Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenMX-5 vs orkaan :
Matthew - MX-5 : 1-0
Comment
-
Interieur ziet er wel nice uit! Is de eerste keer dat ik em zie in een filmke en moet zeggen dat het achteraan toch nog mooi oogt.
Terwijl op deze foto de achterkant precies ni echt klopt.
Comment
-
Ik vind die RF echt prachtig.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenHij is zeker mooi maar ik zou toch niet willen ruilen. Is niet echt het cabrio gevoel dat je in een softtop nu wel hebt
Comment
-
Hi,
ik heb er ook even over moeten zoeken, want bij de instellingen is het een beetje verwarrend. Ik dacht eerst dat het de gevoeligheid was van de automatische lichtregeling maar die instelling staat nog iets verder in het systeem onderaan.
de instelling 'vol. verlichting' 'hoog - laag - uit' gaat over het volume van de zoemer wanneer de koplampen, pinkers e.d.niet zijn uitgeschakeld en je de wagen uitschakeld en het de portieren opent... Als de functies 'leaving home' en 'coming home' zijn ingeschakeld, dan werkt de zoemer niet wat betreft de koplampen; wel voor de pinkers...
btw: exact één maand trotse eigenaar van een zwarte mx5 1.5 en net lid geworden van het forum hoewel ik het forum al jaar en dag volg...
Van zodra de regen weg is... En het dak droog dan vliegt de kap open! Zalig... Blij om opnieuw cabrio te rijden :-)
Comment
-
Hi,
ik heb er ook even over moeten zoeken, want bij de instellingen is het een beetje verwarrend. Ik dacht eerst dat het de gevoeligheid was van de automatische lichtregeling maar die instelling staat nog iets verder in het systeem onderaan.
de instelling 'vol. verlichting' 'hoog - laag - uit' gaat over het volume van de zoemer wanneer de koplampen, pinkers e.d.niet zijn uitgeschakeld en je de wagen uitschakeld en het de portieren opent... Als de functies 'leaving home' en 'coming home' zijn ingeschakeld, dan werkt de zoemer niet wat betreft de koplampen; wel voor de pinkers...
btw: exact één maand trotse eigenaar van een zwarte mx5 1.5 en net lid geworden van het forum hoewel ik het forum al jaar en dag volg...
Van zodra de regen weg is... En het dak droog dan vliegt de kap open! Zalig... Blij om opnieuw cabrio te rijden :-)
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenNet thuis van een dakloze rit komende van het werk. Heel de week al redelijk fris, maar nu bij 10 graden toch is geprobeerd en moet zeggen dat het goed meevalt. Enkel mijn klak op en trainingsvest aan, verwarming op en totaal gene kou gehad. Het enige nadeel is dan miss daje nogal bekeken wordt. Die is zot! Denken ze wsl.
Btw weet er iemand wat deze instelling doet? Voertuig -> verlichting -> Vol. verlichting hoog/laag/uit. Ik dacht het geweten te hebben, maar vind er nergens iets van terug en zie ook ni direct wat er gebeurd. Na de 4de nacht werken ni echt ne frisse kop meer, alhoewel die dakloze rit er wel een beetje voor gezorgd heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk vind die RF echt prachtig.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pvdb Bekijk BerichtenHi,
Heb die van mij ondertussen ook al iets meer dan 3 maand met nog maar 2000 km op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenMerci voor de info! Weet ik ook weeral zie.
Heb die van mij ondertussen ook al iets meer dan 3 maand met nog maar 2000 km op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten14.000 km sinds juli...
Hoe kom je aan zoveel km eigenlijk? Tripjes naar het buitenland ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenJawadde, goed gereden! Maja naar mijn werk is 20km heen en terug en voor de rest zo af en toe is een rit. Gelijk dinsdag is 3u en 130 km rondgereden. De eerste maand wel weinig mee gereden, de laatste tijd meer.
Hoe kom je aan zoveel km eigenlijk? Tripjes naar het buitenland ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten150 km woon-werk, elke dag, dat is 30.000 km per jaar ... en dan nog eens af en toe rondcrossen in 't weekend. In vroeger tijden deed ik 50.000 km per jaar, maar dat is gelukkig geminderd.
Comment
-
Dit lijkt me wel iets dat ik mij nog zou durven aanschaffen :
Beautiful ND (2016+) MX-5 Replacement Steering Wheel made by KenStyle. It has very nice mix of plain and perforated leather, reuses the OEM airbag and shows awesome red and silver stitching. It is 373mm x 365mm D-Shape size. The D-Shape provides more clearance for legs and looks super sporty. It has a gun grip shape that feels great in your hands when driving. The steering wheel was tested to prove that it's as rigid as the OEM in case of an accident. It also adds an overall high class look to the steering portion of the vehicle. It is compatible with steering wheels with cruise control, bluetooth, audio controls, etc. Check out our installation instructions for aftermarket steering wheel!
Ik vind dit een zeer knap stuurtje.
Maar als ik op de site van GOCA eens kijk of je zomaar je stuur mag vervangen, vind ik deze lijst van wat verboden is
:
Het laatste punt :
"- monteren van een stuur met een niet-wijzigbare adapter"
Weet er iemand wat een niet-wijzigbare adapter is ?
Comment
-
'k Heb ook al eens gekeken voor dit stuur...
Heb al enkele dingetjes van Rev9 besteld, geen problemen ondervonden.
Voor dit stuur had ik ook al eens gekeken, volgens mij is het toegelaten, dit stuur te monteren.
Immers, heel het technisch gedeelte (stuurkolom, airbag, knopbediening,...) én de stuurdiameter blijven ongewijzigd.
De velg van het stuur is 'n stuk dikker én het is onderaan afgeplat, waardoor je je stuur 'n stukje kan laten zakken (als je dat nodig acht).
Let wel, dit is iets wat je zelf best NIET thuis gaat vervangen maar in de garage laat doen, zo staat het ook op de site beschreven...
Ben wel benieuwd als je de ombouw laat doen, laat dan zeker iets weten, ik wacht 't nog wat af (oa nog andere kosten etc)....
Comment
-
'k Heb ook al eens gekeken voor dit stuur...
Heb al enkele dingetjes van Rev9 besteld, geen problemen ondervonden.
Voor dit stuur had ik ook al eens gekeken, volgens mij is het toegelaten, dit stuur te monteren.
Immers, heel het technisch gedeelte (stuurkolom, airbag, knopbediening,...) én de stuurdiameter blijven ongewijzigd.
De velg van het stuur is 'n stuk dikker én het is onderaan afgeplat, waardoor je je stuur 'n stukje kan laten zakken (als je dat nodig acht).
Let wel, dit is iets wat je zelf best NIET thuis gaat vervangen maar in de garage laat doen, zo staat het ook op de site beschreven...
Ben wel benieuwd als je de ombouw laat doen, laat dan zeker iets weten, ik wacht 't nog wat af (oa nog andere kosten etc)....
Comment
Comment