Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zondag 16 oktober :
    Last edited by ; 05/10/2016, 22:25.

Comment

• Mazda MX-5

Naar wat?
      Naar zijn auto gaan kijken of naar zijn huis?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ah verkeerde link

Moest den deze zijn :

Last edited by ; 05/10/2016, 22:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Ah verkeerde link

Moest den deze zijn :

https://www.facebook.com/events/1816730275225109/
          Moet weer werken zoals bijna elk weekend, wanneer er het meest te doen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Moet weer werken zoals bijna elk weekend, wanneer er het meest te doen is.
            Den deze moet ook werken dit weekend.

Vandaag deze roadtrip gedaan:

Foto's zal ik weldra uploaden, mooie route alleszins met 3 stukjes kassei.

Comment

• Miss hier ook is zetten.

Onlangs iPhone houder geïnstalleerd van het merk Brodit. Is nog maar net beschikbaar voor de MX-5.

Zeer tevreden van, iPhone staat juist een klein hoekje voor het scherm ma stoort ni echt. De houder kan 360 graden draaien, bij gebruik van gps app is het de bedoeling van die dan horizontaal te draaien.

Over iets anders. Toch wel ambetant dat je elke keer je het dakje open legt en dus de ramen voor de helft naar beneden gaan. Je telkens het contact moet opzetten om ze terug te sluiten. Is hier al is vernoemd geweest ma nu vandaag, tijdens het kuisen van de MX-5 en dan vooral het dakje moest ik speciaal terug achter de sleutel die ik voorlopig binnen had gelegd, juist om terug de raampjes te sluiten...
              Zou ook handig zijn moesten de raampjes gewoon sluiten bij het vergrendelen met de sleutel.

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door Trobken Bekijk Berichten
                Den deze moet ook werken dit weekend.

Vandaag deze roadtrip gedaan:

Foto's zal ik weldra uploaden, mooie route alleszins met 3 stukjes kassei.
                Ge zou beter aan mijn deur is passeren om dan samen is nen toer te gaan rijden.

Ni teveel last van het drukke verkeer in de week? Want zoals vandaag... allesbehalve plezant rijden toch.

Gij werkt ook in ploegen zeker e?
                Last edited by ; 06/10/2016, 01:43.

Comment

• Mazda MX-5

Net thuis van een dakloze rit komende van het werk. Heel de week al redelijk fris, maar nu bij 10 graden toch is geprobeerd en moet zeggen dat het goed meevalt. Enkel mijn klak op en trainingsvest aan, verwarming op en totaal gene kou gehad. Het enige nadeel is dan miss daje nogal bekeken wordt. Die is zot! Denken ze wsl.

Btw weet er iemand wat deze instelling doet? Voertuig -> verlichting -> Vol. verlichting hoog/laag/uit. Ik dacht het geweten te hebben, maar vind er nergens iets van terug en zie ook ni direct wat er gebeurd. Na de 4de nacht werken ni echt ne frisse kop meer, alhoewel die dakloze rit er wel een beetje voor gezorgd heeft.
                  Last edited by ; 14/10/2016, 15:46.

Comment

• Ik reed vroeger het hele jaar door open, ook in putteke winter. Reactie van andere mensen was idd de moeite. Maakte mij niet uit.

Comment

• Ik rij al heel de week open, ik zit zelfs gewoon in mijn t-shirt achter 't stuur :-)
                      Ik moet wel zeggen dat ik er nog geen enkele ben tegengekomen deze week die ook open reed. En op blikken van anderen let ik niet hoor.

Comment

• Bij mij nu even wat meer dicht dan gewoonlijk, maar ik heb een excuus: verkoudheid Dus volgende week geen excuus meer Eerlijk gezegd: ik vind die blikken nogal meevallen. De meeste mensen letten ofwel niet goed op, of zijn "welopgevoed" en laten niet merken dat ze 't gezien hebben.

Comment

• Mazda MX-5

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                          Btw weet er iemand wat deze instelling doet? Voertuig -> verlichting -> Vol. verlichting hoog/laag/uit. Ik dacht het geweten te hebben, maar vind er nergens iets van terug en zie ook ni direct wat er gebeurd. Na de 4de nacht werken ni echt ne frisse kop meer, alhoewel die dakloze rit er wel een beetje voor gezorgd heeft.
                          Iemand een idee van deze instelling?
                          Deze week vooral ook dicht omdat het frisser was en altijd donker om van en naar het werk te rijden, ik weet het, mag geen excuus zijn. Kan miss ook zijn omdat er onlangs bijna ne vogel op mij gekakt heeft! Was juist op mijn raampje.

Voornamelijk gezellig rijden in de MX-5, echt genieten, het enige da mij stoort zijn de vele lichten in mijn gezicht van zowel voor als achter mij. Nen Dodge ram die in mijn gat komt plakken me al zijn verlichting op! Als het dan nog is hard miezelt zie ik bijna helemaal niets meer. Ruitenwissers doen wel goed hun werk.

Wat die mensen betreft. Die zien dan vooral ne mens me nen brede smile op zijn gezicht die volop aan het genieten is! Storen doet het mij niet.
                          Last edited by ; 14/10/2016, 16:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                            Bij mij nu even wat meer dicht dan gewoonlijk, maar ik heb een excuus: verkoudheid Dus volgende week geen excuus meer Eerlijk gezegd: ik vind die blikken nogal meevallen. De meeste mensen letten ofwel niet goed op, of zijn "welopgevoed" en laten niet merken dat ze 't gezien hebben.
                            Verkoudheid. Dan moet je juist eens een toerke doen met de kap open, dan geraak je er snel vanaf.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda MX-5 concepts for SEMA previewed.

Comment

• Flyin' Miata schroeft een LS3 V8 in de nieuwe MX5 met 525 pk.

Dat is wel andere koek dan een supercharger op de 4 cilinder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                  Flyin' Miata schroeft een LS3 V8 in de nieuwe MX5 met 525 pk.

Dat is wel andere koek dan een supercharger op de 4 cilinder.
                                  Die snappen niet wat de bedoeling is

Comment

• Gelukkig snappen deze gasten wel wat de bedoeling is.

Comment

• Damn Yankees

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• MX-5 vs orkaan :

Matthew - MX-5 : 1-0

Comment

Working...
                                          X