Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenGeheel terzijde en ietwat na de feiten (maar niet helemaal), beste maat van me heeft een 1.5 in de bestelling en heeft vond ik erg weinig korting gekregen voor in ruil een snelle levering, maar die is nu toch vertraagd. Vraag zijnde, wat is zo ongeveer de normale korting die men met wat aandringen kan krijgen op een 1.5 skycruise? ThX
Als uw maat nu denkt dat hij te weinig korting heeft gekregen en te lang moet wachten, heeft hij volgens mij op het moment zelf niet veel moeite gedaan om verschillende dealers te bezoeken toen hij zijn auto kocht, en nu nog niet, omdat jij het moet vragen hier. Hij had moeten weten dat er geen vervroegde levering is indien hij zich een klein beetje geïnformeerd had. Je moet al achterlijk zijn om daar in mee te gaan. Welke gangster-dealer heeft hem dat wijsgemaakt ?
Comment
-
U leest verkeerd, IKKE vind dat ie weinig korting kreeg en hij had hem al geleverd moeten krijgen (voorbestelde showroomwagen begreep ik). Dus gewapend met wat gedeelde kennis van hier dacht hem wat aan te porren een iets beter prijs te verhandelen mav de vertraging. Want in het huidige landschap van kortingen van hier tot ginder vind IKKE het een ietwat duur autootje met quasi nul korting. Tis dat er geen directe concurrentie is... Ook positief natuurlijk.
Zal hem meedelen dat ie lui en achterlijk is omdat ie graag betaald om een MX-5 te kunnen rijden voor als de zomer vroeg komtLast edited by Onehp; 13/05/2016, 00:49.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichtenvind IKKE het een ietwat duur autootje met quasi nul korting.
Okee, u bent ook goed geïnformeerd ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenOkee, u bent ook goed geïnformeerd ..ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenOkee, u bent ook goed geïnformeerd ..Last edited by Onehp; 13/05/2016, 09:19.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenIk ben totaal niet geïnformeerd en tis daarom dat ik de vraag stel. Voor uw informatie, ik betaalde minder voor een GT86 dan een ND 1.5 zonder sper en dat wonende in een duurder land, vandaar mijn hoogst subjectieve idee dat gij een zuur... euh, dat Mazda goed betaald krijgt. Niks mis mee, maar heb liever dat mijn maat niet meer betaald dan een ander.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenEn jij hebt de prijzen bekeken van zijn land?
Comment
-
Er is een groot verschil tussen de gepubliceerde prijs, en wat je effectief betaald. Kijk maar eens wat je voor een GT86 betaald in D (net zelf gezien, prijzen serieus omhoog, goed voor mij ) en vergelijk dat met de ND 1.5 (topversie maar zonder sper) zonder korting...Last edited by Onehp; 13/05/2016, 10:47.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Ik snap niet waarom een MX-5 zo dikwijls met een GT86 vergeleken wordt. Dat zijn toch 2 totaal verschillende auto's ?
Misschien omdat er in de categorie roadster geen concurrentie is voor de MX-5 ? Ze moeten toch iets vinden om hem mee te vergelijken.
Comment
-
Ipv dit te blijven zeggen, kun je dat ook gewoon hard maken? Want als ik bv. op mobile.de kijk blijft de Mazda een stuk goedkoper. Het is niet dat je daar nog kortingen gaat krijgen.
Daarnaast als je persé de skycruise wilt nemen als referentiepunt, heb je de verwarmde leren zetels, parkeersensoren, rijstrookassistent, navigatie, ... allemaal standaard, zit er bij de GT86 ook niet standaard op. Als die opties van skycruise tov skydrive je niet boeien ben je nog eens zo'n 2500 euro goedkoper af.
Comment
-
Ik heb ondertussen antwoord op mijn vraag waarvoor dank, niet de bedoeling een hele discussie aan te zwieren, is enkel en kwestie van persoonlijke perceptie die ondertussen dus bijgesteld is.
Toen ik mn GT86 kocht vond je nieuwe GT86 voor 22k in D maar die tijd is blijkbaar voorbij...
Geen echt vergelijk, maar beide zijn van de laatste kleine rwd fun auto's zonder directe concurrentie te zijn. Mijn GT86 gaat de deur uit, om een paar jaar komt er mss een ND 1.5 (met sper) binnen...Last edited by Onehp; 13/05/2016, 12:50.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Waarom lukt het niet om foto's vanaf pc te uploaden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenZeer mooi al ben in echt zot van het rood en donkerblau
Comment
Comment