WoW 190 atmos op dat gewicht
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenYes ! De mijne is eindelijk geleverd :-D
Waarom moet er nu een feestdag en een brugdag zijn morgen en overmorgen, allemaal vertraging voor de papperassen. :-(
't Leven is soms niet eerlijk ...Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenEn dan nog zo'n mooi weer!
't Leven is soms niet eerlijk ...“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matyas Bekijk BerichtenWie een iets snellere mx-5 ND wil kan aankloppen bij de Britse firma BBR GTI. Ze leveren voor zowel de 1.5 als de 2.0 een pakket dat toch wat paardjes extra oplevert. De 1.5 klimt van 131 pk naar 160 pk. De 2.0 kietelen ze mits de nodige euro's naar 175 of 190 pk. Allemaal atmosferisch.
http://www.bbrgti.com/bbr-unveils-en...mx-5-miata-nd/
- de 1.5 piekt bij 7500 toeren
- de 2.0 bij 6700 of zoiets.
Gezien dat deze MX even weinig weegt als de NA lijkt de 1.5 me dan toch voldoende vermogen te hebben (voor mij toch)
Als je wil cruisen op koppel kan je beter de 2.0 nemen, of waarschijnlijk nog beter de Fiat versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenYes ! De mijne is eindelijk geleverd :-D
Waarom moet er nu een feestdag en een brugdag zijn morgen en overmorgen, allemaal vertraging voor de papperassen. :-(
Foto's posten! :-p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenEn dan nog zo'n mooi weer!
't Leven is soms niet eerlijk ...King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Maar wat mij opvalt, wordt het de nieuwe mode om bij elk ongeval in de regio Aalst de expresweg Ninove-Aalst (N45) te betrekken? Het ongeval was op de baan van Aalst naar Dendermonde in Hofstade, da's aan de volledig andere kant van Aalst op zeker nog 10 min van de N45...
Comment
-
Klopt. Ze kunnen het daar nog naar 50km/u brengen. Van 120 naar 90, nu spreken ze van 70, en dan is het nog een kleine stap naar 50. Ze kunnen dan ook meteen langs beide zijden een vak wegdoen, en er een tram installeren. Of een busbaan. Yeah... Right....“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie heeft er ook niet lang plezier aangehad.
Maar wat mij opvalt, wordt het de nieuwe mode om bij elk ongeval in de regio Aalst de expresweg Ninove-Aalst (N45) te betrekken? Het ongeval was op de baan van Aalst naar Dendermonde in Hofstade, da's aan de volledig andere kant van Aalst op zeker nog 10 min van de N45...
Idd, had het ook snel door dat er iets niet klopte. Heeft totaal niets met mekaar te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKlopt. Ze kunnen het daar nog naar 50km/u brengen. Van 120 naar 90, nu spreken ze van 70, en dan is het nog een kleine stap naar 50. Ze kunnen dan ook meteen langs beide zijden een vak wegdoen, en er een tram installeren. Of een busbaan. Yeah... Right....
Een gevaarlijk punt is wel als je van Aalst komt en dan de spoorweg over rijd heb je zo links en rechts een baan die op de N45 uitkomt, zonder lichten. Da daar ni meer accidenten gebeuren. Dan nog bergaf. Ik pas daar altijd heel goed op want sommige die de N45 komen oprijden kunnen blijkbaar ni echt de snelheid inschatten waardoor ze te laat invoegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenDie heeft er ook niet lang plezier aangehad.
1-NHT-388
"De kentekenplaat is toegekend aan een voertuig sinds 29-02-2016"
Een goeie 2 maand .. :-(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten1-NHT-388
"De kentekenplaat is toegekend aan een voertuig sinds 29-02-2016"
Een goeie 2 maand .. :-(
Comment
-
Gisteren ook nog een idioot in een goudkleurige MX-5 tegengekomen (denk NA of NB).
Schoot zich op een tweevaksbaan (ik was aan het inhalen) vlak voor mij in om vervolgens op te trekken naar 135
En wiegen dat het ding deed en een rode kop dat die kerel had
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenGisteren ook nog een idioot in een goudkleurige MX-5 tegengekomen (denk NA of NB).
Schoot zich op een tweevaksbaan (ik was aan het inhalen) vlak voor mij in om vervolgens op te trekken naar 135
En wiegen dat het ding deed en een rode kop dat die kerel had“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Geheel terzijde en ietwat na de feiten (maar niet helemaal), beste maat van me heeft een 1.5 in de bestelling en heeft vond ik erg weinig korting gekregen voor in ruil een snelle levering, maar die is nu toch vertraagd. Vraag zijnde, wat is zo ongeveer de normale korting die men met wat aandringen kan krijgen op een 1.5 skycruise? ThXST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenGeheel terzijde en ietwat na de feiten (maar niet helemaal), beste maat van me heeft een 1.5 in de bestelling en heeft vond ik erg weinig korting gekregen voor in ruil een snelle levering, maar die is nu toch vertraagd. Vraag zijnde, wat is zo ongeveer de normale korting die men met wat aandringen kan krijgen op een 1.5 skycruise? ThX
Comment
Comment