Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar XE

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
    Hij lijkt een beetje op de

Dat is enkel maar een compliment

Comment

• Uiteraard, qua betrouwbaarheid is Honda gewoon een topper!

Comment

• Vandaag voor 't eerst eentje gezien, een blauwe van Jaguar Hasselt.
        Het moet gezegd, ik reed er vlak achter en de kont vertoont in 't echt toch opvallend veel gelijkenissen met die van de A5 waar ik net daarna achter reed.
        Volgens mij vooral door de rechte bovenrand en de breedte van de achterlichten en het wat opstaande lipje.
        Alleen vind ik de kont van de XE precies mooier, opgeruimder, minder franjes.
        Een meevaller dus!

Oh en de onderkant van de achterbumper doet wel erg veel denken aan die van de 3 met M-sportpakket.
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
        If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Ik vind dat hij enorm veel op een auto gelijkt...hoop hier toch nog eens iets te lezen die informatief is en enige meerwaarde biedt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk Berichten
            Ik vind dat hij enorm veel op een auto gelijkt...hoop hier toch nog eens iets te lezen die informatief is en enige meerwaarde biedt....
            Waar wacht je op?

Comment

• m'n XE is maandag bij de dealer binnengekomen

Dus even geïnformeerd of ze hem voor morgen vrijdag kunnen klaarstomen, want we rijden een weekendje richting Reims.
              'Geen probleem, we bellen seffens naar kbc-lease om de platen en papierwerk in orde te maken', verteld de verkoper me over de telefoon.

deze namiddag een bezoekje aan de garage... 'Oeps, we dachten dat KBC-lease ons wel zou contacteren, en hebben daarom niks meer gedaan...' verteld het meisje vd boekhouding me doodleuk.. grrr

Een paar zenuwachtige telefoontjes later bevestigd de leuke dame vd garage dat volgende week dinsdag alles in orde is. Beloofd!

Aangezien ik maandag tem donderdag in Belfast zit, is een nieuwe afspraak voor volgende week vrijdag afgesproken.

De wagen ziet er alvast gelikt uit. Vooral het interieur kan me erg bekoren. Het lijkt cosy, maar ook sportiever dan mn huidige F31..

To be continued!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #268 Bekijk Berichten
                m'n XE is maandag bij de dealer binnengekomen

Dus even geïnformeerd of ze hem voor morgen vrijdag kunnen klaarstomen, want we rijden een weekendje richting Reims.
                'Geen probleem, we bellen seffens naar kbc-lease om de platen en papierwerk in orde te maken', verteld de verkoper me over de telefoon.

deze namiddag een bezoekje aan de garage... 'Oeps, we dachten dat KBC-lease ons wel zou contacteren, en hebben daarom niks meer gedaan...' verteld het meisje vd boekhouding me doodleuk.. grrr

Een paar zenuwachtige telefoontjes later bevestigd de leuke dame vd garage dat volgende week dinsdag alles in orde is. Beloofd!

Aangezien ik maandag tem donderdag in Belfast zit, is een nieuwe afspraak voor volgende week vrijdag afgesproken.

De wagen ziet er alvast gelikt uit. Vooral het interieur kan me erg bekoren. Het lijkt cosy, maar ook sportiever dan mn huidige F31..

To be continued!!
                Die komt niets te vroeg hier in't topic! 😁👍🏼

Sent from somewhere, using Tapatalk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #268 Bekijk Berichten
                  m'n XE is maandag bij de dealer binnengekomen

To be continued!!
                  Vandaag een afspraak maken om morgen de wagen op te halen is zowiezo te vroeg als kbc de nummerplaten nog niet aangevraagd heeft. Daar kan de garage ook niets aan doen, behalve beter communiceren dat morgen waarschijnlijk te vroeg zal zijn. Maar de verkoper doet natuurlijk ook zijn best om je zo snel mogelijk met de wagen te laten rijden. Jammer, maar niets aan te doen

Comment

• Jaguar XE

Vandaag de Autozeitung gekocht. Daarin staat een vergelijkende test tussen de 340i en de C400, en een gedetailleerde test van de XE V6S. Qua prestaties en sportief karakter zijn de XE en 340 mekaar waard. De Mercedes is minder sportief, en is meer de comfortabele, veilige (4Matic) kilometervreter. Wat de cijfers wel duidelijk maken is dat de nieuwe motor van de 340i een echt pareltje is qua efficiëntie. CO2 is 40gr lager, en ook het gemiddelde testverbruik is 2l lager bij de BMW, nl. 9,5 vs 11,4 liter. Qua prestaties is ook de BMW net wat beter. Van 0-100 in 4,9 vs 5,1 sec, en van 0-200 in 17 vs 19 sec. De C400 presteert idem als de Jag, maar er is wel ook nog een C450 AMG Sport! Het zullen alleszins allemaal topwagens zijn, waarbij Jaguar laat zien dat ze een waardig alternatief zijn voor de saaiere Duitsers.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik vind deze auto de uitstraling hebben van de gemiddelde Opel/Holden/Vauxhall.

Comment

• wat zie jij wel graag ?

nog nooit 1 posi bericht gelezen, dat hoeft ook niet maar ik vraag het m toch af

Comment

• Hij vindt de Audi TT alvast PRACHTIG.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            wat zie jij wel graag ?

nog nooit 1 posi bericht gelezen, dat hoeft ook niet maar ik vraag het m toch af
                            RS6 Avant.
                            Donkervoort D8 GTO.
                            Fiat Panda.
                            Range Rover Vogue.
                            Audi A2.
                            Alfa Romeo Giulia.

Last edited by ; 23/08/2015, 11:03.

Comment

• Ieder z'n goesting hé. Als BMW-lover verkies ik in deze klasse toch deze XE, alsook de Mercedes C, qua looks boven de BMW 3 en nieuwe Audi A4.
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• de premium 3 is nu dan ook mercedes, bmw en jaguar. audi zit enkel nog vanwege de prijs in de groep
                                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  de premium 3 is nu dan ook mercedes, bmw en jaguar. audi zit enkel nog vanwege de prijs in de groep
                                  Das het beste dat ik tot nu toe al gehoord heb....

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Doa blijft een echte grapjas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

de meest afgekookte afkooksels van een afkooksel als design, afgaande op wa ik rond mij zie veel technische problemen en kwa service?.. A7 kapot, A1 in de plaats als vervangwagen voor een paar maand.
                                      je hebt gelijk audi aan de top
                                      lets have some more member berries

Comment

• Ja want Mercedes heeft daar allemaal gene last van natuurlijk. We hebben er hier ook een paar rijden. Kan er ook genoeg over zeggen als je wilt

Comment

• De ijsman heeft anders wel een punt, ik vind de XE nu ook niet bepaald een design om warm van te worden, gewoon te banaal om zich te onderscheiden (wat Jaguar net zou moeten doen als het wil inbreken bij de grote 3)
                                          Maar zoals je zegt, inderdaad een kwestie van smaak en dus per definitie subjectief.
                                          Mooiste premium berline uit het C-segment vind ik persoonlijk de Lexus IS al vinden velen dit dan weer een hondslelijke auto

Comment

Working...
                                          X