Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
    En een MX-5 IS EEN KLASSIEKER ! Die kan je ONMOGELIJK beu worden !

Dit is niet Nobelprijs van Clouseau, maar Stairway To Heaven van Led Zeppelin ;-)
    Zeg jij. Imo zijn ze gewoon te veel gezien. Mss ook omdat ze zo snel in het oog springen (zou ik zelf niet willen, hou niet van veel aandacht op de baan en gapers).
    Het is idd een klassieker wat rijeigenschappen/prijs betreft. Maar lyrisch zal ik er nooit over worden. Ik zie er mezelf totaal niet mee rijden. Ben daar het type niet voor Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik blijf het een leuk wagentje vinden wel!
    Last edited by order66; 16/05/2016, 09:04.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
      Zeg jij. Imo zijn ze gewoon te veel gezien. Mss ook omdat ze zo snel in het oog springen (zou ik zelf niet willen, hou niet van veel aandacht op de baan en gapers).
      Het is daarom dat je voor een BMW gekozen hebt, die zie je amper rijden?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Het is daarom dat je voor een BMW gekozen hebt, die zie je amper rijden?
        Mijn motorisaties zijn in ieder geval zeldzaam
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
          Blijft spijtig dat de wagen voor dwergen is gebouwd
          Je bedoelt: spijtig dat er ook reuzen bestaan die buiten de norm vallen? (#allesisrelatiefhe)

Comment

Mijn motorisaties zijn in ieder geval zeldzaam
            Alleen zien de mensen dat niet. De buitenkant is voor velen 'helemaal hetzelfde'.
            Vandaar dat een MX-5 altijd zeldzamer ( en ook mooier ) gaat zijn dan de eerste de beste BMW, hoe zwaar de motor ook is.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
              Alleen zien de mensen dat niet. De buitenkant is voor velen 'helemaal hetzelfde'.
              Vandaar dat een MX-5 altijd zeldzamer ( en ook mooier ) gaat zijn dan de eerste de beste BMW, hoe zwaar de motor ook is.
              Daar ben ik dan net blij om. Ik hou van het onopvallende. Een auto koop ik tenslotte niet voor een ander, maar voor mezelf. Daar is de motor het belangrijkste onderdeel in. Daar heb ik plezier aan. En de rijeigenschappen van een BMW natuurlijk.
              MX-5 is te veel vuurtoren voor mij Een knappe wagen, maar BMW heeft veel meer tijdloze modellen dan Mazda
              Smaken verschillen, is toch geen probleem he.
              Last edited by order66; 16/05/2016, 14:51.

Comment

Daar ben ik dan net blij om. Ik hou van het onopvallende. Een auto koop ik tenslotte niet voor een ander, maar voor mezelf. Daar is de motor het belangrijkste onderdeel in. Daar heb ik plezier aan. En de rijeigenschappen van een BMW natuurlijk.
                MX-5 is te veel vuurtoren voor mij Een knappe wagen, maar BMW heeft veel meer tijdloze modellen dan Mazda
                Smaken verschillen, is toch geen probleem he.
                Want een BMW is onopvallend...
                Ik kan me niet direct een tijdloze BMW voorstellen eigenlijk, nooit echt vernieuwend ook, juist gelijk bij Audi, kan ik zelf de modellen met moeite uit elkaar houden, omdat ze allemaal zo op elkaar lijken, terwijl bij die MX-5... is toch iets heel apart.
                Maar het is zoals je zegt, smaken verschillen, nogal een geluk of de wereld zou maar saai zijn.
                Last edited by ; 16/05/2016, 15:27.

Comment

• Tssss Mazda fanboys...
                  Audi's van de jaren 80 waren pannenkoeken idd. Maar een E30, E34, E31, E46, Z8, M1 enz... Zijn zowaar tijdloos te noemen. Veel Aziatische wagens kopieren Duitse designs trouwens. In ieder geval blijf IK positief over een ander merk, en zeker de MX-5. Het zou gewoon nooit bij mij passen, ik zou me er niet lekker in voelen. Smaken en wensen kunnen ook evolueren naarmate je ouder wordt, vergeet dat niet. Maar to each his own!

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                    Tssss Mazda fanboys...
                    Audi's van de jaren 80 waren pannenkoeken idd. Maar een E30, E34, E31, E46, Z8, M1 enz... Zijn zowaar tijdloos te noemen. Veel Aziatische wagens kopieren Duitse designs trouwens. In ieder geval blijf IK positief over een ander merk, en zeker de MX-5. Het zou gewoon nooit bij mij passen, ik zou me er niet lekker in voelen. Smaken en wensen kunnen ook evolueren naarmate je ouder wordt, vergeet dat niet. Maar to each his own!
                    Mja de nieuwe MX-5 heeft mijn hart gestolen. Mijn ideale wagen op alle vlakken! Is dan wel ni praktisch, maar rijgenot kies je niet voor de praktische kant. Klein sportief cabrio en betaalbaar. Alles waar ik ooit van gedroomd heb voor een wagen. Altijd fan geweest van de Peugeot RCZ, VW Scirocco enzo, maar is nu toch wel veranderd. En eerlijk gezegd vind ik de nieuwe Z4 nice, maar die kost stukken van mensen. Geen spek voor mijnen bek!

Comment

Het is idd een klassieker wat rijeigenschappen/prijs betreft. Maar lyrisch zal ik er nooit over worden. Ik zie er mezelf totaal niet mee rijden. Ben daar het type niet voor Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik blijf het een leuk wagentje vinden wel!
                      Dat van die gapers kan ik bijtreden. Het is ongelofelijk hoeveel mensen je bekijken. En ook de thumbs up kan ik al niet meer tellen. Vind dat ergens wel leuk die aandacht, maar ben toch geen voorstander van open in de stad te rijden. Zit je toch echt iets TE dicht bij de mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                        Dat van die gapers kan ik bijtreden. Het is ongelofelijk hoeveel mensen je bekijken. En ook de thumbs up kan ik al niet meer tellen. Vind dat ergens wel leuk die aandacht, maar ben toch geen voorstander van open in de stad te rijden. Zit je toch echt iets TE dicht bij de mensen.
                        You pussy Ik geef toe, het vergt training en een stalen blik recht vooruit. Maar tegelijk is het ook zo dat je met de fiets of met de moto ook redelijk open rijdt - en daar trekt niemand zich wat van aan. Ergo: ga er voor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                          Maar tegelijk is het ook zo dat je met de fiets of met de moto ook redelijk open rijdt
                          Is toch een heel ander uitgangspunt. Met de fiets en moto vindt iedereen "normaal", terwijl je met een cabrio geregeld als "dikke blaas" wordt aanzien. Domme vooroordelen natuurlijk!

Comment

• Geen recent bezoek aan de kapper en geen frisse poloshirt met bijhorende flashy zonnebril, en een vuile wagen, dat helpt ook
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Dat weet je op voorhand als je met iets speciaal rijd dat je de aandacht zult trekken. Ergens is het wel leuk, maar zelf doe ik het eigenlijk nooit. Als ik kijk is het voor de auto en niet voor de persoon die erin zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                Geen recent bezoek aan de kapper en geen frisse poloshirt met bijhorende flashy zonnebril, en een vuile wagen, dat helpt ook
                                Vind hier maar eens modder. We hebben niet allemaal Scandinavische achterafwegen aan ons achterdeur liggen he!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                  Er is een groot verschil tussen de gepubliceerde prijs, en wat je effectief betaald. Kijk maar eens wat je voor een GT86 betaald in D (net zelf gezien, prijzen serieus omhoog, goed voor mij ) en vergelijk dat met de ND 1.5 (topversie maar zonder sper) zonder korting...
                                  AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

=!
                                    niet logisch, het is net wanneer je een auto vaker ziet dat hij minder aandacht vraagt en ze minder naar je gapen...

ik kijk bv niet om naar een 911, tenzij het iets speciaal is, maar wel naar een lancia thesis of 2 peekaatje, aangezien je ze minder vaak ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                      Want een BMW is onopvallend...
                                      Ik kan me niet direct een tijdloze BMW voorstellen eigenlijk, nooit echt vernieuwend ook,.

bmw z1, z3 coupe, z8 of 8 serie, die vind ik toch wel vernieuwend en apart! jij niet?

de rest is idd allemaal maar droge saaie kost die mij ook niet kunnen boeien persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                        niet logisch, het is net wanneer je een auto vaker ziet dat hij minder aandacht vraagt en ze minder naar je gapen...

ik kijk bv niet om naar een 911, tenzij het iets speciaal is, maar wel naar een lancia thesis of 2 peekaatje, aangezien je ze minder vaak ziet.

Wel, dan hen jij nog geen cabrio gereden. Is een echte gaper-magneet
                                        Jouw aandacht voor wagens lijkt me ook anders dan de gemiddelde mens. Leuk trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                                          bmw z1, z3 coupe, z8 of 8 serie, die vind ik toch wel vernieuwend en apart! jij niet?

de rest is idd allemaal maar droge saaie kost die mij ook niet kunnen boeien persoonlijk.
                                          Echt mooi zijn die toch ook niet. Dan is de nieuwe Z4 toch mooier.

Comment

Working...
                                          X