Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
    Hmmmm, ik weet niet of die introductiedatum wel ZO slecht is. Normale levertijd bij mazda is zo'n 6 maanden. Dus in september bestellen is in maart de auto gaan afhalen.

Gezien zulke levertijden, dan wacht ik er liever de ganse winter op, dan deze nu, in april te moeten bestellen en hem pas NA de zomer te krijgen.
    Zo had ik het nog niet bekeken, maar inderdaad, wordt minstens 6 maanden wachten. ( mocht hij nu uitkomen, is sowieso na de zomer geleverd )
    truth is in the eye of the beholder

Comment

• verschil in gewicht tussen 1.5 en 2.0 'zou' slechts 15kg zijn .... ik ga er vanuit dat dat dan is bij gelijklopende uitrusting (wat niet kan....)
      2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
      2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

• Knap reclamefilmpje voor de nieuwe MX5

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Damn, ben mezelf gek aan het maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Damn, ben mezelf gek aan het maken.
              +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                +1
                Herkenbaar... +2 Maar ik vrees dat ik toch nog ga moeten wachten, mijn spruit weegt nog niet genoeg / is nog niet lang genoeg voor een verhoogkussen op de passagiersstoel. De volgende kar zal dus terug een vierzitsbadkuip worden. Geen straf, natuurlijk, maar ook niet wat ik echt wel. :-/

Comment

• Op de website (mazda.be) nu in volle glorie te bewonderen en een (summiere) brochure valt te downloaden ook

open deur dagen (dus, voorstelling) zouden doorgaan in augustus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s2000jan Bekijk Berichten
                    Op de website (mazda.be) nu in volle glorie te bewonderen en een (summiere) brochure valt te downloaden ook

open deur dagen (dus, voorstelling) zouden doorgaan in augustus
                    Prijs bekeken, het begint sterk te kriebelen !!
                    truth is in the eye of the beholder

Comment

• iemand ergens een link met foto's van alle mogelijke kleuren die aangeboden worden ?

Comment

• Staat in de pdf die je kan downloaden op de site van mazda

Comment

• Vanmorgen heb ik mijn eerste gespot op de E313 in Tessenderlo. Stond op een trailer en had al duitse platen op.
                          Zag er wel heel strak uit langs achter!

Comment

• Zal een perswagen geweest zijn wsl.

Comment

• Bij Mazda in Puurs rijden er al een paar op Belgische platen

Comment

• Zijn er al foto's van de 2.0 sport MET de recaro's? Ben benieuwd welke recaro's ze erin geduwd hebben...??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Bij Mazda in Puurs rijden er al een paar op Belgische platen
                                  Kan toch niet als de verkoop pas start eind augustus?

Comment

• Kan wel he. Preproductie of marketingwagens.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                      Staat in de pdf die je kan downloaden op de site van mazda
                                      Ja, dat wist ik ook

maar een link waar ik het échte voertuig in de échte kleur kan zien bedoel ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                        Zijn er al foto's van de 2.0 sport MET de recaro's? Ben benieuwd welke recaro's ze erin geduwd hebben...??
                                        ik ben vooral benieuwd of de ondersteuning van het onderbeen beter zal zijn dan bij de NC ....

Comment

Working...
                                        X