Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Mazda MX-5
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenTwintig jaar later, 33% minder brandstofverbruik. En aangezien ze evenveel wegen, is dat een relevante vergelijking. Niet slecht . Maar tegelijk gaat het ons broeikasgasprobleem niet oplossen, natuurlijk. Then again: life is too short to drive boring cars
Amai nog ni! Zou eigenlijk nooit zoiets kopen ma kdacht, ik doe is zot en koop is echt mijn goesting zonder aan de praktische kant te denken. Zal er alleszins geen spijt van hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenHeb je de jouwe nog niet?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenHeb je de jouwe nog niet?
Comment
-
Heeft er iemand enig idee of de kleur Sunflower Yellow, die wel in Japan wordt aangeboden, bij ons op de markt gaat komen? 't Gaat over deze tint (bovenste foto zou een wrap of een photoshopbewerking kunnen zijn, maar de onderste lijkt toch redelijk overtuigend op een foto van een catalogus):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenNee nog niet. Eind november besteld. Maart/April levering.
En, weet je al een exacte leveringsdatum ? Ik heb half december besteld. Je dealer moet toch al een datum hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEn, weet je al een exacte leveringsdatum ? Ik heb half december besteld. Je dealer moet toch al een datum hebben ?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
Op dagen gelijk vandaag kan die van mij ni snel genoeg toekomen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenStriping is nog onderweg
Comment
Comment