Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten

Is al uitverkocht in de US.

Is een kleurtje dat je toch eens in het echt moet bekijken, maar ik vind het wel iets hebben!
    Kameraad van mij had hem 3 maand geleden al besteld zonder enig detail te weten.
    Ben er wel benieuwd naar maar op de foto is het mijn ding niet.

Comment

• In de US of hier?
      Op de Belgische website van Mazda vind ik niet direct iets terug.

Comment

In de US of hier?
        Op de Belgische website van Mazda vind ik niet direct iets terug.
        Hier, dealers hebben een aantal slots.
        Die is goeie klant bij de zijne (heeft 6 MX-5'jes en 1 CX5) en had op voorhand de zijne al vastgelegd.

Comment

• Zou ik ook wel willen, het ontbreekt me alleen aan stallingsruimte

Comment

• MAZDA PRESENTEERT MX-5 30TH ANNIVERSARY EDITION
            10 ROADSTERS NAAR NEDERLAND

Mazda heeft tijdens de Chicago Auto Show een speciale versie van de MX-5 gepresenteerd: de 30th Anniversary Edition.

Speciale edities van modellen die ook hier worden verkocht, blijven meestal voorbehouden aan het land waarin ze zijn gepresenteerd. In het geval van deze MX-5 30th Anniversary Edition ligt dat anders. Met de feestelijke editie viert Mazda het feit dat het de MX-5 (NA) 30 jaar geleden aan de wereldpers voorstelde. Inderdaad: tijdens de Chicago Auto Show.

De speciale MX-5 is Racing Orange gespoten en staat op speciaal lichtmetaal waarachter zich oranje remklauwen schuilhouden. Ook in het interieur is de opvallende oranje kleur toegepast, onder andere op het dashboard, op de stoelen en rond de schakelpook. Die stoelen zijn overigens sportstoelen van Recaro. De MX-5 staat verder op Billstein-dempers, heeft een audiosysteem van Bose en het infotainmentsysteem kan overweg met zaken als Apple CarPlay en Android Auto.

De complete oplage van de 30th Anniversary Edition telt 3.000 exemplaren. Prijzen zijn op moment van schrijven nog niet vrijgegeven.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Prijzen zijn wel al gekend.. kwestie van een Mazda dealer te contacteren: 31990eur voor de Softtop. RF niet leverbaar.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• 10 stuks naar Nederland dus zullen wij er ook wel 10 krijgen.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    10 stuks naar Nederland dus zullen wij er ook wel 10 krijgen.
                    Rond de 100 blijkbaar.

Comment

• 100 ? Hoe lang duurde het eer al die Editions verkocht waren in België.

Comment

• Zijn die 160 edities allemaal verkocht dan?

Comment

• Zal toch wel.

Comment

• Ze hadden de kleuren van de NA moeten terugbrengen, aangezien deze de verjaardag vd eerste viert, en als nieuwe MX5 terug kwa gewicht naar de eerste lonkt.

Dus:

SU Rood
                            Mariner blue
                            BRG
                            Sunburst yellow
                            Merlot.
                            ....
                            Hoeveel fan ik ben vh merk en zeker de auto, is dit toch een gemiste kans.
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Idd, gelijk de 160 editie, dage de kleur toch wel zelf kunt kiezen.

Comment

• Da's meer een kleur voor een vuilkar .. :-S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                  Ze hadden de kleuren van de NA moeten terugbrengen, aangezien deze de verjaardag vd eerste viert, en als nieuwe MX5 terug kwa gewicht naar de eerste lonkt.

Dus:

SU Rood
                                  Mariner blue
                                  BRG
                                  Sunburst yellow
                                  Merlot.
                                  ....
                                  Hoeveel fan ik ben vh merk en zeker de auto, is dit toch een gemiste kans.
                                  Heb ik ook gezegd.. maar ho maar.. dan krijg je wat te horen ze

Comment

Zou ik ook wel willen, het ontbreekt me alleen aan stallingsruimte
                                    Ik heb ruimte voor 200 MX5’jes, maar geen centen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                      Da's meer een kleur voor een vuilkar .. :-S
                                      Ik vroeger een kameraad met een oranje ST Focus. Daar hebben we laten “Gemeente Overijse” op zijn deuren plakken. Just for fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Heb ik ook gezegd.. maar ho maar.. dan krijg je wat te horen ze

Een tribute model mag toch de kleuren hebben van oorsprong modellen. Kijk naar Porsche, werkt perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                          Da's meer een kleur voor een vuilkar .. :-S
                                          Idd! Mijn gedacht! En de Hollanders krijgen er maar 10 verdorie

Comment

Working...
                                          X