+1 't Is een mooie technische oplossing maar niet mijn ding. En in een targa hebt ge op hogere snelheden altijd redelijk wat last van lawaai.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Kan handig zijn als je je wagen altijd buiten moet parkeren. Minder kans op schade aan je dak door regen of vandalisme.
Of in leasing als je wel benzine mag nemen, maar geen stoffen dak.
Of om te denken dat je nog jong en hip bent, maar het slechts 1x per jaar opengooit, zoals de meeste 206/207/307cc, Astra, Focus, ... rijders met zo'n stalen klapdak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenKan handig zijn als je je wagen altijd buiten moet parkeren. Minder kans op schade aan je dak door regen of vandalisme.
Of in leasing als je wel benzine mag nemen, maar geen stoffen dak.
Of om te denken dat je nog jong en hip bent, maar het slechts 1x per jaar opengooit, zoals de meeste 206/207/307cc, Astra, Focus, ... rijders met zo'n stalen klapdak!2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Ik vind het wel geslaagd, de targa. Ik zou ook voor de gewone cabrio gaan. Alle ja gegaan zijn ware het niet dat er gezinsuitbreiding op komst is. Elke keer dat ik er eentje zie vind ik het toch een klein beetje spijtigBMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i
Comment
-
Lang geleden dat ik nog op dit forum ben geweest, maar sinds kort superveel interesse gekregen in de nieuwe MX-5 en aangezien ik benieuwd ben hoe anderen er over denken ben ik hier maar is gaan lezen.
Wat die targa betreft, vind ik de de soft top toch veel mooier. Vooral als je hem langs zij of achteraan bekijkt, is ook niet echt open die targa, wanneer het dakje open is.
Velen vinden de nieuwe MX-5 in het rood zeer mooi, maar in het blauw valt die toch ook goed mee, kijk maar is naar deze foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenLang geleden dat ik nog op dit forum ben geweest, maar sinds kort superveel interesse gekregen in de nieuwe MX-5 en aangezien ik benieuwd ben hoe anderen er over denken ben ik hier maar is gaan lezen.
Wat die targa betreft, vind ik de de soft top toch veel mooier. Vooral als je hem langs zij of achteraan bekijkt, is ook niet echt open die targa, wanneer het dakje open is.
Velen vinden de nieuwe MX-5 in het rood zeer mooi, maar in het blauw valt die toch ook goed mee, kijk maar is naar deze foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenNiet verkeerd in dat blauw, inderdaad Natuurlijk, in the flesh is het meestal wat anders. Is dit blauwe exemplaar ergens in de Vlaamse contreien te bewonderen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk BerichtenIk vind het wel geslaagd, de targa. Ik zou ook voor de gewone cabrio gaan. Alle ja gegaan zijn ware het niet dat er gezinsuitbreiding op komst is. Elke keer dat ik er eentje zie vind ik het toch een klein beetje spijtig
Comment
-
Ik zou wel voor zo een Targa gaan, ben niet echt een cabrio persoon, maar zo een Targa vind ik wel mooi.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Mooie foto en idd had in begin ook mijn voorkeur, rood. Maar zou Blue Reflex toch ook overwegen.
Ik heb de nieuwe MX-5 eigenlijk enkele maanden terug voor het eerst gezien, stond naast mij op de parking van een doe het zelf, in het rood! En het was toen pas dat ik echt onder de indruk was, de foto's die ik al gezien had konden mij toen niet echt overtuigen.
Tijdens het salon dan is een bezoekje gebracht aan een garage en sindsdien helemaal verkocht! Spijtig genoeg nog geen testrit kunnen mee maken aangezien er toen geen stond.
Comment
-
Dat filmpje is ook één van de redenen waarom ik een Blue Reflex besteld heb. Ook omdat ik nu al 7 jaar met een rode rijd, die ik inruil voor de MX-5 binnenkort, en ik wou niet terug een rode. Zwart en grijs lijken mij de auto te klein doen overkomen, en de lijnen en vormen minder doen uitkomen, en wit is wel mooi, maar daar zie ik mezelf niet in rijden. Schiet er dus niets anders meer over.
Maar er zijn ook wel andere filmpjes en foto's, heb ik achteraf gezien, waar dit Blue Reflex niet zo mooi overkomt. Als de auto wat vuil staat en op een druilerige dag, zal de kleur wat flets zijn, vrees ik.
Ik ben benieuwd. Ik zal hem goed moeten onderhouden om hem steeds te laten blinken, denk ik :-)
Comment
-
wij zijn ook voor het blauwe gegaan, en het is idd een kleur die vooral mooi is in zonlicht...maar dat is dan ook het moment dat je de cabrio van stal haalt he
Heb nu ook enkele keren een rode gezien, is ook heel knap!Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Met dit soort foto's apprecieer je hoe mooi die eigenlijk vormgegeven is.
Rood was mijn eerste keuze (en in die kleur heb ik hem ook besteld) maar het Blue Reflex en daarnaast het wit zijn voor mij ook hele mooie kleuren.
Echt donkere kleuren laten de design details iets minder goed uitkomen vind ik, en maken de wagen ook kleiner ogen.
Comment
-
Als ik eerlijk mag zijn, heb er mij ook al eentje besteld. 1.5 Skydrive in Blue Reflex. Heb wel eerst mijn vriendin moeten overtuigen, maar toen ze hem zag was ze ook meteen verkocht.
Ik was eerlijk gezegd eerst voor de rode, maar mijn vriendin had het dan meer voor de blauwe, uiteindelijk heb ik dan ook blauw genomen, mijn vorige auto's zijn ook altijd al blauw geweest.
Wou eigenlijk eerst gewoon voor de Skymove gaan, maar voor 1000€ meer krijg je zoveel extra en wat die 2.0 betreft, toch wel direct een pak duurder en 130 pk voor 1000 kg, ik denk dat het voor mij wel vlot zal vooruit gaan.
En eigenlijk vind ik de velgen in Aluminium Silver mooier dan in het Gun Metal. Nu is het wachten, hoelang moeten jullie nog wachten? Voor diegene die er ook eentje gekocht hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten.. het is idd een kleur die vooral mooi is in zonlicht...maar dat is dan ook het moment dat je de cabrio van stal haalt he ..
Comment
Comment