Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dust Bekijk Berichten
    Mij werd verteld 8/07 dus ik zou er niet op rekenen. Misschien dat het net op het einde nog wat sneller gaat (?), maar tot voor kort was sprake van 30/06 dus ik zou m'n adem niet inhouden. Wel zonde natuurlijk, aan de andere kant het weer van de laatste weken maakt het gemis wel lichter.
    Mja dan zal het zo wel zijn waarschijnlijk. Niets aan te doen. Ahja de zomervakantie moet nog beginnen en heb eind juli en eind augustus ook nog is een week thuis. Zal nog genoeg kunnen genieten. En zoals je zegt. Het weer zit toch niet mee.

Comment

• Miata Is Always The Answer!

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Reed er eentje achter mij vandaag.

Comment

• Weet er iemand of de gps van de ND in het Vlaams gezet kan worden?
          ik meen me te herinneren dat de stem tijdens een testrit Vlaams sprak, maar mijn behulpzame begeleidster spreekt enkel Hollands. In de instellingen vind ik hier niets van terug. Iemand enig idee?

Comment

• Dat die stem Hollands is is niet zo erg, dat die met de harde r en g is en met de hete aardappel in de mond des te ergerlijker.

Comment

• Ze spreekt Nederlands tegen mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Dat die stem Hollands is is niet zo erg, dat die met de harde r en g is en met de hete aardappel in de mond des te ergerlijker.
                Dat bedoel ik inderdaad. Tijdens testrit was dat anders dacht ik. Zal me vergissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                  Ze spreekt Nederlands tegen mij.
                  Was ook zo bij mijn Saab. Genoeg reden voor mij om de GPS in 't Engels te zetten

Comment

• Beste MX-5- en andere autoliefhebbers.
                    Auto Finesse doet elke maand een Share 'n ' Shine competition. Neem een foto van je behandelde auto en upload die op hun site. De mijne is gekozen bij de 10 beste, wie nu op hun Facebook de meeste likes heeft, wint een Auto Finesse pakket van rond de 100 £
                    Gelieve allemaal te liken ! En snel, want de actie loopt maar tot morgen :-D
                    En ook jullie vrienden aub :-)

Comment

• 't is in orde.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Gebeurd.

Comment

• ook mijn like heb je

Comment

• done

Comment

• Allemaal bedankt, maar het zal denk ik vergeefse moeite geweest zijn. Er zit er één aan 170, en ik zit nog maar aan 100. Ik denk niet dat ik het nog zal kunnen ophalen.
                              Dan nog de stomste foto van allemaal :-S

Mooi pakketje dat er te winnen valt nochtans :
                              Last edited by RX-8; 29/06/2016, 12:10.

Comment

• Als je die 100 mensen plus uw FB vrienden vraagt om te liken en te delen kan je er misschien nog komen.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ook geliked

Comment

• Aan alle MX-5 kenners & collega grote mensen. Ik weet dat een MX-5 een kleine auto is, een S2000 was mij ook al te nipt bijvoorbeeld, dus ik vraag mij af... Zijn er hier mensen van 1m95 die al eens geprobeerd hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Vergeet het maar, met 1M93 lukt het mij al niet.
                                      De vorige gaat wel raar genoeg.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door pmtm Bekijk Berichten
                                      Ik vrees ervoor. Ik ben zelf 1.97m en op het autosalon geprobeerd in een open mx-5 te zitten. Met de zetel volledig naar achteren en zo laag mogelijk kon ik er redelijke comfortabel in zitten (mijn benen geraakten onder het stuur), maar ik zag niets van de "weg". Bovenkant voorruit en achteruitkijkspiegel blokkeerden volledig het zicht. Daar ging mijn oplossing voor de midlife crisis. Ik heb het dan ook niet geprobeerd met het dak toe, maar dat is met deze auto misschien niet nodig :-)
                                      Tenzij er nog speciale autostoelen voor de mx-5 bestaan die de zit met 5 à 10cm verlagen tov de standaard zetels is het een onmogelijke auto voor grote mensen. Als er iemand weet heeft van deze oplossing hoor ik het graag want dan wil ik nog wel eens gaan kijken.
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten
                                        Bummer.
                                        merci voor de hulp!

Comment

• Hangt af of ge een grote romp of lange benen hebt.

Comment

Working...
                                          X