Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

Ik heb ruimte voor 200 MX5’jes, maar geen centen.
    8m² x 200 = 1600m²

als dat bouwgrond is kan je toch wel enkele kopen
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Eens een ander kleurtje dan het Belgisch populaire zwart-grijs-wit.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Eens een ander kleurtje dan het Belgisch populaire zwart-grijs-wit.

OMG! Je ziet die vent gewoon hardop denken, 'waarom ik?'

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
          Eens een ander kleurtje dan het Belgisch populaire zwart-grijs-wit.
          Awel op deze foto vind ik het nog wel nice, moet da in het echt is gezien hebben denk ik.
          Die oranje accenten in het interieur vind ik ook wel iets hebben en dan die remklauwen. Bwaja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten

8m² x 200 = 1600m²

als dat bouwgrond is kan je toch wel enkele kopen
            Het strafste van al is dat nog niet gelogen is wat hem zegt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Garage Van Herck - Turnhout

Vandaag werd de eerste bestelbon ondertekend voor deze unieke MX-5 30th AnnIversary. Gefeliciteerd Erwin!

Er blijven dus nog 2 wagens over en een tweede kandidaat heeft zich ook reeds gemeld.

Snel zijn is dus echt de boodschap want OP = OP.

Slechts 3.000 exemplaren zullen wereldwijd gebouwd worden waarvan slechts 124 voor de Belux.

Echter kunnen we, gezien de beperkte oplage en de grote interesse, slechts enkel onze eigen voorbestelde stock verkopen daar de meeste andere dealers maar voor één wagen hebben ingetekend en deze al verkocht hebben of snel zullen verkopen.

Om een idee te geven van het succes. De 500 eenheden die voorzien werden voor de VS zijn reeds allemaal uitverkocht.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Het strafste van al is dat nog niet gelogen is wat hem zegt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
                Jij kan het weten, je zit genoeg bij ons.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Zie juist op de FB pagina van ne jeugdvriend onderstaande verschijnen.

Zo vind ik hem wel schoon. Jammer van de prijs, maar tis nen mazda dealer he :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Mooie uitvoering!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                      Mooie uitvoering!
                      Dat vind ik er deze keer ook van.

Comment

• wit; beige zetels en een rode kap, ik pas

Comment

• Vooral die beige zetels passen niet bij de combinatie. Waren die nu nog rood geweest
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                            Vooral die beige zetels passen niet bij de combinatie. Waren die nu nog rood geweest
                            Dat was idd nog wel mooier geweest. Maar zo zou ik m ook al meenemen. Betalen is een ander

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                              Zie juist op de FB pagina van ne jeugdvriend onderstaande verschijnen.
                              Zo vind ik hem wel schoon. Jammer van de prijs, maar tis nen mazda dealer he :-)
                              Jammer van de prijs? Cava nog, moet is kijken wat je tegenwoordig nog hebt voor 20 000€... Heeft nog geen 20 000 km, zo goed als nieuw dus.

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                              Mooie uitvoering!
                              Idd, had ik nog ni gezien eigenlijk.

Comment

• Dacht dat ze nieuw rond de €25000 zaten. Geen idee dan of de prijs goed is en dat voor een handelaar.

Comment

• Ge hebt er alleszins geen nieuwe voor, speciale uitvoering, denk wel dat het een mooie prijs is, zou je dan wel eerst nog moeten zien in welke staat em verkeerd, want op foto's ziet het er meestal mooi uit, tot je gaat kijken...

Comment

• er staan massa's ND's te koop voor 2 keer niks, al zeker die 1.5 die de "echte" purist toch niet wilt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      er staan massa's ND's te koop voor 2 keer niks, al zeker die 1.5 die de "echte" purist toch niet wilt.
                                      18 000€, maar meestal meer km's, Skydrive ipv Skycruise, deze Sakura zal eerder naar uitrusting Skycruise gaan, dus... Ah wete, iemand die deze echt wil, mits de wagen in topstaat, gaat ni moeilijk doen over deze prijs.
                                      Last edited by ; 24/05/2019, 18:32.

Comment

• Ik ga er vanuit dat zo ene toch in orde is. Gekeurd en garantie. Jong en weinig kms.

Comment

• Ik vind die prijs ook nog meevallen eerlijk gezegd. Is maar een jaar oud he..
                                          Er zijn er van 2016-2017 die niet veel minder moeten kosten.

Kleurencombo is mijn ding niet.

Comment

Working...
                                          X