Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie kleurencombinatie! Nog altijd niet tegengekomen. Ondertussen wel op de GoPro beelden gekeken en die ene dag heb je zelf 2x aan de lichten voor ons gestaan.
Ik hoor die van mij zelf zeggen als je passeert, T-roc!
Mooie kleurencombinatie! Nog altijd niet tegengekomen. Ondertussen wel op de GoPro beelden gekeken en die ene dag heb je zelf 2x aan de lichten voor ons gestaan.
Ik hoor die van mij zelf zeggen als je passeert, T-roc!
Staat al 1.5 jaar stil. Komt weldra verandering in!
Zwijg over die Corona achterstand. Normaal ging mijn M5 eind maart begin april binnen voor motorrevisie, maar aangezien BMW dicht is en geen stukken verkrijgbaar zijn, kan mijn garagist de M88 niet afwerken die er staat, dus ook aan de mijne niet beginnen
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
hihi dat heb je goed geraden! Ook al een aantal jaren eigenaar van onder andere een MX5, de roze kleur kon de dealer ons niet regelen spijtig genoeg dus het is ook gewoon een blauwe zoals die van jou geworden...maar daar kan ik wel mee leven
Comment