Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enkel striping? Had van een vogeltje iets anders gehoord.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Enkel striping? Had van een vogeltje iets anders gehoord.
      geduld ;-)
      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Last edited by ; 04/04/2016, 00:20.

Comment

• Juk????

Comment

• Juk ? Flupke, dat dacht ik toen ik jouw foto zag ook hoor. Ik wou er niets op zeggen, elk zijn stijl, maar nu je zelf commentaar geeft op een onnozele sticker, kan ik het mij toch ook niet laten. Die van u vind ik al even juk.

Comment

• No probs, mijn mening=\=jouw mening, daarom zitten we hier ook, dacht ik toch: forum: dingen bespreken

Comment

• Zou het zelf niet doen, maar echt lelijk is het nu ook weer niet.

Comment

• @Iceman: niet slecht :-) Stop alleen een beetje raar aan de neus vooraan, neen? Je zou op 't eerste zicht verwachten dat het doorloopt tot aan de grille.

Comment

• ik denk niet dat dat Icemans auto is
                    maar even onderbouwen waarom ik bovenstaande niet geweldig vind

- neus lijkt nu op een "gezicht" en dan "overdreven vrouwelijk"
                    - martini-lijnen "psychedelisch" vind ik zelden geslaagd, mix van 2 stijlen
                    - martini vind ik op Lancia&porsche thuis horen, niet op andere wagens
                    - maar bij uitzondering: die Gulf-Macan die ik wel eens zie staan is dan wel geslaagd
                    mede doordat die wagen, net als een AMG GT en nog enkele modellen zich echt wel lenen tot "livery's"
                    - wat wel duidelijk is: op een mx5: wit leent zich wel en bvb rood al wat minder om "mee te gaan spelen"
                    - wat ik ook goed vind in bovenstaande: "winding road"gevoel dat de strepen opwekken,
                    dat zou ik op de 2017livery nog wel durven overnemen

hopelijk is mijn korte, heftige "juk" nu wat vergeven @rx-8

nog dit: zelf wil ik dit "seizoen" rood/wit/zwart aanhouden als "thema"

Comment

• Zeker, zoals je zelf zei, "No probs, mijn mening=\=jouw mening, daarom zitten we hier ook, dacht ik toch: forum: dingen bespreken"
                      Het is gewoon allemaal niet mijn stijl, die stickers. Het enige wat ik ga aanpassen op mijn MX-5 is dit :
                      Short Rubber Aerial, MX5 Mk4. Replacement Stubby Aerial Mast for the new Mk4! This replacement is only 17.5cm tall vs 40.0cm for the original, and works just as well with no loss of reception at all. We tried lots of cheaper after

Comment

• mor allee, de oem-antenna buigt op de snelweg lekker achterover

why not:
                        bvb: http://www.amazon.de/Aufsteckfigur-A...ntenne+flaggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                          mor allee, de oem-antenna buigt op de snelweg lekker achterover

why not:
                          bvb: http://www.amazon.de/Aufsteckfigur-A...ntenne+flaggen
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Distributieriem van een MX-5 na zelf vervangen, is dat te doen?

Comment

• Zelf nog niet gedaan, maar hier staat de handleiding: http://www.miata.net/garage/timingbelt.html
                              Voordeel is dat het een non-interference motor is: de cilinder kan de kleppen niet raken.
                              Dus ook al heb je het helemaal verknoeid, dan nog zal je motor niet in de soep draaien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Distributieriem van een MX-5 na zelf vervangen, is dat te doen?

Ik heb al veel geleerd van the carpasdip' Channel om YouTube.
                                Ik zou het zelf durven bij een mx5
                                Mazda MX-5 NA
                                Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• The car passion channel dus :-)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                                  Mazda MX-5 NA
                                  Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Nog niemand zijn nieuwe MX-5 toegekomen? Pfff het wachten duurt wel lang, ik denk nog een dikke maand en dan is het zover!

Comment

• Wachten wordt wel verzacht door het slechte weer.

Comment

• Bij ons is hij pas voorzien voor juni....zo lang ik niks hoor blijf ik daar dan ook vanuit gaan
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Wachten wordt wel verzacht door het slechte weer.
                                          Verleden week was thans nog goed om cabrio te rijden, nu is het weer idd iets minder.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                                          Bij ons is hij pas voorzien voor juni....zo lang ik niks hoor blijf ik daar dan ook vanuit gaan
                                          Die van mij normaal gezien ook, daarom, ik denk dan begin juni, nog een dikke maand. Khoop begin juni, mag iets later zijn, maar ga 18 juni in verlof en zou ideaal zijn natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X