Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda MX-5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een zwarte auto met gouden velgen en een rode kap "had mooier geweest" ?
    Elk zijn smaak zeggen ze dan ..

Comment

• Rood met gouden velgen daarentegen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Stiekem ben ik fan van gouden velgen Op Daytona Violet ook mooi denk ik
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
          Een zwarte auto met gouden velgen en een rode kap "had mooier geweest" ?
          Elk zijn smaak zeggen ze dan ..
          Het origineel maw, heeft nog wel iets, Niet dat ik het zelf zou willen, blue is THE color! :-)

Gouden velgen staan nog mooi op een MX-5.

Comment

• Tzal wel zijn.

Al denk ik dat mijn volgende velgen wel zilver of antraciet zullen worden.

Comment

• Mooie kleurencombinatie! Nog altijd niet tegengekomen. Ondertussen wel op de GoPro beelden gekeken en die ene dag heb je zelf 2x aan de lichten voor ons gestaan.
              Ik hoor die van mij zelf zeggen als je passeert, T-roc!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                Mooie kleurencombinatie! Nog altijd niet tegengekomen. Ondertussen wel op de GoPro beelden gekeken en die ene dag heb je zelf 2x aan de lichten voor ons gestaan.
                Ik hoor die van mij zelf zeggen als je passeert, T-roc!
                Staat al 1.5 jaar stil. Komt weldra verandering in!

Mijne T-roc valt wel op in dat Ravena blauw
                ​​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Staat al 1.5 jaar stil. Komt weldra verandering in!

Mijne T-roc valt wel op in dat Ravena blauw
                  ​​
                  Oei, hoe komt het?

Blauw is altijd mooi op een wagen en uitzonderlijk! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Oei, hoe komt het?

Blauw is altijd mooi op een wagen en uitzonderlijk! :-)
                    Operatie, geen tijd, etc.

Nu met dat Coronavirus komt er ook wat achterstand.

Staat er zo bij

Comment

• Er staat daar nog ne roden ook zie ik?

Mja die corona, ongezien en raar, moogt er echt ni goed over nadenken...

Comment

• Zwijg over die Corona achterstand. Normaal ging mijn M5 eind maart begin april binnen voor motorrevisie, maar aangezien BMW dicht is en geen stukken verkrijgbaar zijn, kan mijn garagist de M88 niet afwerken die er staat, dus ook aan de mijne niet beginnen
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• 100th Anniversary editions:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooie kleurencombinatie.

Comment

• ziet er inderdaad wel lekker fris en mooi uit, I like !!
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Gay.

Comment

Gay.
                                  hihi dat heb je goed geraden! Ook al een aantal jaren eigenaar van onder andere een MX5, de roze kleur kon de dealer ons niet regelen spijtig genoeg dus het is ook gewoon een blauwe zoals die van jou geworden...maar daar kan ik wel mee leven
                                  Last edited by berengun; 05/04/2020, 09:15.
                                  Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Mooie kleurencombinatie.
                                    Idd! Knap!
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Gay.
                                      Ondanks ik niet gay ben zou ik 1000 keer liever deze combo hebben dan dat marginaal oranje.

Comment

• De 30th editie ziet er in het echt beter uit dan op foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          De 30th editie ziet er in het echt beter uit dan op foto.
                                          Nu al een paar keer van dicht gezien, das echt een schreeuwerig kleur,
                                          "Kijk naar mij, kijk naar mij, ik heb een midlifecrisis"

Das het geen in mij op komt als ik eentje zie. Gemiste kans van Mazda omdat niet in de originele NA kleuren uit te brengen.

Comment

Working...
                                          X