Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oh ja zie het maar nog geen configuratie mogelijk.
Sent from somewhere, using Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ondertussen is de configurator op de Belgische site nog steeds niet actief.
Wanneer staat deze facelift in de showroom?
Op de Luxemburgse site kan je sinds vandaag de nieuwe prijslijst downloaden. Die komt overeen met de Belgische prijzen uitgezonderd de BTW. Dus je kan de prijzen ex-BTW van Luxemburg vermenigvuldigen met 1.21 om op de Belgische prijzen te komen. Wel zijn de packs anders (en minder interessant in LU)
De Belgische configurator is er eindelijk. Ik heb wel de indruk dat de prijzen veel hoger zijn dan wat je voordien kon configureren op de pre-facelift. Of is dat omdat alles nog nieuw is en verlagen de prijzen van de packs in de loop der jaren?
Zo betaal je nu €6500 voor Prestige pack terwijl dat voordien €3500 was..
De Belgische configurator is er eindelijk. Ik heb wel de indruk dat de prijzen veel hoger zijn dan wat je voordien kon configureren op de pre-facelift. Of is dat omdat alles nog nieuw is en verlagen de prijzen van de packs in de loop der jaren?
Gisteren langs geweest bij de dealer. Momenteel is het niet interessant om een nieuwe te kopen tenzij je een quattro wil. Op dit laatste zijn er momenteel acties.
De dealers werden vorige week zelfs aangemaand om de mensen die nog niet gekocht hadden maar wel een offerte hadden te contacteren omdat de voorwaarden serieus zouden wijzigen...
Verwacht wordt dat de packs terug interessanter zullen worden rond eind december (autosalon). Wij wachten af....
PS: Geldt niet alleen voor de A6 maar ook voor bv de A3.
Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Ik vind het voor het ogenblik zéér interessant! 😄
Jammer genoeg wel
niet voor een S of RS maar de overige kan ook leuk zijn...😬
Sent from somewhere, using Tapatalk
Effe wat geconfigureerd naar mijn goesting:
89k euro voor een TDI Quattro met 272pk
S6 is nog niet te configureren
Ik zou toch maar eens langs een goeie dealer gaan als ik jou was. Vermits je toch al bent komen testrijden bij BMW in Bornem kan je even goed eens passeren bij de lokale Audi dealer aldaar. Je bent er trouwens al langsgereden...
En zoals verwacht einde verhaal voor de Multitronic automaten… jammer eigenlijk…
Ik heb bij wijze van nieuwschierigheid even een identieke aan de mijne in de configurator gestoken ( 3L tdi maar met dat verschil dat ipv een MT bak er nu een S-tronic bak insteekt ) , basisprijs in vergelijking met mei vorig jaar is maar liefst 3310 euro duurder. ( van 48290 naar 51600 )
Als ik m’n opties aanklik kom ik op het einde van de rit wel “slechts” 892 euro duurder uit.
Comment