Dju, in de NC geen problemen om in te zitten en te rijden. Maar met de ND moet ik er niet aan beginnen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Gisteren ook es gaan inzitten, da's dus te klein voor mij hé, ik kan mij geen goeie zithouding nemen2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenGisteren ook es gaan inzitten, da's dus te klein voor mij hé, ik kan mij geen goeie zithouding nemen
Ben jij groter dan ik, neen toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenTe klein?
Ben jij groter dan ik, neen toch?2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten1m85
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Er is veel te weinig keuze als het op targa's aankomt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Waarom zou je een targa kiezen als er cabrio versies zijn ? Dit is geen retorische vraag, het houdt me wel bezig, wie kan antwoorden, zeker doen ! Ik weet het niet, ik heb geen ervaring met geen van beide.
Ik heb een MX-5 besteld, maar indien deze targa concept versie beschikbaar zou geweest zijn op het moment dat ik de mijne besteld heb, ik zou die toch niet gekozen hebben. Indien er alleen een targa MX-5 zou beschikbaar zijn, ik denk zelfs dat ik hem niet zou gekozen hebben.
Ik vind het wel mooi, maar enkel om naar te kijken, niet om te kopen :-)
Comment
Comment