Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
    Hangt er puur vanaf hoe je rijdt.

Kben eens een test tegengekomen, ecoritje van de MX-5 ND, kwam onder de 5 liter uit.
    Wat realistischer, van spritmonitor : 5.62 - 6.84 - 9.29

Edit: 5.62 - 6.52 - 7.55 voor de 1.5 liter.
    Valt goed mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
      Wel zot hoe Mazda zijn benzine motoren zo weinig laat verbruiken.
      Met mijne CX-5 2.0 benzine zit ik aan een gemiddelde van 6.5l/100km .
      - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Als ze de nieuwe real world testcyclus voor het verbruik invoeren zal wss Mazda aan het langste eind trekken.. De 1.5 is, zeker met al die toeren die je (mag) maken, superzuinig.
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
          Wel zot hoe Mazda zijn benzine motoren zo weinig laat verbruiken.
          Ligt vooral aan de combinatie van lichtgewicht en Jap.
          Mijn MR2 met 1.8 liter benzine (van 1999) verbruikte niet veel meer : 5.7 min, 7.5 gem, 10max.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

• MX-5'je in de regen. Blauw oogt meteen donkerder, maar daarom niet minder mooi!

Comment

• Ninove ?

Comment

• Dit met schroefsetje zou voor mij wel een optie zijn

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                  Ninove ?
                  Jep! Was met de vriendin haren auto naar Peugeot garage Marc aant rijden toen ik deze zag staan. Mij iets verder geparkeerd en dan in de regen snel wa foto's getrokken. Was eigenlijk goed nat.
                  Last edited by ; 20/05/2016, 13:37.

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                    Dit met schroefsetje zou voor mij wel een optie zijn
                    Ik ga die laten zoals em is. Wil nog wa comfort ook en me al die vluchtheuvels enzo. Oogt wel mooier moest em iets lager liggen. Ma das bij elken auto. Mijn 207 zou ik ook liever iets lager zien, ma zoals ik rij zouden de brokken er snel bijliggen denk ik.
                    Last edited by ; 20/05/2016, 13:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
                      Met mijne CX-5 2.0 benzine zit ik aan een gemiddelde van 6.5l/100km .
                      Hoe doet ge dat?

Comment

• Ik weet het niet
                        Zo rap mogelijk in de hoogste versnelling volgens de boordcomputer .
                        50km/h in 4 de
                        70kh/m in 6 de
                        Maar in het inhalen hou ik mij niet in , tot in het rood .
                        Blijkbaar heeft hij een vlotte rijstijl liever dan een bompastijl dan is het verbruik minder .
                        Moet wel zeggen , het verbruik aan 120 km/h continu is boven de 8l/100km .
                        Mijn gemiddelde verbruik van mijn vorige wagen , een 6 sportbreak 2.0 diesel 140 pk was 6.7 , zelfde rijstijl .
                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Misschien al eerder hier gepasseerd, maar voor mij alvast helemaal van toepassing

I’m not under any illusions about how this story will be used. It’s going to be presented as evidence by hopeful gearhead parents who desperately want to convince the other parent that, somehow, in the face of all logic, a two-seater roadster like the new 2016 Mazda Miata makes sense with kids. I’m not promising any…

Comment

• cx5 benzine 4x2 van 2012 , gemiddeld verbruik van 5.9 l , meestal binnenwegen , soms snelweg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Ik ga die laten zoals em is. Wil nog wa comfort ook en me al die vluchtheuvels enzo. Oogt wel mooier moest em iets lager liggen. Ma das bij elken auto. Mijn 207 zou ik ook liever iets lager zien, ma zoals ik rij zouden de brokken er snel bijliggen denk ik.
                              Denk ook dat dat beter is. Kortere veren zouden hem stugger maken, tenzij je de Bilsteins ook laat tunen . Standaard is die al vrij stug, temeer daar je zo ongeveer op de achteras zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                Ik heb er nog geen zicht op.
                                Ik ook niet. Heb er maar een paar dagen mee gereden en dan naar het buitenland vertrokken . Volgende week ben ik terug. Ik dacht op de noordcomputer wel iets van 5.nogwa gezien te hebben.

Comment

• Comment

• Die spoilers zijn er toch wa over ze, zonder is nog altijd het mooist.

Comment

• Tuning + Zubehör für Mazda, Kia und Hyundai Automobile sowie LED Tagfahrlicht für viele weitere Fahrzeughersteller.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                        Die is dik! Ideale hoogte en nice velgen!
                                        Zo zou ik de mijne ook nog willen zien, ma dan nog, de wegen laten het hier ni toe, diegene die vluchtheuvels ooit uitgevonden heeft e! Vraag mij af voor de mensen die wel verlagen of ge ni vaak brokken hebt?
                                        Mijn voorste lip van men 207 heeft er ooit is afgelegen bij het van een oprit te rijden, laat staan dat die nog lager hangt. Lip was ni kapot, kon gewoon terug monteren ma toch.
                                        Last edited by ; 26/05/2016, 01:25.

Comment

• Ik heb altijd al een verlaging gehad op een hobbywagen, en ik woon centrum Gent Occasioneel schuurt bij de M3 de voorste beschermplaat eens wat, maar daar dient die voor. Staat wel niet zo erg laag, daar hou ik niet van. Een verlaging moet wel een vooruitgang zijn, dus een volledige schroefkit liefst. Op een daily zou ik het niet moeten hebben.
                                          Last edited by order66; 26/05/2016, 08:51.
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X