Nu zondag test ik hem, hopelijk een 2L
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenMijn NC naast de nieuwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenAh in leuven? Welke motor hebben ze daar? Ik heb er in de voormiddag een testrit mee2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten1.5
Comment
-
Vandaag dus met de 1.5 gereden. Is inderdaad een heel andere wagen dan de 2.0L. Minder vermogen, vooral voelbaar minder koppel. Geen Recaro's dus een pak minder steun waar ik deze verwacht. De ophanging is meer mollo en de wagen hangt minder strak aan het stuur. Dat voel je gelijk.
Het is blijkbaar moeilijk om een 2.0 te testen in Belgie , maar ik raad iedereen die sportieve ambities heeft aan om toch te trachten met een 2.0 te rijden alvorens een keuze te maken. Onderhuids is dit een heel andere wagen.
Uiterlijk zijn er weinig verschillen behalve de grootte van de velgen en misschien hier en daar een details en wat opties..
De wagen is in beide versies zeer mooi gestyled, dat blijft gelijk. Je ziet de hoofden draaien als je passeert. Ook deze versie heeft een zeer prettig licht roffelend uitlaatgeluid.
Ik hoor van de Mazda boys dat er - omdat er blijkbaar een wachttijd van 8 maand is voor de Recaro's - ook een 2.0L versie ZONDER Recaros's aangeboden zal worden.
Als ik het goed heb voor 27700EUR. Voor mij een no-go maar misschien voor anderen een idee. Ik ga ervan uit dat de Bilstein ophanging op deze 2.0 Skycruise versie aanwezig zal zijn.
Comment
-
Vandaag de 1.5 getest, zalig blokske gaat graag in de toeren. Ik vind hem zeker niet onderpowered, zelfs leuk rag blokje.
De ophanging is goed, enkel rolt hij wel redelijk veel. Maar voor de gemmidelde rijder zal dit perfect zijn, voor Die-hards zal die iets te soft zijn.
Voor mij mag het 1.5 blokje maar wel met sper en de Bilsteins.
Kwa stoelen, ze zijn zeker niet slechts maar ik zweer bij de Recaro's. Interieur is zeer mooi en steekt goed in elkaar.
90% kans als mijn NC vertrekt er een ND in de plaats komt.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDan zal je toch voor de 2.0 moeten gaan want de 1.5 komt er niet met Bilsteins of Recaro's2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenDan zal je toch voor de 2.0 moeten gaan want de 1.5 komt er niet met Bilsteins of Recaro's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichtenjaarlijkse verkeersbelasting... Want die is achterhaald en wordt berekend op cc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenDit 'zou' veranderen in 2016...
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichtenvoor Die-hards zal die iets te soft zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenDat vraag ik me soms af. Dat idee van hoe minder body roll hoe beter.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
Comment
Comment