Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    5000€ korting op deze prachtige MX-5 160 Edition.

Op zoek naar een tweedehands Mazda MX-5? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Go for it :p

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Vooral ni twijfelen!

Comment

• Had ik er nog geen gehad, ik zou het wel weten! Eigenlijk zou ik is moeten informeren, als ik die van mij overlaat, hoeveel ik nog zou moeten opleggen, maar ik vrees ervoor da ik er teveel ga op verliezen.

Comment

• Restwaardes zijn thans best hoog
          ​​​​​​

Comment

• Zeker nu met goed weer.

Comment

• Absoluut, je zou nog verschieten. Ik wacht op de 184pk versie om eens te testen. Hoge verwachtingen van.

Comment

• Raar eigenlijk dat amper 160 stuks nog steeds niet uitverkocht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                  Raar eigenlijk dat amper 160 stuks nog steeds niet uitverkocht zijn.
                  Helemaal niet, komt omdat er meer badgerijders zijn dan liefhebbers. Die kopen zich nog liever een 2dehandse TT, Z4, SLK of Boxster. Stel u voor, een ordinaire Mazda voor de deur.
                  Tevens zijn er een hoop mensen die zich scheel kijken op het vermogen en begrijpen niet dat ge met 160pk ook plezier kunt hebben.

Comment

Helemaal niet, komt omdat er meer badgerijders zijn dan liefhebbers. Die kopen zich nog liever een 2dehandse TT, Z4, SLK of Boxster. Stel u voor, een ordinaire Mazda voor de deur.
                    Tevens zijn er een hoop mensen die zich scheel kijken op het vermogen en begrijpen niet dat ge met 160pk ook plezier kunt hebben.
                    Misschien toch is langs de garage gaan dan, wie weet voor een mooie overname en mits opleg. Heeft toch alles wat je nodig hebt om fun te hebben? Zou wel zo een 160 Edition willen! Sperdifferentieel, 160 pk voor zo een lichte wagen, vering ook aangepast voor op het circuit, Recaro zetels,... jaja zou er zeker eentje willen!

Alhoewel ik met die van mij ook wel plezier kan hebben, zelf nog ni geprobeerd trouwens, maar niet onmogelijk dus. Is de 131 pk versie.

Last edited by ; 09/06/2018, 21:30.

Comment

• HOOLIGAN ! ! !

Comment

HOOLIGAN ! ! !
                        Da was ik ni e voor alle duidelijkheid, ma zou het wel graag is proberen, tot nog toe ni echt een plaats gevonden waar het mogelijk is. Heb em wel al is scheef gezet, maar nog ni echt zo in het rond gedraaid.

Comment

• Ja, kzou da graag ook es doen, maar ben er ook niet echt voor te vinden om dit zelf op de openbare weg te doen.

Comment

• Namaz Ik durf dat ook niet.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• De zondag op een parking van een warenhuis.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Da was ik ni e voor alle duidelijkheid, ma zou het wel graag is proberen, tot nog toe ni echt een plaats gevonden waar het mogelijk is. Heb em wel al is scheef gezet, maar nog ni echt zo in het rond gedraaid.
                                Kom kom, genoeg plek in onze regio omdat te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                  Namaz Ik durf dat ook niet.
                                  Neen, ik weet het jong. Maar op een dag lukt u dat wel

Comment

• Industrieterrein, recreatiedomein, E17 op een weekendnacht...

Comment

• Gewoon aansluiten bij een trouwkolonne.
                                      Kansen genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                        Gewoon aansluiten bij een trouwkolonne.
                                        Kansen genoeg
                                        Lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Kom kom, genoeg plek in onze regio omdat te doen

Dan wordt het tijd dage der me mij is naartoe trekt! Want heb er eerlijk gezegd geen idee van.

Comment

Working...
                                          X