Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kun je wel zeggen. Sinds bericht 666 geen enkel nuttig bericht meer gelezen. Ook niet van mezelf daar ik mij erger aan diegene die zelf niets nuttigs kunnen zeggen, maar gelijk wel commentaar hebben over dat van ons.
Ja, wat had je verwacht in een topic over de MX-5 ? Dat ze de Fiat mooier zouden vinden ?
Smaken verschillen, en iemand die een auto koopt - welke auto dan ook - is een fanboy van die wagen.
Ja, wat had je verwacht in een topic over de MX-5 ? Dat ze de Fiat mooier zouden vinden ?
Smaken verschillen, en iemand die een auto koopt - welke auto dan ook - is een fanboy van die wagen.
is iemand die een dacia koopt ook een fan-boy
wat betreft de achterkant van de fiat, deze had ik eerder verwacht bij de nieuwe mx5. Leunt veel meer aan bij de vorige generaties mx5
Wat doet gij in een Mazda topic als BMW fanboy eigenlijk, ons een beetje komen uitlachen? Iedereen doet wat em wil natuurlijk, ma snap ni wat u bedoeling is...
Maar jongen toch, hoe is het toch mogelijk dat gij u zo laat trollen? Uitlachen? Hoe dom is dat. Ik stak maar eens de draak met het hele fanboy gedoe, heb er geen probleem mee. Ben er mss zelf een Neem uzelf gewoon niet te au serieux. En probeer objectief naar de voor en nadelen van een wagen te kijken, zelfs al is het (bijna) de uwe.
Dit weekend ook in het F10 topic even voor gehad, maar ik weet gewoon dat die jongens dat niet slecht bedoelen. Die steken ook graag eens het vuur aan de lont
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Maar jongen toch, hoe is het toch mogelijk dat gij u zo laat trollen? Uitlachen? Hoe dom is dat. Ik stak maar eens de draak met het hele fanboy gedoe, heb er geen probleem mee. Ben er mss zelf een Neem uzelf gewoon niet te au serieux. En probeer objectief naar de voor en nadelen van een wagen te kijken, zelfs al is het (bijna) de uwe.
Dit weekend ook in het F10 topic even voor gehad, maar ik weet gewoon dat die jongens dat niet slecht bedoelen. Die steken ook graag eens het vuur aan de lont
Jullie weten dan ook wel de moment te kiezen hoor. Mijn bericht van, de MX-5 is de mooiste PUNT, daar stond ook maar ne smiley achter ze.... Nee, direct nen hoop commentaar!
wat betreft de achterkant van de fiat, deze had ik eerder verwacht bij de nieuwe mx5. Leunt veel meer aan bij de vorige generaties mx5
Eigenlijk, misschien wel, is nog niet zo slecht, maar kan ook moeilijk anders als MX-5 afgeleide :-)
Maar het is te hoekig en de koffer is te lang.
De voorkant vind ik veel minder.
die lampen onderaan zijn anders toch een serieuze afknapper. Lijkt eerder dat men nog snel een plaatsje nodig had om de mistlampen en achteruitrijlicht te monteren.
Eigenlijk, misschien wel, is nog niet zo slecht, maar kan ook moeilijk anders als MX-5 afgeleide :-)
maja puur de lichten zouden toch perfect op de nieuwe mx5 passen. Zou een moderne evolutie zijn op de vorige generaties.
voorkant van de fiat is inderdaad minder.
die lampen onderaan zijn anders toch een serieuze afknapper. Lijkt eerder dat men nog snel een plaatsje nodig had om de mistlampen en achteruitrijlicht te monteren.
Inderdaad, zoals ik al eerder zei, ik vind het ontwerp van de 124 een samenraapsel van verschillende ideeën, en niet één totaalconcept.
Een beetje zoals de Peugeot 3008 :-S
Uitlaten links en rechts hadden miss ook mooier gestaan op de MX-5.
Ik meen ergens in een review gehoord te hebben dat dit bij de MX-5 zo is omwille van gewichtsbesparing. Allemaal goed en wel, maar ze zijn daar een klein beetje te ver in gegaan.
maja puur de lichten zouden toch perfect op de nieuwe mx5 passen. Zou een moderne evolutie zijn op de vorige generaties.
voorkant van de fiat is inderdaad minder.
Nooit ofte nimmer, geef mij maar de achterkant van de MX-5 .
Comment