Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Er is zelfs sprake dat het Mazda-rood, ondertussen gretig overgenomen door andere merken, zou verdwijnen en ze een soort oranje op de markt zouden brengen.
Er is zelfs sprake dat het Mazda-rood, ondertussen gretig overgenomen door andere merken, zou verdwijnen en ze een soort oranje op de markt zouden brengen.
New project cars starts now! I bought one of my absolute favorite cars for under $20k. Sponsored by eBay Motors, download the app here! - https://ebayvehicle...
Op Instagram volg ik iemand die deze front heeft, waarom? Geen idee want zelf vind ik het meer op een stofzuiger lijken. Ik zie daar totaal geen Aston Martin in ook niet.
En het is niet voor niets dat Aston Martin nu zelf een andere grill aanbiedt want de nieuwe Vantage verkoopt niet al te best. Al zal dat ook wat te maken hebben met de nieuwe prijsstelling van de wagen.
Ik vind die grille wel iets hebben, moet er wel voor verlaagd zijn. Maar gaat die in België geplaatst mogen worden, want de LED dagrijlichten lijken weg te zijn.
Precies de bek van ne makreel
Het is ook helemaal niet functioneel, het is niet dat er daar een dikke V12 onderzit die een pak lucht nodig heeft om gekoeld te worden.
Die bobbels vanachter lijken mij dan toffer, maar dan weer niet praktisch.
Stond al is te koop op Facebook voor 19000€ en staat nu op autoscout voor 23000€.
Allemaal dieje zijn fout trouwens dat ik uiteindelijk die uitlaat en spoiler ook geïnstalleerd heb, was nu ook wel een vré schoon ronkske toen deze aan mijn
deur is passeerde, nog een 2de keer gezien in Aalst en nadien nooit meer. De vorige eigenaar heeft zich een Supra gekocht.
nieuwe wagens zitten met achterstand, dus de prijzen van tweedehands stijgen
En het gaat nog erger worden op de tweedehandsmarkt met al die mensen die een nieuwe auto zoeken.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment