Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja nee, wellicht niet, maar aan het begin van de winter drie jaar terug viel ik terug op mijn mx5 (NA) als enige wagen. En ik moet toch wel zeker op mijn werk geraken! Aangezien ik dan toch het extra paar velgen had liggen dan maar besloten om er een setje winterbanden op te laten leggen. Hoewel dat het in de sneeuw zeker plezant kan zijn. Wil ik rond 6 uur sochtens meer dat ik gewoon rustig op het werk geraak, dan wat "plezier" te hebben
    ​​​​​​

Comment

• Was een dikker stoffen dak geen optie bij deze?
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bij de skycruise is het extra geisoleerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
          Bij de skycruise is het extra geisoleerd.
          Bij de Skydrive ook.

Comment

• Daarnet nog eens met de madam en kids naar de MX5 gaan zien en om te zien of er nog iets te onderhandelen viel. Pfff beiden (garage en handelaar voor mijn RS) hielden het been stijf.(terwijl er nog niets onderhandeld was, gewoon peiling) Geen siekepiet af van de prijs van de MX5 en de handelaar wou ook niets meer aan zijn bod veranderen. Verkoper leek mij ook niet echt meer geinteresseerd in een verkoop. In plaats van wat contacten van hem aan te spreken voor mijn RS, krijg ik gewoon het antwoord "zet hem zelf online".
            heb zelf even autoverkoper geweest: als de man reeds geinformeerd heeft en hij komt daarna met vrouw en kids is het omdat hij voor 90% wilt tekenen. Nu heeft de verkoper mij een beetje wandelen gestuurd. Eerste gesprek was super, dit gesprek was van dezelfde falende verkoper.

de kans op aankoop slinkt bij deze wel serieus.

Comment

• Ik heb geen korting gevraagd, maar meteen gekregen. Andere garage proberen?

Comment

• Zeer frustrerend! Maar denk er aan, het draait om den auto, niet om de verkoper!
                Verkoper hebde normaal geen, NUL, contact meer mee, na aanschaf van de wagen.

Comment

• Ga ook geen nieuwe kopen. Scheelt mij een hele hoop afschrijving en aangezien ik graag eens verander,is dit zeer belangrijk. 5000euro minder voor een wagen die eruit ziet als een nieuwe, mij niet gelaten.en doe maar 5000km per jaar. Gaat over een wagen die van een werknemer van mazda belgie komt. Staat wel goed geprijsd als je ziet naar de 2017 mx5-en maar toch .. Een koper heeft graag een "tegemoedkoming" omdat hij serieus wat geld achterlaat. Ging mij niet zozeer om het geld maar gewoon om de geste. Een gratis accessoire had voor mij ook goed geweest. Kost de dealer ook een stuk minder.

en voor de RS, ga maandag zelf eens zien bij mijn eigen contacten.

Comment

• Of een stockwagen? Ik heb meer dan 30% korting gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                      Of een stockwagen? Ik heb meer dan 30% korting gekregen.
                      Voor een 2.0 zal dat ongetwijfeld werken, want die krijgt binnenkort een vermogensupgrade. En dan krijgen ze de "oude" 2.0 niet meer zo makkelijk kwijt. Maar bij de 1.5 zal er maar weinig incentive zijn bij de dealer om er vanaf te geraken, want die auto wijzigt qua vermogen niet. Wel op vlak van de andere toeters en bellen, maar dat zal maar weinig invloed hebben op de prijs.

Comment

• Meer dan 30%? Eigen stock van de dealer of van Mazda? Verkoper heeft mij de huidige acties laten tonen maar daar kom je niet mee aan 30% hoor.

Comment

• Maar 22k betaald voor die 160 edition? Dat daar meer speling op zit snap ik, maar das echt wel een scherpe prijs! Voor dat geld ga ik nu ene halen!
                          ​​​​

Comment

• 23900 was het. Stock van dealer. ‘t Was 25%. Misrekend dus, maar nog steeds mooie prijs.

Comment

Ga ook geen nieuwe kopen. Scheelt mij een hele hoop afschrijving en aangezien ik graag eens verander,is dit zeer belangrijk. 5000euro minder voor een wagen die eruit ziet als een nieuwe, mij niet gelaten.en doe maar 5000km per jaar. Gaat over een wagen die van een werknemer van mazda belgie komt. Staat wel goed geprijsd als je ziet naar de 2017 mx5-en maar toch .. Een koper heeft graag een "tegemoedkoming" omdat hij serieus wat geld achterlaat. Ging mij niet zozeer om het geld maar gewoon om de geste. Een gratis accessoire had voor mij ook goed geweest. Kost de dealer ook een stuk minder.

en voor de RS, ga maandag zelf eens zien bij mijn eigen contacten.
                              Zijt ge ni zelf ni een beetje aant overdrijven? Als da u goesting is de wagen laten staat omdat je geen geste krijgt? De RS zou ik zelf verkopen, krijg je nog altijd het meeste geld van de wagen. Carpass en verkopen, als die goed onderhouden is, vraag gewoon wa meer dan dat je ervan wilt dan kan je nog onderhandelen. Kreeg van de garage destijds maar 3000€ meer van de wagen, uiteindelijk zelf verkocht voor 5000€...

Ik ken maar weinig goei verkopers, als ik naar een wagen ga kijken weet ik er meestal meer van dan zij zelf... verkopers noemen ze zich dan. Maar door zulke mensen laat ik mijn droom, of hoe je het wil noemen, ni verpesten!

Comment

• Op de website van mazda bij de promoties spreken ze enkel van de 2800euro korting die ik ook gekregen heb. Dus 30%??
                                verkoper wist dat prijs toch wel belangrijk was. Moest de 2.0 belachelijk veel goedkoper geweest zijn dan de 1.5 zou hij dit toch aangekaard hebben? Anders is het een zeer slechte verkoper.

Comment

23900 was het. Stock van dealer. ‘t Was 25%. Misrekend dus, maar nog steeds mooie prijs.
                                  de wagen waar ik over spreek kost 20.400euro, dus nog een redelijk verschil

Comment

23900 was het. Stock van dealer. ‘t Was 25%. Misrekend dus, maar nog steeds mooie prijs.
                                    Had ik er nog geen gehad ik zou ook ni twijfelen, bij ons garage staat er momenteel ook ene, het enige wa me zou tegenhouden is de kleur, ne grijzen, maar dan nog... ne wrap erop! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Zijt ge ni zelf ni een beetje aant overdrijven? Als da u goesting is de wagen laten staat omdat je geen geste krijgt? De RS zou ik zelf verkopen, krijg je nog altijd het meeste geld van de wagen. Carpass en verkopen, als die goed onderhouden is, vraag gewoon wa meer dan dat je ervan wilt dan kan je nog onderhandelen. Kreeg van de garage destijds maar 3000€ meer van de wagen, uiteindelijk zelf verkocht voor 5000€...

Ik ken maar weinig goei verkopers, als ik naar een wagen ga kijken weet ik er meestal meer van dan zij zelf... verkopers noemen ze zich dan. Maar door zulke mensen laat ik mijn droom, of hoe je het wil noemen, ni verpesten!
                                      ik MOET geen wagen kopen. Ik ben liefhebber van wagen, verwissel graag, cabrio is een iets wat op de whishlist staat, ... Als ik dergelijk bedrag spendeer bij een dealer verwacht ik geen "zet hem dan ZELF online" antwoord op een vraag van mij. Dan mag je als dealer toch wat moeite doen om je (toekomstige) klant met een goed gevoel daar buiten te laten gaan. Nu ben ik redelijk pissed naar buiten gegaan. Waren mijn "eisen" overdreven? Neen, zeker niet. Vroeg alleen een kleine tegemoedkoming. Zelfs met 100euro had ik tevreden geweest.
                                      zelfde met de overname: "diene handelaar zal niet afwijken van zijn aanbod". K ging diene handelaar zelf moeten opbellen om te discusdieren?? Uhhh tis zijne zakenpartner en die gasten onderling kennen elkaar toch beter en als je goed zaken doet met elkaar moet je toch wel iets kunnen forceren voor je klant. Donderdag was mijn RS een zeer mooie en goed in de markt liggende wagen en daarnet was het ineens een moeilijk te verkopen wagen. Dat hij op zijn minst een andere zakenpartner had opgebeld. Als die persoon een lager bod had voor de wagen, dan zou ik perfect kunnen leven met het huidige bod. Nu heeft de verkoper mij het gevoel gegeven van "trekt uw plan met uwe RS". Als je op die manier een wagen wilt verkopen ... Santé ze.

en mijne RS zelf verkopen daar begin ik niet aan. Is geen ottoken van 3000euro, heb geen zin in tijd vrijhouden en dat ze dan niet afkomen(been there, done that), geen zin in testrijders en uwe otto serieus aan den tand voelen voor de fun(tis een recente 220pk wagen), geen zin in "ikke otto kopuh foor 5000euro", sportwagens worden nogal wel eens gestolen nadat hij op autoscoot staat, ...
                                      Het verschil handelaar-particulier verkoopprijs zal in dit geval toch niet meer dan 1000euro bedragen. Daarvoor heb ik geen zin in zever.

Comment

• Off-topic, maar mag ik vragen wat men nog geeft voor die RS?

Comment

ik MOET geen wagen kopen. Ik ben liefhebber van wagen, verwissel graag, cabrio is een iets wat op de whishlist staat, ... Als ik dergelijk bedrag spendeer bij een dealer verwacht ik geen "zet hem dan ZELF online" antwoord op een vraag van mij. Dan mag je als dealer toch wat moeite doen om je (toekomstige) klant met een goed gevoel daar buiten te laten gaan. Nu ben ik redelijk pissed naar buiten gegaan. Waren mijn "eisen" overdreven? Neen, zeker niet. Vroeg alleen een kleine tegemoedkoming. Zelfs met 100euro had ik tevreden geweest.
                                          zelfde met de overname: "diene handelaar zal niet afwijken van zijn aanbod". K ging diene handelaar zelf moeten opbellen om te discusdieren?? Uhhh tis zijne zakenpartner en die gasten onderling kennen elkaar toch beter en als je goed zaken doet met elkaar moet je toch wel iets kunnen forceren voor je klant. Donderdag was mijn RS een zeer mooie en goed in de markt liggende wagen en daarnet was het ineens een moeilijk te verkopen wagen. Dat hij op zijn minst een andere zakenpartner had opgebeld. Als die persoon een lager bod had voor de wagen, dan zou ik perfect kunnen leven met het huidige bod. Nu heeft de verkoper mij het gevoel gegeven van "trekt uw plan met uwe RS". Als je op die manier een wagen wilt verkopen ... Santé ze.

en mijne RS zelf verkopen daar begin ik niet aan. Is geen ottoken van 3000euro, heb geen zin in tijd vrijhouden en dat ze dan niet afkomen(been there, done that), geen zin in testrijders en uwe otto serieus aan den tand voelen voor de fun(tis een recente 220pk wagen), geen zin in "ikke otto kopuh foor 5000euro", sportwagens worden nogal wel eens gestolen nadat hij op autoscoot staat, ...
                                          Het verschil handelaar-particulier verkoopprijs zal in dit geval toch niet meer dan 1000euro bedragen. Daarvoor heb ik geen zin in zever.
                                          ik ga je eens een pm sturen, moment.
                                          2015 BMW F11 520dA
                                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Working...
                                          X