De hoogte zal zeker geen probleem zijn, koffertje is nog vrij diep.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenZeg, een vraagje: past er eigenlijk een vouwbak in het koffer van de ND?
Het lijkt mij dat het koffer van de NA toch groter is dan van de ND, zeker als je het thuiskomertje in de NA thuis laat.
Ik heb ongelofelijk veel zin om mijn eerste winst uit mijn vennootschap te verbrassen aan een ND, maar geef ook trainingen en dan zou ik toch af en toe een vouwbak met kaften moeten meenemen.
Het lijkt me dat het diepe stuk in het koffer te klein is daarvoor, maar past een vouwbak nog in de hoogte als het daar overheen staat?
Als je je bak er horizontaal wil inzetten past het net niet :
Als je hem een beetje schuin houdt wel :
Hij past er in de hoogte ook helemaal in, als je de brandblusser op een andere plaats legt dan waar de mijne hier ligt kan hij zelfs vlak staan :
Mijn bak is bxdxh 48x35x24.5.
Comment
-
Heb ook al is zo een bakje in de koffer gezet, ik plooi het dicht, steek het in de koffer en plooi het open in de koffer, maja als die vol kaften zit. Of die dan vlak kon staan wist ik niet meteen meer, dat de hoogte geen probleem was wel.
RX-8 Das toch uwen MX-5 ni of wel? Want zo vuil, da zijn we van u ni gewoon ze!
Comment
-
Het mag momenteel niet dus perfecte excuus als je even geen zin hebt“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEr hangt wat zand en stof op, maar het valt toch nog mee ? :-)
Het is te warm om auto's te wassen hee ;-)
Laat op de avond is ideaal, alé voor mij toch, dan heb ik schaduw op de wasplaats, maar aangezien ik nu met de nacht sta lukt het mij niet om de MX-5 is te wassen.
Comment
-
Ik heb vandaag een mailtje gekregen van mijn dealer met onder andere deze info :
Tevens verkrijgbaar vanaf medio augustus: Apple Car Play / Android Auto module
-voor alle Mazda’s uitgerust met MZD Connect systeem
-Prijs: 290 EUR all-in – 10% zomeractie.
Ik denk wel niet dat dit iets is wat ik snel zal willen. Lijkt me voor mij persoonlijk niet echt nuttig, maar velen zullen hier waarschijnlijk wel blij mee zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenIk heb vandaag een mailtje gekregen van mijn dealer met onder andere deze info :
Tevens verkrijgbaar vanaf medio augustus: Apple Car Play / Android Auto module
-voor alle Mazda’s uitgerust met MZD Connect systeem
-Prijs: 290 EUR all-in – 10% zomeractie.
Ik denk wel niet dat dit iets is wat ik snel zal willen. Lijkt me voor mij persoonlijk niet echt nuttig, maar velen zullen hier waarschijnlijk wel blij mee zijn.
Comment
-
Euh... de laatste keer dat ik het vroeg mag je een gsm toch bedienen (doe ik dagelijks meerdere keren), zolang je hem niet vasthoudt (bij mij zit hij in zo’n goedkope houdertjes)?
Desondanks zou dat een optie zijn die ik meteen aanvink. Coyote'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
2019 Mazda MX-5 Miata Review - Here's What's New VS 2018 Miata
https://www.youtube.com/watch?v=LWcGJTd1fI4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenVanaf het lukt komt het erin. Niet twijfelen! Waze op scherm en Spotify bediening .
Comment
-
Werkt sedert laatste update ook via Apple CarPlay!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Werkt Waze al samen met Carplay? Zoals ik reeds zei in je topic, er zijn zeer weinig apps die samenwerken met Carplay, in mijn vriendin haar Peugeot zit het en we gebruiken het nooit. Ik dacht dat elke app daar mee werkte, niet dus, zeer beperkt! En daar dan bijna 300€ aan uitgeven... Beetje geldklopperij, had er van dag 1 moeten opzitten vind ik.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Je zegt zelf zo dikwijls dat je al die rijhulpmiddelen niet nodig hebt, maar dat ze er op zitten en dat je er moet voor betalen. Dat zou hier dus hetzelfde zijn. Je vindt dat het er moet op zitten, maar dan zal die auto dus 300€ meer kosten voor iets dat velen niet zouden gebruiken, en dat je zelf beperkt vindt. Ik kan niet goed volgen :-)
Ik zou het wel willen, maar ga er niet extra voor betalen, daarvoor haal ik er te weinig voordeel uit. Kan ik evengoed gewoon mijne gsm gebruiken, die hangt naast mijn scherm.
Carplay kunt ge ook ni vergelijken met rijhulpmiddelen e. Ik wil zoveel mogelijk zelf de controle over de wagen, Carplay gaat daar weinig aan veranderen.
Comment
-
Je kan het wel vergelijken in de zin dat het een optie of standaard is. Als het een optie is kan je kiezen of je er wil voor betalen, als het standaard is niet. Dus als je zegt dat het in de Peugeot wel zit, wees dan maar zeker dat het in de prijs meegerekend is. Dus koop ik liever een MX-5 van bv 28.000 zonder carplay dan ene van 28.300 met carplay. Net zoals jij liever ene van 25.000 koopt zonder rijhulpmiddelen dan ene van 26.000 met rijhulpmiddelen ;-)
Maar natuurlijk, hoe meer standaard en hoe minder aparte opties, hoe goedkoper ze dit alles kunnen aanbieden, want elke aparte optie kost extra werk. Bijvoorbeeld 4 pakketten met telkens 5 opties komt uiteraard goedkoper uit dan 20 aparte opties.
Comment
Comment