Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik begrijp wel wat je bedoeld, uiteindelijk zullen we daar wel extra voor betaald hebben, maar toch geen 300€ denk ik.

Zolang er niet meer apps compatibel zijn eigenlijk weinig nut, vraag mij af waarom het zolang duurt, bestaat nu toch al even?

Zijn de nieuwe er eigenlijk standaard mee uitgerust?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
      Ik begrijp wel wat je bedoeld, uiteindelijk zullen we daar wel extra voor betaald hebben, maar toch geen 300€ denk ik.
      ...
      Daar heb je denk ik wel gelijk, zoals ik ook zelf al aangaf, hoe meer standaard, hoe goedkoper ze dit kunnen aanbieden. Maar veel opties standaard aanbieden drijft uiteindelijk wel de prijs op.
      Ik weet niet of het op de nieuwe zit, maar er zal merkelijk wel wat meer standaard op zitten dan op de eerste edities. Ik denk direct aan achteruitrijcamera en dodehoeksensors, maar er waren er nog.
      Ik ben benieuwd naar de prijs, hoeveel duurder hij zal zijn dan de huidige.

Comment

• Ge kunt die toch al samenstellen ondertussen? Denk dat de prijzen ongeveer gelijk gebleven zijn. Meteen is gekeken bij de opties, maar er is geen sprake van CarPlay.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Daar heb je denk ik wel gelijk, zoals ik ook zelf al aangaf, hoe meer standaard, hoe goedkoper ze dit kunnen aanbieden. Maar veel opties standaard aanbieden drijft uiteindelijk wel de prijs op.
          Ik weet niet of het op de nieuwe zit, maar er zal merkelijk wel wat meer standaard op zitten dan op de eerste edities. Ik denk direct aan achteruitrijcamera en dodehoeksensors, maar er waren er nog.
          Ik ben benieuwd naar de prijs, hoeveel duurder hij zal zijn dan de huidige.
          Zou zo'n 700 euro duurder worden heb ik vernomen. Bij mijn weten kan je de nieuwe mx5 met aangepaste motorisaties nog niet samenstellen.

Comment

• Op AutoGids.be staat er een versie met 184pk motor: SkyCruise voor 28.490€
            Op Mazda.be staat de 160pk versie nog: SkyCruise voor 27.790€
            Dus inderdaad 700€ verschil.

Comment

• Wat doen jullie met dit snikhete weer? Nog steeds open rijden of rijden met de kap dicht en de airco aan. Stel de vraag omdat ik de laatste tijd enorm veel cabrio's dicht zie rijden.

Comment

• Dicht, airco 16 graden

’s ochtends rij ik open naar het werk als ik voor 9u begin, maar zoals vandaag om 11u naar het werk is er niks plezier aan voor mij.

Als de zon onder is is het nu zalig cruisen open!
                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Wat doen jullie met dit snikhete weer? Nog steeds open rijden of rijden met de kap dicht en de airco aan. Stel de vraag omdat ik de laatste tijd enorm veel cabrio's dicht zie rijden.
                  Open, dicht ist absoluut niet te harden. ( No airco )

Comment

Is dat dan muziek die up uw telefoon staat als mp3 of zo ? Dan kan je toch evengoed een USB stick in je auto gebruiken ? Of bedoel je iets zoals Spotify ? Ja, dat heb ik toch niet, dus daar moet ik het al niet voor doen :-)
                    Ik gebruik voortdurend Spotify.

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                    Euh... de laatste keer dat ik het vroeg mag je een gsm toch bedienen (doe ik dagelijks meerdere keren), zolang je hem niet vasthoudt (bij mij zit hij in zo’n goedkope houdertjes)?
                    Correct. Maar ik gebruik zo'n houdertje niet. Ergo...

Comment

• Hey, dat laatste heb ik nooit gezegd ;-)

Comment

Wat doen jullie met dit snikhete weer? Nog steeds open rijden of rijden met de kap dicht en de airco aan. Stel de vraag omdat ik de laatste tijd enorm veel cabrio's dicht zie rijden.
                        Optie 3 voor mij : ik rij open met airco aan :-)

Comment

Open natuurlijk, ramen naar beneden en de airco op en dan hopen dage nergens te lang moet stilstaan. :-) Straks bennek nog is weg zie. ‘s Avonds en ‘s morgens ist nu ideaal natuurlijk.
                          Last edited by ; 23/07/2018, 20:35.

Comment

Hey, dat laatste heb ik nooit gezegd ;-)
                            It was me
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• :-)

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                              Op AutoGids.be staat er een versie met 184pk motor: SkyCruise voor 28.490€
                              Op Mazda.be staat de 160pk versie nog: SkyCruise voor 27.790€
                              Dus inderdaad 700€ verschil.
                              Toen ik de mijne in december 2015 gekocht heb, had de 2.0 Skycruise een catalogusprijs van 28.090 (incl. 500 voor de kleur). Dat was toen wel met standaard sper, nu niet. Toen echter niet met noodremhulp, dodehoekwaarschuwing bij achteruitrijden en dodehoekassistent, wat er nu blijkbaar wel standaard opstaat.

Als ik op Mazda.be een 2.0 160 pk Skycruise configureer, kom ik uit op 28.290. Enkel Arctic White zou je inderdaad voor 27.790 hebben. Machine Grey is 28.490, Soul Red Crystal nog 100 meer.

Comment

• Mottig ding

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Deze was heel netjes.

den borre

Int3x0r

Comment

Hey, dat laatste heb ik nooit gezegd ;-)
                                    Shit - excuus! Verkeerd geciteerd.

Comment

Optie 3 voor mij : ik rij open met airco aan :-)
                                      Lijkt me de beste optie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Deze was heel netjes.

Nieuwpoort?

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Nieuwpoort?

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                          Zoals altijd
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X