Lol
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Schnippy ik begrijp je reactie op Doa niet eigenlijk. Maar goed dat je over iets anders begint. Vraagje, als jullie gewoon is gaan toeren, is da een vaste rit of gewoon met een doel voor ogen of?? Heb zo vaak van kga is rijden, maar door ni weten naar waar blijft de MX-5 al snel staan. Als het druk op de baan is, wat we al snel zien in onze straat, heb ik zeker al geen zin meer.
Dus maw wat doen jullie als je gewoon is willen rijden? Gewoon instappen en wegwezen, je ziet wel waar je uitkomt, een vaste rit, ... Ben benieuwd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenSchnippy ik begrijp je reactie op Doa niet eigenlijk. Maar goed dat je over iets anders begint. Vraagje, als jullie gewoon is gaan toeren, is da een vaste rit of gewoon met een doel voor ogen of?? Heb zo vaak van kga is rijden, maar door ni weten naar waar blijft de MX-5 al snel staan. Als het druk op de baan is, wat we al snel zien in onze straat, heb ik zeker al geen zin meer.
Dus maw wat doen jullie als je gewoon is willen rijden? Gewoon instappen en wegwezen, je ziet wel waar je uitkomt, een vaste rit, ... Ben benieuwd!
Bij mij heeft elke rit met de cobra geen doel en elke rit met 1 van m'n andere wagens wel een doel.
Ik woon nog in een gedeelte van België waar je plezier kan beleven aan een autorit, als ik mijn deur uitkom rij ik meestal over landelijke wegen, nu met de mais die hoog staat is dit minder leuk want alles moet toch wat gezapiger gaan. Van waar ik woon is het echt leuk om te rijden naar ieper en heuvelland waar ik vaak eens de kemmelberg mee neem, soms vertrek ik pas om 19u en ben ik om 21u terug thuis, meestal neem ik mijn zoon van 7j mee die kan ook echt genieten van zo'n ritje, maar mag van hem niet voluit gaan want hij is een beetje bang . Soms als ik wat meer tijd heb rij ik naar en door Brugge wat ook wel een leuke stad is om met een V8 door te rijden . Bij mij zijn ritjes van 1 a 2u voldoende. Bij langere ritten beginnen mijn oren wat te suizen van het lawaaiLast edited by Schnippy; 30/06/2018, 05:40.
Comment
-
Als ik er zin in heb zit ik na 10 minuten in Wallonië, met veel minder verkeer en waar je nog wat meer mag/kan op de talloze 90-banen. Meestal zonder doel.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Ik heb nu al een paar keer de gps laten kiezen.
Thuis vertrekken en weer aankomen, de afstand die je wilt instellen en kiezen voor zoveel mogelijk bochten en hoogtemeters.
Ben al een paar keer aangenaam verrast geweest.
En anders gewoon rijden om te rijden en soms passeer je dan iets dat je interesseert.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Schnippy, ahzo, nu begrijp ik em. Ma het zijn ni alleen de vrouwen die slecht rijden ze. Met zo een V8 rondrijden moet wel plezant zijn!
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenAls ik er zin in heb zit ik na 10 minuten in Wallonië, met veel minder verkeer en waar je nog wat meer mag/kan op de talloze 90-banen. Meestal zonder doel.
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIk heb nu al een paar keer de gps laten kiezen.
Thuis vertrekken en weer aankomen, de afstand die je wilt instellen en kiezen voor zoveel mogelijk bochten en hoogtemeters.
Ben al een paar keer aangenaam verrast geweest.
En anders gewoon rijden om te rijden en soms passeer je dan iets dat je interesseert.
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenSpijtig genoeg lukt het me in de Kempen niet zo goed om spontaan een leuke route te vinden.
Moet dus wel een beetje plannen. Ik herken je probleem.
Autostrades doe ik ni graag, ben dus naar Cadzand gereden met snelwegen vermijden in de gps, 1u en 40 min rijden. Bij de terugweg wel warm, 31 graden, das me toch iets te warm voor een rit van bijna 2u.
Ikzelf woon in Lebbeke en hier is ook alles vlak, vroeger woonde ik in Aspelare en daar heb je zoal wa meer heuvelachtige wegen, wa ik toch nog altijd het leukste rijden vind. Jammer dat het zolang rijden is naar de Ardennen of ik zou daar vaak naartoe zijn!
Comment
-
Bij mij is dat “spannende route kiezen” en zoals eerder gezegd uw parameters instellen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenBij mij is dat “spannende route kiezen” en zoals eerder gezegd uw parameters instellen.
Comment
-
Gewoon gps aan, maar geen route instellen en dan gewoon beginnen rijden.
Wanneer je dan niet zo goed weet waar je zit kan je altijd even op het scherm kijken en zien welke richting je uit gaat.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGewoon gps aan, maar geen route instellen en dan gewoon beginnen rijden.
Wanneer je dan niet zo goed weet waar je zit kan je altijd even op het scherm kijken en zien welke richting je uit gaat.
Comment
-
Deze namiddag heb ik een toertje gedaan.
Gestart in Lede, langs Aaigem, Sint-Lievens-Esse, Smeerebbe, Schendelbeke, Grimminge, Waarbeke, Vollezele, Tollembeek, Herne (pitstop op 't dorp), Herfelingen, Bellingen, Pepingen, Gooik, Lennik, Borchtlombeek, Liedekerke, Denderleeuw en Aalst terug naar Lede. 2.5 uur een 115 km fun. Met de GPS op snel ipv gemakkelijke route, leuke binnenbaantjes gegarandeerd.
Geert, neem hier eens een kijkje :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenGewoon gps aan, maar geen route instellen en dan gewoon beginnen rijden.
Wanneer je dan niet zo goed weet waar je zit kan je altijd even op het scherm kijken en zien welke richting je uit gaat.
Je moet echt routes plannen die van de grote(re) banen afwijken, anders heb je volop trajectcontroles, flitspalen, sukkelaars, opstoppingen, ...
Gisteren wel enkele weggetjes gevonden van Hoogstraten via Baarle-Hertog terug naar Oud-Turnhout. Heb wel over zandweg moeten rijden en bijna een hoop wielerterroristen omver gereden die zonder kijken de bocht om kwamen. Al goed dat ik wel bijna stilstond voor de kruising.
En het laatste deel van Baarle naar Turnhout was eigenlijk ook weer saai want rechte baan met trajectcontrole.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Wel, dat werkt niet in de Kempen vind ik.
Je moet echt routes plannen die van de grote(re) banen afwijken, anders heb je volop trajectcontroles, flitspalen, sukkelaars, opstoppingen, ...
Gisteren wel enkele weggetjes gevonden van Hoogstraten via Baarle-Hertog terug naar Oud-Turnhout. Heb wel over zandweg moeten rijden en bijna een hoop wielerterroristen omver gereden die zonder kijken de bocht om kwamen. Al goed dat ik wel bijna stilstond voor de kruising.
En het laatste deel van Baarle naar Turnhout was eigenlijk ook weer saai want rechte baan met trajectcontrole.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenGeert, neem hier eens een kijkje :
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenNa een helse vorige week ga ik donderdagochtend nummer 58 van de 160 ophalen (soul red). Ik kijk ernaar uit!
Comment
-
Zeg, een vraagje: past er eigenlijk een vouwbak in het koffer van de ND?
Het lijkt mij dat het koffer van de NA toch groter is dan van de ND, zeker als je het thuiskomertje in de NA thuis laat.
Ik heb ongelofelijk veel zin om mijn eerste winst uit mijn vennootschap te verbrassen aan een ND, maar geef ook trainingen en dan zou ik toch af en toe een vouwbak met kaften moeten meenemen.
Het lijkt me dat het diepe stuk in het koffer te klein is daarvoor, maar past een vouwbak nog in de hoogte als het daar overheen staat?
Comment
-
mijn stoomstrijkijzer met waterreservoir dat ik vorige week kocht kon er net in
Ik zou zeggen, neem uw plooibakje es mee naar een dealer, dan kan je ineens tekenen voor de bestelling als je daar bentWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
Comment