Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik snap ni da mensen zoiets kopen en al na een jaar terug wegdoen eigenlijk, wa zou de reden zijn?

Comment

• Ziet ge enorm veel met cabrio's, coupés en sportieve hatchbacks. Ze willen dat een keer hebben, kopen dat en na een jaar zijn ze het beu. (of kunnen het niet meer betalen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        Ziet ge enorm veel met cabrio's, coupés en sportieve hatchbacks. Ze willen dat een keer hebben, kopen dat en na een jaar zijn ze het beu. (of kunnen het niet meer betalen)
        Das toch al snel een paar duizend €'s verlies dage maakt dan, op 1 jaar tijd...

Comment

• Tja, een auto kopen is bijna altijd een groot financieël verlies. Dan kunt ge maar beter uw geld in een auto steken die u een vorm van plezier of ontspanning geeft. Daarom zijn MX-5 rijders intelligente mensen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Tja, een auto kopen is bijna altijd een groot financieël verlies. Dan kunt ge maar beter uw geld in een auto steken die u een vorm van plezier of ontspanning geeft. Daarom zijn MX-5 rijders intelligente mensen.

Comment

• Zo wil ik hem

BBR GTI has liberated more power from the recently updated ND Mazda MX-5 without resorting to forced induction, and the results are predictably pleasing
              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
              Audi S3 '02 sold => topic
              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                Zo wil ik hem
                Wie niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                  Ik snap ni da mensen zoiets kopen en al na een jaar terug wegdoen eigenlijk, wa zou de reden zijn?
                  een onderbroek moet ge ook af en toe wisselen he
                  Nu, in het geval van de MX5 is de onderbroek zo leuk dat we hem nog altijd hebben na 3 volle jaren...enkel de Fiesta ST heeft m dat voorgedaan...blijvertje
                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• In jullie geval een hele prestatie.
                    IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                      Ik snap ni da mensen zoiets kopen en al na een jaar terug wegdoen eigenlijk, wa zou de reden zijn?
                      Redenen genoeg. Knap en spannend, dus kopen maar. En dan blijkt de auto toch niet zo praktisch te zijn omdat er maar 2 plaatsen zijn of te weinig koffer. Of de vrouw des huizes plots zwanger,... . Denk niet dat ge daar meer achter moet zoeken, alhouwel het ook een maandagmorgenmodel kan zijn en ze der snel van af wilden.

Mss ook vergist in de kleur en direct in een andere kleur besteld Brad Pitt heeft dat ooit met zijne G AMG gedaan. Verkeerde kleur en dan maar direct in een andere kleur besteld en de oude aan zijn vrouwke gegeven. Toen nog Aniston

Comment

• Is em al verkocht ondertussen?

Comment

• Deze mooie MX-5 wou ik jullie niet onthouden

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                              Deze mooie MX-5 wou ik jullie niet onthouden

Wat is daar mooi aan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Wat is daar mooi aan ?
                                Heb je goed gekeken?
                                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ja zie zoiets van x 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                                    Ja zie zoiets van x 3
                                    Ik zie X5 met M-pack, waardoor er MX5 staat.

Comment

• Had het meteen door, maar uiteindelijk wel slechte foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Moet ook wel is fun zijn toch, met die van mij ook wel al is in een dun laagje sneeuw gereden, maar met gepaste banden enzo, pakken sneeuw, in de bergen, genieten wsl!

Comment

• Wil ik ook wel eens doen.

Comment

Working...
                                          X