Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu zondag test ik hem, hopelijk een 2L
    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• zaterdag ook nog eens een rit gepland, met een 2.0L

Comment

• OK, hou ons op de hoogte !
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Ik verwacht niet zoveel verschil met het pre-productie model waar ik een kleine maand geleden mee kon rijden. Maar ik kijk er wel naar uit om er terug in te zitten genieten.

Comment

• Mijn NC naast de nieuwe.

Comment

• Ah in leuven? Welke motor hebben ze daar? Ik heb er in de voormiddag een testrit mee
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Net even plaatsgenomen en pas er maar juist in met m'n 1.88m. Net iets te klein. Jammer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                  Mijn NC naast de nieuwe.

Bij de Roover zie ik. Een mooie kleur gelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                    Ah in leuven? Welke motor hebben ze daar? Ik heb er in de voormiddag een testrit mee
                    1.5

Comment

1.5
                      Da's minder. Andere stoelen , andere vering, andere wagen bijna . Niet echt een goede test als je voor een 2.0L interesse hebt.

Comment

• Vandaag dus met de 1.5 gereden. Is inderdaad een heel andere wagen dan de 2.0L. Minder vermogen, vooral voelbaar minder koppel. Geen Recaro's dus een pak minder steun waar ik deze verwacht. De ophanging is meer mollo en de wagen hangt minder strak aan het stuur. Dat voel je gelijk.
                        Het is blijkbaar moeilijk om een 2.0 te testen in Belgie , maar ik raad iedereen die sportieve ambities heeft aan om toch te trachten met een 2.0 te rijden alvorens een keuze te maken. Onderhuids is dit een heel andere wagen.
                        Uiterlijk zijn er weinig verschillen behalve de grootte van de velgen en misschien hier en daar een details en wat opties..
                        De wagen is in beide versies zeer mooi gestyled, dat blijft gelijk. Je ziet de hoofden draaien als je passeert. Ook deze versie heeft een zeer prettig licht roffelend uitlaatgeluid.
                        Ik hoor van de Mazda boys dat er - omdat er blijkbaar een wachttijd van 8 maand is voor de Recaro's - ook een 2.0L versie ZONDER Recaros's aangeboden zal worden.
                        Als ik het goed heb voor 27700EUR. Voor mij een no-go maar misschien voor anderen een idee. Ik ga ervan uit dat de Bilstein ophanging op deze 2.0 Skycruise versie aanwezig zal zijn.
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Rood is toch DE kleur voor de nieuwe MX-5.

Comment

• Vandaag de 1.5 getest, zalig blokske gaat graag in de toeren. Ik vind hem zeker niet onderpowered, zelfs leuk rag blokje.
                            De ophanging is goed, enkel rolt hij wel redelijk veel. Maar voor de gemmidelde rijder zal dit perfect zijn, voor Die-hards zal die iets te soft zijn.

Voor mij mag het 1.5 blokje maar wel met sper en de Bilsteins.

Kwa stoelen, ze zijn zeker niet slechts maar ik zweer bij de Recaro's. Interieur is zeer mooi en steekt goed in elkaar.

90% kans als mijn NC vertrekt er een ND in de plaats komt.

Comment

• Dan zal je toch voor de 2.0 moeten gaan want de 1.5 komt er niet met Bilsteins of Recaro's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                Dan zal je toch voor de 2.0 moeten gaan want de 1.5 komt er niet met Bilsteins of Recaro's
                                Zowieso een 2.0, heb nu ook een 2.0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                  Dan zal je toch voor de 2.0 moeten gaan want de 1.5 komt er niet met Bilsteins of Recaro's
                                  Aftermarket... Is allemaal na te plaatsen... Als je deze 10 jaar wilt houden, verdien je de gemaakte kosten gewoon terug via de jaarlijkse verkeersbelasting... Want die is achterhaald en wordt berekend op cc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                    jaarlijkse verkeersbelasting... Want die is achterhaald en wordt berekend op cc.
                                    Dit 'zou' veranderen in 2016...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                                      Dit 'zou' veranderen in 2016...
                                      In wat?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

voor Die-hards zal die iets te soft zijn.
                                        Dat vraag ik me soms af. Dat idee van hoe minder body roll hoe beter.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                                          Dat vraag ik me soms af. Dat idee van hoe minder body roll hoe beter.
                                          Meer body roll is makkelijker te rijden de, limiet voel je progressief eraan komen.

Comment

Working...
                                          X