Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dju, in de NC geen problemen om in te zitten en te rijden. Maar met de ND moet ik er niet aan beginnen.

Comment

• Idem hier, net wat te klein.

Comment

• Ik geraak er met veel stuntwerk in, stuur zit tegen mijn benen en kan niet draaien en mijn hoofd steekt boven de ruit uit... geen zicht

Comment

• Gisteren ook es gaan inzitten, da's dus te klein voor mij hé, ik kan mij geen goeie zithouding nemen
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            Gisteren ook es gaan inzitten, da's dus te klein voor mij hé, ik kan mij geen goeie zithouding nemen
            Te klein?

Ben jij groter dan ik, neen toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Te klein?

Ben jij groter dan ik, neen toch?
              1m85
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Dus toch iets groter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  1m85
                  En ik maar proberen met mijn 1m93

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Ik raak er met mijn 1.90 ook niet in alleszins wznt heb het al geprobeerd. Zelfs als passagier moet ik me opvouwen

Comment

• Weer een aantal mensen die van gedacht veranderen.

Comment

• Misschien de moeite van't vermelden waard maar de MX5 wordt wel gebruikt door mensen groter dan 1,8m. Ze zetten er lagere zetels in, soms ook meer naar achter.
                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Comment

• Ben zelf 183cm en onlangs mogen proefrijden zonder enig plaatsprobleem. Jammer dat een 2 zitter als enige wagen voor mij niet haalbaar is.

Comment

• Ik ben 1.81 en heb ook geen enkel probleem in de nieuwe.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Dubbel en dik verdiend.

Comment

• Mooi maar ik vind hem toch minder puur roadster dan met een stoffen kap.

Comment

• Vind die wel mooi.
                                        Er is veel te weinig keuze als het op targa's aankomt.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Waarom zou je een targa kiezen als er cabrio versies zijn ? Dit is geen retorische vraag, het houdt me wel bezig, wie kan antwoorden, zeker doen ! Ik weet het niet, ik heb geen ervaring met geen van beide.
                                          Ik heb een MX-5 besteld, maar indien deze targa concept versie beschikbaar zou geweest zijn op het moment dat ik de mijne besteld heb, ik zou die toch niet gekozen hebben. Indien er alleen een targa MX-5 zou beschikbaar zijn, ik denk zelfs dat ik hem niet zou gekozen hebben.
                                          Ik vind het wel mooi, maar enkel om naar te kijken, niet om te kopen :-)

Comment

Working...
                                          X