Gisteren eens gaan kijken in garage te Roeselare. Bevalt me enorm. Straalt meer klasse uit dan ne 3 serie. Enig minpunt was een blaaskaak van een verkoper. Eigen aan Jaguar?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XE
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk BerichtenGisteren eens gaan kijken in garage te Roeselare. Bevalt me enorm. Straalt meer klasse uit dan ne 3 serie. Enig minpunt was een blaaskaak van een verkoper. Eigen aan Jaguar?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guggenheimer Bekijk BerichtenGisteren eens gaan kijken in garage te Roeselare. Bevalt me enorm. Straalt meer klasse uit dan ne 3 serie. Enig minpunt was een blaaskaak van een verkoper. Eigen aan Jaguar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malvo Bekijk BerichtenDebussere ?
Sent from my One+ using Tapatalk=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenWat was de eerste letter van de voornaam van die verkoper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenEcht benieuwd hoe zo'n 3.0 benzine rijdt, voor mij een donkerblauwe met oyster interieur maar zie ik nu op die configurator dat de zitting altijd zwart suède is ongeacht de kleur van het leder? wtf
BRG = 😍 er zitten nog prachtige kleuren tussen.
Zit & rugvlak blijkbaar altijd zwart.
Vrees toch voor de achter bandjes...
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBluefire of dark sapphire?
BRG = er zitten nog prachtige kleuren tussen.
Zit & rugvlak blijkbaar altijd zwart.
Vrees toch voor de achter bandjes...
Sent from somewhere, using Tapatalk.
Het donkerste!
Maar het klopt wel dat een jag één van de weinige wagens is die knap kan zijn in een donkergroene tint. Maar dan wel met een volledig lederen bleek interieur of cognac-achtig. Ik heb het echt niet voor zo'n bicolor interieur tenzij op een echte sportkar eventueel maar dan nog..
Vind hem ook echt geweldig subtiel met die 2 kleine pijpjes achteraan, zou 'm durven verkiezen boven de 340i of C450. Er zal ook nog wel een S versie komen van de 3.0 met wat meer pk denk ik, de 5.0 R is een beetje overkill toch.Last edited by Titleist; 12/06/2015, 21:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenHet donkerste!
Maar het klopt wel dat een jag één van de weinige wagens is die knap kan zijn in een donkergroene tint. Maar dan wel met een volledig lederen bleek interieur of cognac-achtig. Ik heb het echt niet voor zo'n bicolor interieur tenzij op een echte sportkar eventueel maar dan nog..
Vind hem ook echt geweldig subtiel met die 2 kleine pijpjes achteraan, zou 'm durven verkiezen boven de 340i of C450. Er zal ook nog wel een S versie komen van de 3.0 met wat meer pk denk ik, de 5.0 R is een beetje overkill toch.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Is ook nog eerder een echte familiezaak, met grootvader die Jag's raceteClassic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenNee, die van in Beveren is een goede, nooit problemen gehad of dergelijke (Garage De Ridder).
Is ook nog eerder een echte familiezaak, met grootvader die Jag's racete
Verkopers daar in hun RR/LR afdeling zijn toch ook niet onbesproken. Had vorig jaar hetzelfde gevoel, verkoper reageert apathisch op bezoekers.
Wel een correcte (korte) testrit gekregen daar met een RRS.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
In BRG:
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
-
Commentaren over die luidruchtige diesel komen precies overal terug. Ik vind dit best wel opmerkelijk want het gaat om een splinternieuwe motor (met de meest recente technologie zou je dan denken) én in de Evoque is die volgens de testen blijkbaar net wel erg stil.
Het zou me verbazen moest Jaguar minder isolatie gebruiken dan Land Rover.2.0 JTDm
Comment
Comment