Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
    http://www.autowereld.be/2015/02/04/mazda-mx5-mps/

als het wat meer moet zijn. Wel nog afwachten of die naar Belgie komt (als hij überhaupt uitkomt)
    Daar geloof ik niet meer in. Daar is bij vorige generaties zoveel over gesproken geweest en uiteindelijk draaide het op niets uit. Paar jaar terug was er iemand die bij Mazda USA werkte die bij hoog en laag op miatanet.com beweerde dat er een turboversie kwam. Dus niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Daar geloof ik niet meer in. Daar is bij vorige generaties zoveel over gesproken geweest en uiteindelijk draaide het op niets uit. Paar jaar terug was er iemand die bij Mazda USA werkte die bij hoog en laag op miatanet.com beweerde dat er een turboversie kwam. Dus niet.
      Heb de wagen in parijs gezien en ziet er pietluttig uit, van deze verkopen ze zeker het minst aantal stuks, de amerikaanse markt wil geen pietluttige autos meer en europa wil design , beide body en design mist deze hoe goed hij ook zal rijden ! En voorstelling in 2014 en lancering in aug 2015, kom aan !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
        Heb de wagen in parijs gezien en ziet er pietluttig uit, van deze verkopen ze zeker het minst aantal stuks, de amerikaanse markt wil geen pietluttige autos meer en europa wil design , beide body en design mist deze hoe goed hij ook zal rijden ! En voorstelling in 2014 en lancering in aug 2015, kom aan !!
        ietwat pietluttig of op z'n minst kleiner dan de norm zijn ook:
        Mini Cooper 2002
        GT86
        Fiat 500
        verkochten alle3 goed, ook in de VS

vraag voor sportwagens verkleint wel elk jaar, daarom durf ik niet te stellen dat de ND beter zal verkopen dan de NC

Comment

Alé jong, is 't echt?
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Wij zijn geen amerikanen, ik vind hem knap en zal met plezier de bestelbon ondertekenen

Comment

• Echt een tegenvaller deze auto, mooi is hij al helemaal niet, hij is gewoon ronduit lelijk, ik had er zoveel meer van verwacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bicar Bekijk Berichten
                Als tweede wagen ziet de nieuwe MX5 er ideaal uit. Mooi, betrouwbaar, sportief genoeg en betaalbaar. Mazda is goed bezig.
                Kan ook perfect als daily dienen. Als ge single zijt tenminste of als koppel geen kinderen wilt.

Comment

Gij zijt helderziende.

Kunt ge voor mij de winnende euromillions getallen geven, a.u.b.?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
                    Alé jong, is 't echt?
                    Goeike!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Echt een tegenvaller deze auto, mooi is hij al helemaal niet, hij is gewoon ronduit lelijk, ik had er zoveel meer van verwacht.
                      Ik vind hem net superknap. 1000 keer knapper dan de vorige MX5. Ik vind hem perfect, zowel buitenkant als binnenkant. Zal zeker ook wel weer goed rijden. Een waardige opvolger van de eerste generatie wat mij betreft. Ik zou wel eentje willen als tweede wagen.
                      Last edited by ; 12/02/2015, 15:49.

Comment

• K vind het wel een leuk autootje....maar in tegenstelling tot 99% van mx5 eigenaren heb ik er niet zo een goede herinneringen aan de mx5 die ik vorig jaar kocht ...en 3 weken later met kapotte motor weer verkocht

maar toch....het zal zeker leuk rijden
                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                          Echt een tegenvaller deze auto, mooi is hij al helemaal niet, hij is gewoon ronduit lelijk, ik had er zoveel meer van verwacht.

Zoals een TT dus .
                          Last edited by Niko80; 15/02/2015, 21:29.
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• **UPDATE: We hebben meer informatie over de upgrades** Omdat klanten het willen - en omdat merken er een hoop geld mee kunnen verdienen - zal Mazda een hoop accessoires creëren voor de nieuwe MX-5. Gelukkig geen absurde stickers of gekleurde spiegelkapjes, maar daadwerkelijk sportieve upgrades. Die zullen getoond worden op een MX-5 concept tijdens het autosalon van Chicago.

Comment

• Bij een gewaagd design heb je altijd wel dat er veel voor- en tegenstanders zijn. Ik moest er even aan wennen, maar vind m nu wel erg geslaagd qua uiterlijk.
                              '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

• Dit wordt de opvolger van mijn NA.
                                truth is in the eye of the beholder

Comment

• vanafprijs zou €22.490 zijn ....
                                  2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                  2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Pas in augustus te bekijken en rijden bij de dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                      Pas in augustus te bekijken en rijden bij de dealer?
                                      Zoiets ja

duurste uitvoering (sport, 2.0 liter, incl lsd, bilstein, gps, ....) komt op €29.990

Comment

• waar is je bron ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                          waar is je bron ?
                                          één van de dealers

SkyMove 1.5 131pk €22.490 manuele airco + 4 luidsprekers + LED koplampen
                                          SkyDrive 1.5 131pk €23.490 bluetooth + LED dagrijlichten + HMI commander 7" scherm + cruise + lederen pook + 6 luidsprekers
                                          SkyCruise 1.5 131pk €25.990 licht/regensensor + gps + parkeersensoren + 9 luidsprekers bose + zetelverwarming + lederen zetels + auto airco + rijstrookassistent
                                          Sport 2.0 160pk €29.990 17" velgen + dodehoeksensor + sportophanging + recaro + actieve bochtverlichting +LSD

metallic €500
                                          metallic Soul Red €650

1.5: ik dacht 134gr co2 8,3"-->100
                                          2.0: ik dacht 156gr co2 7,3"--> 100
                                          Last edited by s2000jan; 14/04/2015, 14:57.

Comment

Working...
                                          X