Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XE
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenDat interieur is toch niet wat je van een jaguar zou verwachten ... echt wel een afknapper.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk BerichtenDat interieur is toch niet wat je van een jaguar zou verwachten ... echt wel een afknapper.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
interieur is, zeker in vergelijking met de andere jaguar interieurs, inderdaad wat fantasieloos.
Op de fotos lijkt het ook dat de stuurwielnaaf niet centraal zit in het stuur. Ik vermoed dat het deksel van de stuur airbag wat naar onder is gepositioneerd, waardoor dit die illusie geeft.
Ik denk wel dat ie wat beter zal verkopen dan de vroegere X-type. Ik heb de indruk dat meer mensen met voldoende budget bereid zijn om te gaan shoppen bij andere merken dan de gekende duitse 3. Of ze er wakker van gaan liggen ? Geen idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk BerichtenIk denk wel dat ie wat beter zal verkopen dan de vroegere X-type.
Ik denk dat je al serieus een zware Duitse klak op uw kopke moet hebben wil je nu niet ernstig deze prachtige JAG in overweging nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flanger Bekijk BerichtenBenieuwd in hoeverre Jaguar de leasmarkt gaat kunnen verleiden & hoe scherp hun prijzen daar gaan zijn.
Comment
-
Raar dat er geen leuke V6 diesel bijzit, en dat de V6 benzine geen elektromotor heeft. In België is dat in veel gevallen noodzakelijk voor de aftrekbaarheid van de autokosten.
VW begint het te snappen met hun GTE, nu de andere merken nogprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993S Bekijk BerichtenUnderstatement van het jaar ?
Ik denk dat je al serieus een zware Duitse klak op uw kopke moet hebben wil je nu niet ernstig deze prachtige JAG in overweging nemen.
Comment
-
kOorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenD'r gaan er veel gewoon hun Duitse helm op hun kop laten zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWie maakt deze motoren in de xe ? Ford ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEigen motoren uit het Jaguar/Land Rover-fabriek nabij Wolverhampton veronderstel ik.
Correct!"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Schitterend hoe ze bezig zijn bij Jaguar. Na de F-type en de nieuwe V6 motor ontwikkelen ze nu een in de middenklasse unieke wagen in lichtmetaal zonder inbreng van een ander bedrijf en als kers op de taart gaan ze ook nog twee nieuwe motoren ontwikkelen (tweeliter diesel en benzine)! Goed op weg alles in house te maken!!!BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Gekko Bekijk BerichtenCorrect!
Anderhalf jaar geleden zou je aan mij helemaal niets moeten vragen hebben over JAG of RR/LR.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment