken.
              BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

• Mazda zou niet echt beter geworden zijn van een samenwerking met Alfa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk Berichten
                  Deze blijft toch ook in men hoofd rondspoken
                  Spijtig dat de samenwerking tss Alfa en Mazda niet is doorgegaan, was benieuwd wat Alfa er van zou maken.
                  de Italiaanse MX-5 wordt inderdaad geen Alfa, maar wel een Fiat (of Abarth), wellicht met hun turbomotortjes
                  Last edited by ; 31/01/2015, 18:41.

Comment

• nog een 1e testverslagje

Fourth-generation MX-5 heads back to Mazda's roadster's roots, surpassing its predecessor in every area

veelbelovend...

Comment

• Goe bezig, Mazda. Een driver's car voor 't grote publiek - alweer. Like

Comment

• En nog een testverslag.

Toch zonde om hem pas na de zomer aan te bieden.

Comment

• bewonderenswaardig dat ze de 1.5 aanbieden

Comment

• In principe is 130pk voldoende voor een wagen die slechts 1000kg weegt.

Comment

• Als ik goed gerekend heb, dan had de 2.0 Roadster NC een pk/ton verhouding van 137.
                              Dat wil dus zeggen dat de "kleine" motor van deze nieuwe ND in theorie de prestaties van de vroegere "grote" motor zou moeten kunnen benaderen.
                              Een 0-100 cijfer van minder dan 8 sec zou dus niet onmogelijk zijn, wat een sterk staaltje is van Mazda.
                              Zo zie je maar wat een verschil gewicht maakt.

(Natuurlijk hangt ook veel af van de spreiding van versnellingen enz... maar het is een geruststelling voor de pk-freaks die zich zorgen maken)

Comment

• Zeker weten , ik ga voor de 1500. Het uitgespaarde geld geef ik uit aan de ophanging

Comment

• Als tweede wagen ziet de nieuwe MX5 er ideaal uit. Mooi, betrouwbaar, sportief genoeg en betaalbaar. Mazda is goed bezig.

Comment

• Mocht ik er eentje kopen, MOET er een hardtop bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      In principe is 130pk voldoende voor een wagen die slechts 1000kg weegt.
                                      Mijn oude NA had 116pk en dat was al genoeg om u te amuseren.
                                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• als het wat meer moet zijn. Wel nog afwachten of die naar Belgie komt (als hij überhaupt uitkomt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                          Mocht ik er eentje kopen, MOET er een hardtop bij.
                                          OK... maar waarom precies?

Comment

Working...
                                          X