Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Overmorgen zou de mijne toekomen bij de dealer, volgens de gegevens in zijn computer :-)

Comment

• Bij De Roover zijn volgens bronnen dit weekend een paar camions Mazda's gelost. Hopelijk zit de mijne er ook bij

Comment

• Laat de champagnekurken maar knallen.

De miljoenste MX-5 is een feit.

Comment

• Zonet eens gebeld. Verwachte leveringsdatum is opgeschoven naar 3/5.
          Nu ja, er was van in het begin al mei gezegd, dus niet zo erg. Hopelijk blijft het niet opschuiven.

Comment

• De mijne is er. Zaterdag eens gaan kijken.

Comment

• Mooi ! Veel plezier er mee !
              Besteld eind november zeker hee ? Logisch dat ik dan nog even moet wachten, besteld half december.

Comment

• 28 november. Exact 5 maand geleden dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  28 november. Exact 5 maand geleden dus.
                  besteld 24/1 + 5 maanden = 24/6
                  Ardennenrit = 29/6
                  fingers crossed
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Wachten jullie maar, ik ga vlug deze halen, zaterdag al rijden...

Comment

• Veel plezier
                      Het weerbericht in Brussel. Kies uw favoriete locatie voor uurlijkse voorspellingen tot 48u en dagelijkse voorspellingen tot 14 dagen.
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Hier aan de kust zondag droog haha. Zal wel in mijn cupra met zwarte dakhemel toertje doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          De mijne is er. Zaterdag eens gaan kijken.
                          Foto's!

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                            http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=284635964
                            Wachten jullie maar, ik ga vlug deze halen, zaterdag al rijden...
                            Amai, meer dan 30 000€. Zou ik er toch ni kunnen aan geven. Heb maar 22 500 betaald met salonkorting. Gekocht wegens zijn eenvoud en sportiviteit. Al die opties hoef ik dus ook niet. Alleszins proficiat met je aankoop.

Comment

• Het was een joke 22k? 1.5 dan toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                Het was een joke 22k? 1.5 dan toch?
                                Jep 1.5, 160 pk voor zo een klein ding? Ik denk ni da ik da aankan, 130 is voor mij meer dan genoeg.
                                Ging zelf eerst voor de Skymove in soul red, maar uiteindelijk voor 1000€ meer voor de Skydrive gegaan in blue reflex.
                                Mooie korting gekregen! Metallic kleur gratis + salonkorting + luxe mattenset.
                                Last edited by ; 29/04/2016, 10:12.

Comment

• Dat verklaard wel stuk het prijsverschil

Comment

Dat verklaard wel stuk het prijsverschil
                                    Ik versta ni waarom die 2.0 direct een pak meer kost!
                                    Van 22590 naar 27690, toch wel een serieus prijsverschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                      Ik versta ni waarom die 2.0 direct een pak meer kost!
                                      Van 22590 naar 27690, toch wel een serieus prijsverschil.
                                      Sper, andere ophanging, ander blok. Onder andere.

Comment

• Dat valt goed mee het prijsverschil voor wat je krijgt

Comment

Dat valt goed mee het prijsverschil voor wat je krijgt
                                          En waarschijnlijk nog wa extra opties ook. Mja. Voor wat ik ermee ga doen, cruisen, heb ik da ni echt nodig.

Comment

Working...
                                          X