Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Twintig jaar later, 33% minder brandstofverbruik. En aangezien ze evenveel wegen, is dat een relevante vergelijking. Niet slecht . Maar tegelijk gaat het ons broeikasgasprobleem niet oplossen, natuurlijk. Then again: life is too short to drive boring cars

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
        Twintig jaar later, 33% minder brandstofverbruik. En aangezien ze evenveel wegen, is dat een relevante vergelijking. Niet slecht . Maar tegelijk gaat het ons broeikasgasprobleem niet oplossen, natuurlijk. Then again: life is too short to drive boring cars
        Toch wel nice e. Extra comfort en veiligheid met hetzelfde gewicht en minder verbruik. En toch wel mooier ook.

Amai nog ni! Zou eigenlijk nooit zoiets kopen ma kdacht, ik doe is zot en koop is echt mijn goesting zonder aan de praktische kant te denken. Zal er alleszins geen spijt van hebben!

Comment

• Ik ben deze namiddag even bij de dealer binnengesprongen. Levering bij hen is voorzien voor 27 april.
          Ik zal hem dus normaal gezien begin mei hebben. Er was beloofd mei, maar beter begin mei dan eind mei uiteraard :-)

Comment

• Allez, ik zal me dan ook maar klaar houden

Comment

• Heb je de jouwe nog niet?

Comment

• Ik heb begin februari besteld en levering normaal in juni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  Heb je de jouwe nog niet?
                  Wie dat we hier hebben.
                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Heb je de jouwe nog niet?
                    Nee nog niet. Eind november besteld. Maart/April levering.

Comment

• Heeft er iemand enig idee of de kleur Sunflower Yellow, die wel in Japan wordt aangeboden, bij ons op de markt gaat komen? 't Gaat over deze tint (bovenste foto zou een wrap of een photoshopbewerking kunnen zijn, maar de onderste lijkt toch redelijk overtuigend op een foto van een catalogus):

Last edited by ; 01/04/2016, 23:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Nee nog niet. Eind november besteld. Maart/April levering.

En, weet je al een exacte leveringsdatum ? Ik heb half december besteld. Je dealer moet toch al een datum hebben ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                          En, weet je al een exacte leveringsdatum ? Ik heb half december besteld. Je dealer moet toch al een datum hebben ?
                          Ik ben eigenlijk nog niet bij de dealer geweest. Hij zal me wel verwittigen als de wagen binnenkomt zeker?

Comment

• Hehe, dat zal wel ja, maar het is een verlossing om na 3.5 maand wachten eindelijk de juiste leveringsdatum te kennen ;-)
                            Maar misschien word jij liever plotseling verrast ? :-)

Comment

• De mijne was op tyd

Comment

De mijne was op tyd
                                Foto's?

Comment

• Comment

Das ma nen halve foto e. :-)
                                    Op dagen gelijk vandaag kan die van mij ni snel genoeg toekomen!

Comment

• Striping is nog onderweg

Comment

Striping is nog onderweg
                                        Wat wordt het ?

Comment

• We'll see, beslissen pas als het er op ligt of het wordt aangebracht

Comment

Working...
                                          X