Vandaag enorm veel MX-5’jes gezien! Veel witte ND’s, nen blue reflex en dan nog ne groene NA, ma twas ni Namaz. Allemaal met het dak open met dit toch wel zeer warme weer. :-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda MX-5
Collapse
X
-
En eigenlijk is het weer om dicht te rijden met de airco aan“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenVandaag enorm veel MX-5’jes gezien! Veel witte ND’s, nen blue reflex en dan nog ne groene NA, ma twas ni Namaz. Allemaal met het dak open met dit toch wel zeer warme weer. :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
Dat is het verschil tussen de zondagsrijders en de veelrijders. De tweede categorie weet dat het beter is voor je gezondheid om bij dit weer het dak dicht te houden en de airco op te zetten
Niko80 heeft de beste oplossing, kap op en achterruitje open“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Dat is het verschil tussen de zondagsrijders en de veelrijders. De tweede categorie weet dat het beter is voor je gezondheid om bij dit weer het dak dicht te houden en de airco op te zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Was het gisteren zondag dan?
Comment
-
Trouwens, leven is helemaal niet goed voor de gezondheid, je gaat er van dood.
En is airco dan wel gezond ? Krijg je daar geen vallingen en bronchitten van ?
Comment
-
Dat komt door slecht gebruik.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Klopt maar die nieuwe kunnen dat niet meer
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
- Likes 1
Comment
-
Heel simpel
Ramen open bij het vertrekken om te verluchten.
Daarna de airco op pakweg 23 en net voor aankomst terug een raam of dak openen.
Zo koelt het sneller
Wordt het niet te koud en past uw lichaam zich sneller aan aan de temperatuur verschillen.
Nooit geen valling zo.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeel simpel
Ramen open bij het vertrekken om te verluchten.
Daarna de airco op pakweg 23 en net voor aankomst terug een raam of dak openen.
Zo koelt het sneller
Wordt het niet te koud en past uw lichaam zich sneller aan aan de temperatuur verschillen.
Nooit geen valling zo.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oei. Ik zet de boel op LO, max AC, recirculatie aan en recht op m’n wezen. Heerlijk om zo je zweet te laten droogblazen (ik zweet van’t minste als een rund).
Bureau op kantoor is ook 17-18 graden, zo koud het kan.
Blijf goed fris zo. Moet zeggen, nooit ziek van (lees net een artikel op standaard.be, tenzij je snel geïrriteerde luchtwegen hebt, of de airco slecht onderhouden is, kan je ook niet ziek worden van een airco... toch klaagt bijna iedereen).'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Vandaag stond die bij ons in de wagen op 25C. Perfect ok als je weet dat het bij uitstappen 32C is. Daar krijg je geen klop van.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Idd ja, bij mij staat die ook meestal op 22 graden, maar met deze hoge temperaturen ook wat hoger gezet, anders is dat verschil veel ye groot.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Dat wist ik niet, ik moet dus een zondagsrijder zijn. Hoeveel dagen heb ik nu minder te leven ?
Trouwens, leven is helemaal niet goed voor de gezondheid, je gaat er van dood.
En is airco dan wel gezond ? Krijg je daar geen vallingen en bronchitten van ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten30 graden is dan ook fris tegenwoordig!
Ma met het dak open en de raam'kes naar beneden, een afgaande zon waar ge geen last meer van hebt is het zeer aangenaam rijden, jammer dat ik er vroeg uit moest of ik was wsl nog wa langer blijven rondrijden. Volgende week thuis!
Comment
Comment