Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 / S6 / RS6 (Facelift)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De A6 gaat nu reeds mee van in 2011. In welk jaar zou er een nieuw model op stapel staan? 2017?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceetje Bekijk Berichten
        De A6 gaat nu reeds mee van in 2011. In welk jaar zou er een nieuw model op stapel staan? 2017?
        Is nu net gefacelift dus zal idd nog een jaar of 2 a 3 zijn.
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Denk dat je toch minstens 8 jaar moet rekenen, mijn A5 wordt binnen een weekje trouwens 8 jaar oud... (wordt ingeruild voor een M4).

Comment

• Ik verwacht de nieuwe A6 tegen begin 2018.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Subtiel maar mooi verschil. Een facelift moet imo altijd maar subtiel zijn dat pré-facelift eigenaars niet het gevoel hebben van fuck mijn pré-facelift, ik wil de facelift
              Ik snap wel niet zo goed dat je nu eigenlijk gewoon een kopie hebt van je gps tussen je snelheidsmeters, wat is het nut van een gewone kopie? lol
              Ben je die detailweergave dat je jezelf met een meterbalk ziet aankomen aan de afslag kwijt nu tussen je tellers? Zou erg dom zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
                Subtiel maar mooi verschil. Een facelift moet imo altijd maar subtiel zijn dat pré-facelift eigenaars niet het gevoel hebben van fuck mijn pré-facelift, ik wil de facelift
                Ik snap wel niet zo goed dat je nu eigenlijk gewoon een kopie hebt van je gps tussen je snelheidsmeters, wat is het nut van een gewone kopie? lol
                Ben je die detailweergave dat je jezelf met een meterbalk ziet aankomen aan de afslag kwijt nu tussen je tellers? Zou erg dom zijn.
                Je kan beide schermen van elkaar er anders laten doen uitzien.

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb dat nu ook in mijn 991. Is toch wel handig.
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ik heb dat nu ook in mijn 991. Is toch wel handig.
                    Inderdaad, héél gemakkelijk!

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Audi voegt de 2.0 TFSI Quattro aan het gamma van de A6 toe, de eerste versie met viercilinder en vierwielaandrijving.

Tot nu toe was de Quattro-aandrijving namelijk alleen te combineren met zes- of achtcilinders.
                      De 2.0 TFSI onder de kap van deze versie mobiliseert 252 pk. De sprint naar 100 km/h kost 6,5 seconden. Een S-Tronic automaat met dubbele koppeling behoort tot de standaarduitrusting.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Je begint ze meer en meer te zien deze facelift A6, en ik moet zeggen dat ik het een verbetering vind. Zeker met S-line is 'm mooi, met de meer uitgesproken bumpers, de donkere achterlichten, de diffusor, en de trapeziumvormige uitlaatpijpjes L en R als je de V6 neemt. Leuk detail is ook hoe de richtingaanwijzer pinkt in de vorm van een lijn.
                        OO 00 OO

Comment

• Trapeziumvormige uitlaatpijpjes hebben ze allemaal gekregen, ook de viercilinders.
                          't Is een fraai zicht idd... die hammerlight koplampen en bewegende knipperlichten ook, al zijn ze wel optioneel (led koplampen?).

S-line pakket is een beetje in waarde gedaald vind ik, omdat de standaard uitvoering sinds de facelift een bredere voorbumper & ook de zijschorten kreeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Je begint ze meer en meer te zien deze facelift A6, en ik moet zeggen dat ik het een verbetering vind. Zeker met S-line is 'm mooi, met de meer uitgesproken bumpers, de donkere achterlichten, de diffusor, en de trapeziumvormige uitlaatpijpjes L en R als je de V6 neemt. Leuk detail is ook hoe de richtingaanwijzer pinkt in de vorm van een lijn.
                            +1.
                            Ziehier wat een verschil. De grijze wrs zo basic of iets en dan die zwarte.

Comment

• Ja, maar, toch een kleine opmerking: die grijze, xKoSai, is nog de pre-facelift. Het verschil tussen S-line en basis is bij de facelift wel veel kleiner geworden. Ik moest indertijd per se die S-line hebben, omdat ik het zoveel schoner vond, maar tegenwoordig is het verschil niet zo uitgesproken (zoals hierboven vermeld).

Moest ik vandaag opnieuw een A6 kopen, dan zou het zonder de S-line zijn.. de toegevoegde waarde is quasi nihil IMHO. /just saying
                              De Led/matrix lichten, schoon setje wielen eronder, verlaging en done!

Vind deze voorbumper dus mooier dan de S-line (die nauwelijks veranderd is tov pre-facelift).

Standaard bumper

S-line voorbumper
                              Last edited by ; 16/07/2015, 21:31.

Comment

• Ja, ik wou gwn het vergelijk maken wat leds en uitlaat al niet kunnen doen eigl.

Idd, standaard is iets agressiever.

Comment

• Ik vind die standaard bumper op niks trekken van de facelift. Dat dat zo door loopt zo... Nah
                                  Sline uitvoering vind ik altijd heel duur geweest voor wat het is. 5k voor een subtiel verschil in looks.

Comment

• Ook de chrome lip aan de kofferklep is wel mooi
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• En de S-line achterbumper heeft een mooie diffusor, wat de gewone moet missen.
                                      OO 00 OO

Comment

• We doen de test... is dit een S-line of niet?

Op de Avant is het simpel, want het meest opmerkelijke verschil zit 'em vooral in de dakspoiler (die toegegeven op een S-line knapper is).
                                        Maar bij de sedan ga je al goed moeten kijken...

Comment

• Nee.

Comment

Working...
                                          X