Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar de achterlichten hadden wat mij betreft iets meer op die van de F-type mogen trekken (wat slanker dus). Nu is het nogal banaal.
Het meest teleurgesteld ben ik door het dashboard, waar ik niks van 'design' terugvind.
Staat er geen foutje in de tekst ivm het vermogen van de diesel? 163pk en maar 280nm koppel? Zal wel 380nm zijn zeker? Mijn Vito heeft met 116pk al 290nm...
Verder is dit een van de mooiste sedans op de markt! Vooral de integratie met smartphone lijkt me zeer interessant. Vanuit je luie zetel uw auto programmeren dat het de volgende morgen lekker warm is...
Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Staat er geen foutje in de tekst ivm het vermogen van de diesel? 163pk en maar 280nm koppel? Zal wel 380nm zijn zeker? Mijn Vito heeft met 116pk al 290nm...
hier hebben ze het over 280 lb ft, dat is zo'n 380 Nm...
Je hebt gelijk, het moet 380 Nm zijn, heb het artikel aangepast. Thx!
Jaguar belooft voor dit blok een gemiddeld verbruik van 3,1 l/100 km, wat neerkomt op een CO2-uitstoot van 99 g/km voor de variant met 163 pk en 380 Nm.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Je hebt gelijk, het moet 380 Nm zijn, heb het artikel aangepast. Thx!
Jaguar belooft voor dit blok een gemiddeld verbruik van 3,1 l/100 km, wat neerkomt op een CO2-uitstoot van 99 g/km voor de variant met 163 pk en 380 Nm.
Had toch meer verwacht, is gewoon een gekrompen XF. Ook de kleurencombi is niet erg jaguar. Minstens een sport, luxury and standard versie a la BMW, zou niet misstaan hebben. En dan de motoren zijn buiten de 6 cilinder heel gewoontjes.
Ben nog niet zeker of ze met zulk model veel volumes zullen verzetten in de lease markt.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment