Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
    Meer body roll is makkelijker te rijden de, limiet voel je progressief eraan komen.
    Bevoorbeeld. Te veel is niet goed, maar dat betekent niet dat ge dat absoluut moet proberen minimaal te maken. Dus ik vraag me een beetje in welke mate die diehards meegaan met trends zoals verlaagde ophanging en grote wielen. Alleman wil een circuitwagen qua.
    30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
      Aftermarket... Is allemaal na te plaatsen...
      Zal dan wel een pak meer kosten aan stukken als je dat aftermarket wil doen. Als ze deze specifieke zetels al aanbieden. Zijn speciale modellen met Bose luidsprekers in de kopsteun.

Comment

• Als ge dat allemaal achteraf laat inbouwen op een 1.5 komt ge wsl op dezelfde prijs als een 2.0 met al deze opties.

Comment

• Hier nog enkel met de 1.5 kunnen testrijden , maar wat een plezier was me dat ! Voor mij eerste keer met een MX5 eerlijk gezegd.
          Hitsig blokje en rijplezier dat met terug aan de Clio RS deed denken.
          Voor de 2.0 is er last-minute de skycruise versie (+-27.599Eur) bijgekomen buiten de oorspronkelijke enige Sport versie voor de 2Liter.

Verschil in de Skycruise zijn de lederen sportzetels ipv de Recaros en het ontbreken van 2 safety opties :
          - dodehoekwaarschuwing - BSD
          - RTW (rear traffic warning...lol...als je je knipperlicht aanzet en wilt van rijvak veranderen geeft hij aan als er autos schuin achter je aankomen)
          Echt rommel die ik niet zou willen , dus betaal je 2400eur extra voor recaro's waarvan het bovengedeelte niet echt goede steun geven vertelde de dealer mij.
          Dus kan je beter zelf degelijke aftermarket kuipjes derin zwieren en heb je nog lederen sportzetels over die je eventueel ook zou kunnen verpatsen als je dat wenst .
          En luidsprekers in de recaro kopsteunen voor een kar als een MX5 - aub zeg !

Comment

• MX5-ND-1.JPG

Nog ééntje in 't wild gespot

Comment

• Recaro's die slechter zitten dan standaard zetels??? Denk dat de dealer uw nog snel een skycruise wil verpatsen.

Comment

• Ja, dat is inderdaad dikke lol.
                Ik heb ondertussen nog een 2de testrit met een 2.0L kunnen versieren
                In de Recaro's zit je ook iets lager en dieper dan in de standaard stoelen. Een voordeel voor de groteren onder ons.
                Last edited by ; 18/09/2015, 19:54.

Comment

• De standaardzetels waren net te klein voor mij. Benieuwd of de recaro's passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    Ja, dat is inderdaad dikke lol.
                    Ik heb ondertussen nog een 2de testrit met een 2.0L kunnen versieren
                    In de Recaro's zit je ook iets lager en dieper dan in de standaard stoelen. Een voordeel voor de groteren onder ons.
                    Voor wanneer is de testrit ? Zou je eens niet beter bestellen ipv steeds testritten af te luizen !!! :p

Comment

• Enkele weken geleden trok de poster van de Mazda MX5 op straat ook voor het eerst mijn aandacht (voorheen nooit interesse gehad of aandacht aan gegeven!). Vandaag even een heel kleine testrit gedaan met de 1.5: ik ben een automaat gewend en had er wat schrik van, maar het schakelen viel heel goed mee, net al het rijden met open of gesloten dak. Het is wel heel laag zitten (in vergelijking met mijn huidige cabrio), maar hij is zo mooi ... :-) En nu wachten tot de levering van mijn rode exemplaar in cruise-uitvoering in februari 2016. Ja, wachten kan lang duren :-)

Comment

• ik vond de ND wat krapper dan mijn NA en vond het stuurgevoel wat te licht maar anders een leuk speelgoed.
                        een 1.5 is wel een versie voor de mensen die van een zondagritje houden en de 2.0 zal meer zijn voor de sportievere piloot.
                        Maar een sper was wel iets dat ik miste en snelheid op de grotere banen.
                        wel een leuke optie gevonden in het boekje: de tuner optie, zonder radio, zonder airco en 16inch velgen ne blijkbaar op speciale vraag leverbaar op de 1.5 en 2.0.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleet Bekijk Berichten
                          Voor wanneer is de testrit ? Zou je eens niet beter bestellen ipv steeds testritten af te luizen !!! :p
                          9 oktober. Testritten heb je nodig om je een idee te vormen .

Comment

• Heb er gisteren voor het eerst meerdere zien rijden in Hasselt en in Sint-Truiden
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Kwam er vandaag ééntje open tegen, mooi karretje in het echt. ;0

Comment

• Mazda MX-5

Typ ND
                                H&R Sportfedersatz 28764-1

ca. Tieferlegung
                                VA / HA ca. 30 mm

Comment

• Nice!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Comment

• TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• 2.OL is als Sport versie niet meer configureerbaar op de Mazda website. Ik hoor dat er tot een jaar wachttijden waren. Hopelijk vergroot Mazda zijn capaciteit want hierdoor gaan ze potentiële klanten verliezen denk ik.
                                      Er is wel de 2.0L in de Skycruise versie. Idem als de sport maar dan zonder de Recaro zetels, vochtverlichting , dodehoek- assistent en waarschuwing .
                                      Last edited by ; 07/10/2015, 22:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        2.OL is als Sport versie niet meer configureerbaar op de Mazda website. Ik hoor dat er tot een jaar wachttijden waren. Hopelijk vergroot Mazda zijn capaciteit want hierdoor gaan ze potentiële klanten verliezen denk ik.
                                        Er is wel de 2.0L in de Skycruise versie. Idem als de sport maar dan zonder de Recaro zetels, vochtverlichting , dodehoek- assistent en waarschuwing .
                                        Vochtverlichting, dat zijn dan mistlampen? ;-)
                                        KLIK |&| KLAK

Comment

• oops ,
                                          B
                                          ochtverlichting

Comment

Working...
                                          X