Oorspronkelijk geplaatst door Dust
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDat die stem Hollands is is niet zo erg, dat die met de harde r en g is en met de hete aardappel in de mond des te ergerlijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenZe spreekt Nederlands tegen mij.
Comment
-
Beste MX-5- en andere autoliefhebbers.
Auto Finesse doet elke maand een Share 'n ' Shine competition. Neem een foto van je behandelde auto en upload die op hun site. De mijne is gekozen bij de 10 beste, wie nu op hun Facebook de meeste likes heeft, wint een Auto Finesse pakket van rond de 100 £
Gelieve allemaal te liken ! En snel, want de actie loopt maar tot morgen :-D
En ook jullie vrienden aub :-)
Comment
-
Allemaal bedankt, maar het zal denk ik vergeefse moeite geweest zijn. Er zit er één aan 170, en ik zit nog maar aan 100. Ik denk niet dat ik het nog zal kunnen ophalen.
Dan nog de stomste foto van allemaal :-S
Mooi pakketje dat er te winnen valt nochtans :
Last edited by RX-8; 29/06/2016, 12:10.
Comment
-
Als je die 100 mensen plus uw FB vrienden vraagt om te liken en te delen kan je er misschien nog komen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVergeet het maar, met 1M93 lukt het mij al niet.
De vorige gaat wel raar genoeg.Oorspronkelijk geplaatst door pmtm Bekijk BerichtenIk vrees ervoor. Ik ben zelf 1.97m en op het autosalon geprobeerd in een open mx-5 te zitten. Met de zetel volledig naar achteren en zo laag mogelijk kon ik er redelijke comfortabel in zitten (mijn benen geraakten onder het stuur), maar ik zag niets van de "weg". Bovenkant voorruit en achteruitkijkspiegel blokkeerden volledig het zicht. Daar ging mijn oplossing voor de midlife crisis. Ik heb het dan ook niet geprobeerd met het dak toe, maar dat is met deze auto misschien niet nodig :-)
Tenzij er nog speciale autostoelen voor de mx-5 bestaan die de zit met 5 à 10cm verlagen tov de standaard zetels is het een onmogelijke auto voor grote mensen. Als er iemand weet heeft van deze oplossing hoor ik het graag want dan wil ik nog wel eens gaan kijken.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Comment
Comment